Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Copak deti, ty se to jeste mohou naucit pri dobrem prikladu rodicu. Ale projdete si prosim zdejsi diskuse kolik nevychovanych spratku e zde na nich potlouka.

2 0
možnosti

Ještě hnusnější je reklama na Fidorku. Tam je dětem doporučováno u k r á s t si na co mají chuť:

https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/rekama-na-fidorku-sokovala.A150907_114807_ekonomika_fih

7 2
možnosti
Foto

Přestože s vámi souhlasím, ta reklama měla kupodivu svůj půvab, ale rozhodně bych ji nechal promítat až po 22. hodině.

Nicméně na úsloví „když musíš, tak musíš“, si vzpomenu, když jdu v práci na záchod. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Zdravím... reklamám se podařilo, že jdou léta mimo mě, Vám se povedlo vychytat trend, který každý taknějak přijal, protože je ho všude dost, čili přijatá norma - tak dobrá reklama vypadá...Úlisnost, co obecně nemusím - chytejme na děti. Na jejich roztomilý kukuč a jakoby krásné bezprostřední dotazy, na jejich odzbrojující drzost...co je pak vysvětlením, proč je banka a fima a výrobek nej...Jedna věc, co jste ji popsala, je ona vítězná samozřejmost dětská a druhou samozřejmostí je - že rodič- Dobrý rodč!!!, to přece udělá, koupí, zajistí a pak teprve se až dostaví štěstí. Blbý dosah takovýchto "samozřejmě" cpaných do hlav. A to blbě z mnoha důvodů.

3 0
možnosti
KR

Pozdravit, poprosit, podekovat... Naprosty zaklad, ktery dnes spousty rodičů opomíjí... Deti jsou pak jak tupá zvířátka.

18 1
možnosti
JS

ono je to těžké - mnoho z těch rodičů to samo nikdy nedělalo a neumí - tak jak to pak mají učit své děti? bohužel, vládne generace "nevychovaných spratků", kteří vám pokud možno ještě vynadají, když je upozorníte třeba na odhozený obal od sušenek na chodníku.... smutné;

4 0
možnosti
Foto

Karma. Zajímavý postřeh. Měla by reklama vychovávat? Z reklam mám takový divný pocit. Jako muž bych měl podle nich neustále sedět u televize, koukat na fotbal a u toho se cpát či lemtat to správné pivo. Nebo si neustále půjčovat peníze a ještě u toho vypadat jako borec co vše zvládá. Asi nejsem ten správný zákazník...:-)

12 0
možnosti
PH

P95a31v68e65l 37H33e59m32e11k

17. 9. 2021 11:51

Tak tohle beru :-) Vlastně jsem si nikdy neuvědomil, jak se spratci v reklamách chovají, protože se snažím reklamy vytěsňovat z vnímání, ale naprosto s Vámi souhlasím.

2 0
možnosti
SL

Taky to beru jako tréning mysli. Většinou k tomu ještě použiji tlačítko MUTE ;-D;-D;-D.

0 0
možnosti
VF

O tempora, o mores .........;-D

2 0
možnosti
Foto

I43v81a64n 71V71e38s92e95l31ý

17. 9. 2021 11:21

Oni lidé co točí reklamy musí být zvláštní sorta - odbočím z tématu dětí v reklamě do oblasti ve které je nej, nejhloupější argument pro používání prostředku proti usazování vodního kamene v pračce. V té opravář vymontuje z pračky buben obalený vodním kamenem. Je to pračka s předním plněním a já bych se tvůrce rád zeptal kde je ten vodní kámen v mojí pračce s vrchním plněním kde vidím jen a jen čistou vnější stranu bubnu. Hloupá reklama kterou se může nechat zlákat ještě hloupější spotřebitel.

3 0
možnosti
JJ

Ony asi ty pračky s horním plněním mají jiný materiál bubnu, na kterém se z vnějšku vodní kámen neusazuje... Jo ta reklama mě také baví. Ale jsou lidé, kteří se nechají přesvědčit. Ten prostředek používají léta. Mají také pračku s horním plněním a jsou přesvědčeni, že kdyby to nepoužívali, tak by ten buben vypadal jak ten z reklamy. A nic je nepřesvědčí, že používají drahé placebo.

Jinak v té reklamě s dítětem a dresy je vidět, že je v pračce voda. Obvykle je u těchto praček pojistka, aby se dvířka neotevřela, pokud je v pračce voda... Ten, kdo tu reklamu vyrobil využívá toho, že lidi u koukání na reklamy moc nemyslí a díky tomu se jim to vryje do podvědomí, což je to co chtějí. Pak v obchodě po produktu bezmyšlenkovitě sáhnou. A to je druhá věc. Kdyby byl pultový prodej, vzali by jen to co opravdu potřebují.

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, Irenko :) To je ještě slabý odvar. na jednu nejmenovanou oplatku kdysi běžela takováto reklama:

Cabriolet - řidič - elegantní dáma kouše onu oplatku. Zastavují před přechodem, po kterém jde cca 4 letá holčička. Škaredě se dívá na tu dámu s oplatkou. Vezme svou panenku a vší silou jí hodí do předního skla. Sklo se rozbíjí, vybuchnou airbagy a hle ... oplatka se díky tomu objeví v ruce holčičky, která se do ní spokojeně zakousne.

Tomu říkám výchovná lekce reklamou :))

13 1
možnosti
Foto

Dohledal jsem ... skoro jsem si zapamatoval přesně, jen to sklo se nerozbilo :)

https://www.youtube.com/watch?v=Drz6xHRpIa4

0 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 30,42
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.