Děkujeme za pochopení.
jirkanovaksuperchlapik
Přestože jsem voličem ČSSD tak bez výhrad souhlasím
Šrotovné problém řeší jen krátkodobě a poté opět skokově klesne poptávka což je průšvih. Výsledek je jediný - díra ve státním rozpočtu, ale ekon. efekt nulový. Navíc pro exportně zaměřenou ekonomiku můžeme chtít šrotovné mimo naši republiku, ale ne u nás.
www.evlada.cz
Radeji bych se staral o budoucnost ODS
bejt zarna jak budoucnost automobilek, muzete bejt v klidu... Nemecko utratilo na srotovnem.. neco kolem 1.5-2 MLD Eur..A co jako. CR to jen pomohlo.. Lepsi neco nez nic..Politici ODS jen sedej cumej a plkaj. A pak kritizujou.. Topolanek , takovej princ bankrotu, pravicovej premier (nastesti ex) smrdici korunou, co nema o podnikani ani sajnu..Co jako si timhle dokazujete. Koho zajima srotovny a automobilky.? Napiste neco cemu rozumite. Vzivote jsem o Vas neslysel. A volit Vas urcite taky nebudu :)...
Velká Pab.hlava
Re: Radeji bych se staral o budoucnost ODS
za to Parouback to je tedy princ, ale tak IV cenový
hovnocuc
Pane Fajmone
že se nestydíte vylézat z kanálů, aby to nedopadlo, jako Vaše interpelace ohledně zvyklostí v britském parlamentu :-D:-D Miloš Zeman vás zašlapal do země
oId fashioned Vince III..
přesné...
nesmyslné a v podstatě populistické šrotovné jenom trochu oddálilo nutný kolaps automobilového průmyslu
__XXXX___
Re: přesné...
Jde o to zapamatovat si, kdo to prosazoval, a toho v příštích volbách nevolit. Jenomže lidé většinou skočí po zrní jako slepice a budoucnost je nezajímá. Navíc jsou sklerotičtí
__XXXX___
Docela dobrý článek
Taky si myslím, že po skončení šrotovného v Německu nastane další propad prodejů. Proč? Na to je jednoduchá odpověď: Protože ti lidé, kteří si chtěli vyměnit auto až za rok, dva, si ho koupí teď. Budou na něj čekat fronty -> automobilky nebudou stíhat vyrábět. Za rok ale přijde další krize a další šrotovné. Stát se zadluží a možná krachne....
Kocourek69
Víte akorát tak veliké kulové
a děláte z toho závěry. Ještě ta nová auta vesměs do provozu nevyjela neb na ně kupující motivovaní šrotovným čekají. Proto se nemůže tvrdit: Zlepšilo se ovzduší ve městech která se zbavila starých aut, snížila se úmrtnost a vážná zranění účastníků dopravních nehod tím že vyměnili 20 let staré auto za funglovku. Na závěry je moc brzo i pro lidi kteří se tímto profesionálně zabívají a narozdíl od Vás o tom něco ví.
artaxerxes
Šrotovné x ceny aut
Normálně platí, když firma není schopná prodat výrobek, tak musí snížit cenu toho výrobku.
Podle mne nezavedení šrotovného by znamenalo další snížení ceny aut, právě o těch 2000€, aby výrobce byl schopen ty auta prodat.
Takže to znamená asi to, že jakmile skončí šrrotovné a poptávka po nových autech zase klesne, ceny automobilů budou muset jít stejně dolů.
budik
trocha do mlýna
1. šrotovné - hovadina, souhlas, jak píšeš, ještě by se něco dalo i připsat
2. až skončí krize, resp. na ni lidi zapomenou a budou mít jen "růžové vyhlídky", všechno se rozjede znova a kapacita automobilek, která globálně za poslední dekádu neuvěřitelně narostla, se opět naplní
3. toto je hospodářská krize - ne krize automobilového průmyslu - ten zde bude, dokud lidé budou preferovat individuální dopravu (bez ohledu na technologie)
4. klesá např. i prodej televizorů a mluví se snad o tom, že jen ohrožen televizní průmysl:-)
5. jinak článek průměrný, opakující, co již všichni vědí (ty z automotive určitě:-)
ak1975
bludy
1. jaká automobilka je ryze česká, a odvádí zde daně,
2. jaká automobilka dělá ryze čské vozy - materiál a nd nejsou kooperovány s jinými
3. když bude muset automobilka omezit výrobu, bude ji do posledního šroubku hájit v mateřském státě
__XXXX___
Re: bludy
1. ryze česká automobilka neexistuje, daně tu ale odvádi Škoda, TPCA a Hyundai.
2. žádná
3.asi ano
dnb/
koho
korva zajímá budoucnost blbů, který si myslej že budoucnost je auto?
- Počet článků 196
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2047x