Zkušenost s operátorem: to nebylo zdražení... ale změna tarifu

Podělím se zde o mou čerstvou zkušenost se službami firmy Vodafone. Veliká zábava to byla, naštěstí je to už za mnou a slibuji, že podruhé se mi to neštěstí být jejich zákazníkem z mé vůle nestane.

Před cca deseti lety jsem si zavedl domů alarm, který komunikuje s pultem centrální ochrany a mnou pomocí SMS. Semtam pustí do sítě pár kB dat, aby se neřeklo a aby se ověřilo, že vše šlape. Rozsah těch dat je řádově v jednotkách kB. Už Vám neřeknu přesně ten tarif, ale stálo to celou dobu 70 Kč/měsíc, bez smlouvy.

Po pravdě, posledních pár let mě to štvalo, protože jiné firmy už nabízely pro podobná zařízení lepší tarify od 20 Kč/měsíc + SMS po koruně (dvě za měsíc???). Ale byl jsem líný na Vodafone zajít a změnit to, tušil jsem, do čeho v jejich síti zákaznických služeb narazím. Ale dobře, za lenost se platí, ale to pětikilo rozdílu ročně mě drásalo míň než představa diskuse s jejich call centrem. A měl jsem pravdu, jak uvidíte níže.

ALE: Vodafone dostal 29/4 ten úžasný nápad poslat mi SMS, že mi mění tarif na jakýsi Odepiš, o kterém jsem nikdy neslyšel. Stál 49/měsíc. Součástí tohoto milého překvapení bylo i to, že datové připojení se automaticky objedná v rámci tarifu Připojení na den, viz ceník. Sedím s kamarády u piva a hledám v ceníku položku a ejhle! 25 Kč/den. A alarm už se hlásí, že poslal svých sedm 0 a 1 a že mě to stálo 25 Kč. OK, pořeším až budu doma…

3/5, poté, co mě každý den stál 25 Kč, dojdu na prodejnu a snažím se pochopit, co mi to tam vysvětlují. Nejde o zdražení, ale o změnu tarifu. Jasný kluci, já už slyšel i to, že půjčka nemá úrok, jen cenu peněz, pojďte do mě, já snesu! Změna ze 70 na 30x25+49, to je fakt v pohodě…
Takže jsme se nakonec dostali k čemusi jako Připojení na měsíc za 96 a že se se mnou spojí call centrum. Bezva. To už jsem byl fakt vzteklej (ale i pobavenej, znáte to?) a zadal jsem požadavek na zrušení SIMky, že si ji v alarmu nechám vyměnit.

Call centrum poprvé. Jak jste spokojený? No móóóc, povyprávěli jsme si to se slečnou znovu a když mě vzali čerti, spadla síť. Naštěstí pro ni, chuděrku. Volám zpět, ale na to jejich číslo se nedovoláte. Půl hodiny aktivuju přístup do samoobsluhy, který jsem před deseti lety ztratil, abych jim napsal, že spadla síť a nemůžu se dovolat, že mi mají volat později.

Call centrum podruhé, dva dny poté. Snížení ceny na 49/měsíc +36 připojení na měsíc. Fajn… ale stejně mi zrušte SIMku, nemám vás už rád.

Výměna SIMky v alarmu, se starou SIM jdu na prodejnu, opět zadávám požadavek na zrušení (tohle totiž v Samoobsluze, ke které už zase mám heslo, není), opět mi bude volat call centrum.

A opět snad ta samá slečna. A opět příběh a proč ruším kartu. Protože jste mi zdražili. A ona že ne, že mi 3/5 zlevnila z 96 na 36. Jasně, a to předtím bylo jako co? Opět mé oblíbené, změna tarifu. A když pak poprvé za toto kolečko použijete „do prdele“, ani ne na ni, tak se okamžitě dostane na stránku 32 svého call scriptu a začne mě peskovat, že nemám mluvit sprostě.
No tak já o tom sedmkrát s nikým mluvit nechtěl a platil jsem vám do té doby několik let o 500/rok víc, než bych platil u konkurence. Tak aspoň za to jsem si snad rychlé a bezbolestné zrušení zasloužil… nezasloužil.

To nejlepší nakonec. Jak jsem 3/5 psal přes samoobsluhu, ať mi zavolají zpátky, že spadla síť, tak se dnes 12/5 k tomu někdo dostal a odpověděl mi mailem, že vidí, že jsem 9/5 zrušil tarif a číslo a tím, že to je vyřešené. A:
Věřím, pane Fafílku, že jste byl s našimi službami spokojen a kdykoliv v budoucnu o Vás rádi znovu uslyšíme.
 

Tak milý Vodafone, spokojený jsem byl tak, že jsem zrušil číslo, to je asi vidět. A ne, udělám vše proto, abyste o mě už jako o zákazníkovi neslyšeli. Mám teď roční cenu, jako jsem u vás měl za poslední týden a nebolelo to, kromě hovorů s vámi.

Sorry jako…

Autor: Martin Fafílek | pátek 12.5.2017 17:59 | karma článku: 32,58 | přečteno: 1928x