Děkujeme za pochopení.
P27a93v45e30l 42D24v26o90ř83á50k
Máte pravdu, pokrok je svinstvo. Ve středověku se za to upalovalo, škoda, že to teď nejde.
J38a50n 87D14o90č60e40k28a75l
Nepochopil jste o čem píšu. Veškerý pokrok v minulosti byl vždy přirozenou cestou. Vadí mi nereflektování skutečností a prosazování 'násilím'.
J58i46r66i 72V70r71a13b67e90c
Snazte se, snazte se, ten vyvoj nezabrzdi te. Jako majitel E-mobilu, mam posudek z prvni ruky. Nikdy vice smradlave, jedovate spalovaci monstra.
O34t28a45k10a59r 80S39e54k34l
Ještě že máte čistou energii z elektráren na špinavé , jedovaté hnědé uhlí.
O70t68a83k35a35r 67S76e61k73l
Karma jak Brno !!! (jsem brněnský rodák) . Není co dodat ! Teda - jedině mě napadá - představte si desetipatrový panelák , před ním tak deset patnáct parkovacích míst - z oken "vlají" prodlužovací kabely k miláčkům a v optimálním případě dodávají životodárnou energii.
Tedy - jestli to přívodní vedení elektřiny vydrží. Skoro bych si dovolil tvrdit, že v současném stavu rozvodové soustavy ne !!!
J22i28r76i 39V48r54a79b79e35c
Vy soudite po vasich podminkach. Pred par lety nemel v ostbloku taky kazdy pracku a v Rusku nemamaji jeste ted vsichni lidi WC nybrz latrinu.
M48i44c73h51a74l 20S40e14d92m20í39k
Pro masové rozšíření elektromobilů by byl nutný především výrazný pokrok v bateriích - menší ekologická náročnost a zátěž, větší životnost, odolnost při haváriích a recyklovatelnost.
A55n72t56o87n95í54n 78K10o13u50n62o93v50s51k47ý
To nestačí.
Problémů je víc:
1) Vysoká cena
2) Obrovský pokles ceny při následném prodeji
3) Vysoké provozní náklady
Norsko porovnalo 5 milionů faktur ze servisů za několik let a zjistilo, že ačkoliv elektrické auto nemusí měnit olej a rozvody, má větší a širší pneumatiky a kroutící moment, který je rychleji likviduje a pak náklady na brzdovou soustavu, která při těžších autech také stojí víc. V průměru stojí servis elektrického auta o Kč 1.000,- víc než u auta se spalovacím motorem.
4) Nedostatečné kapacita elektráren a dobíjecí infrastruktury
5) Dojezd a doba nabíjení
Až se vyřeší, budou si lidé elektrické auta pořizovat proto, že budou mít lepší poměr mezi užitnou hodnotou a cenou.
Do té doby je možné je lidem pouze vnutit a nebo je prodat hobbystům, kteří je už stejně víc než 100 let kupují.
J43a28n 81D14o27č17e12k89a78l
Doplnění - jako reakci na blog mi někdo na fb poslal záběry z toho, jak se v Kongu v primitivních podmínkách a za využívání dětí těží kobalt (další surovina pro výrobu baterií a elektromotorů). Stačí dát na YT vyhledat:
Special report : Inside the Congo cobalt mines that exploit children
- Počet článků 70
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2164x