Děkujeme za pochopení.
P26a48v63e77l 19C19h47m69e17l78í10k
Mě při přečtení nadpisu napadla myslím daleko důležitější a aktuální otázka, a sic:
Jak jsme na tom s morálkou?
A to je dnes i pro školství velmi důležité téma. Ty děti zdaleka nebudou žít jen matematikou. Jejich život bude šťastný nebo nešťastný podle toho, nakolik bude společnost (a svět), v nichž budou žít, morální nebo amorální.
P45a89v58e56l 73C87h18m53e68l32í54k
P.S. Jinak nic proti matematice.
Z64u47z22a11n61a 92R93ů59ž39i64č82k52o27v72á
Bohužel morálku neotestujete žádným testem za 90 minut....a nebo bohudík....Ale téma morálky je samozřejmě velmi důležité. Ale v matematice mě teď zrovna nenapadá, jak ji tříbit....ale třeba to lze
P93a93v97e39l 96C18h85m76e22l29í69k
No, myslím, že morání nastavení učitele děti poznají v každém vyučovacím předmětu. Jsou na to velice citlivé a snadno poznají, zda je učitel zároveň i morální autoritou. Vždyť ty hodiny nejsou (a neměly by být!) jen o předávání konkrétních informací z toho či onoho předmětu.
Celkový přístup k žákům, způsob řešení problémů, odpovědi na jejich otázky (někdy i všetečné) etc. již sám o sobě vypovídá o učitelově charakteru a morálním nastavení.
Děti to vnímají souběžně společně s novým učivem, mnohdy dokonce silněji než učivo samotné.
Všechno se opravdu testovat nedá, ani vyučovat - a to je dobře. Morálka je o příkladu.
Z95u68z92a72n85a 82R87ů31ž58i27č35k52o26v21á
Pravda. Článek byl ale o testování....to jsme se trochu odchýlili.
P10a19v90e49l 51C94h69m87e53l86í74k
Vím, však jsem psal, že nadpis ve mně evokoval spíše tu morálku...
- Počet článků 50
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4261x