Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

zajímalo by mne,kdo ta škatulata hejbejte se z místa na místo vymejšlí - co a kam posunout, toho bych uvázala uprostřed prodejny a oni by mu už nakupující vysvětlili,k čemu to je....a klidně i ručně!!

1 0
možnosti

Ježíš, tohle na Západě fungovalo už před 45 lety. Cíl je přinutit zákazníka projít okolo regálů, které normálně ignoruje a nakoupit zboží, které doteď nekupoval.

1 0
možnosti

pokud ho nechci,tak okolo stejně projedu bez povšimnutí..to už jsem se za ty roky naučila!

2 1
možnosti

U nás nakupuje manžel. A jak ten co chvíli nadává, když se vrátí z nákupu!?

Všechno je jinde. A to, co lidi nejvíc nakupují, je nejdál...

Dělají to snad všechny supermarkety, a všude. Aby při hledání zboží lidi koupili i to, co nechtěli.

Ale kolik času tím nakupováním lidi tráví? A zbytečně! Hledání zboží, čtení bleších etiket se složením potraviny na tom, kterém výrobku.

A tak hlavně, že jsme spokojení:-D

0 0
možnosti
Foto

Já nechci stále oponovat. Já jsem manžel, který vyřizuje naprosto všechny nákupy a nikdy jsem se ani neztratil a ani neměl jiné potíže.

0 0
možnosti
Foto

Je pravda, že kdyby místo stěhování regálů věnovali čas a energii hlídání zlodějů, mohlo by být zboží v supermarketech podstatně levnější. Protože ty krádeže zaplatí zákazníci v podobě vyšších cen....

7 1
možnosti

Napsal jste to přesně!

1 0
možnosti

P18e60t86r 36S54k63á20l51a

22. 11. 2017 10:13

R^ Nakupování v super hyper a jiných marketech opravdu vyžaduje plné nasazení. Najít některé produkty je úkon často srovnatelný s hledáním pokladu. Možná těžší, protože poklady zůstávají tam, kde byly zakopány a ještě je šance, že vám poradí papoušek. A pokud víceméně náhodou uspějete, ještě není vyhráno. Ještě vás čeká další nelehký úkol, tedy správně odhadnout, do které fronty před pokladnami se postavit. Když už na základě dlouholetých zkušeností dokážete vytipovat pokladní, které to jde od ruky, nedojde jí páska ani nebude právě střídána, ještě s vysokou pravděpodobností hrozí, že zákazník (zákaznice) před vámi bude reklamovat cenu nákupu odlišnou od letáku o celých pět Kč.

1 0
možnosti
Foto

Ano, u některých produktů máte pravdu. Indukční džezvu v Tesco nenajdete.

0 0
možnosti
Foto

Řetězce o nás zákazníky pečují s nesmírnou láskou proto, že nám zdarma trénují naši paměť a hlavně přitom nedovolí tomu Němci (jak on se jen safra jmenuje?), jo Alzheimer se jmenuje, co nám neustále někam v jejich regálech schovává mléko, jinde zase prášek na zubní protézy, onde místo jablek vloží rum a božolé a tam, kde byly kompoty jsou mouky všeho druhu. ;-)

0 0
možnosti

nebo proste v supermarketech nenakupujeme...

2 0
možnosti
Foto

Myslím, že hodně přeháníte. V obou mnou navštěvovaných obchodech těchto řetězců se už dlouho nic nezměnilo.

To ale neznamená, že všechny obchody nějakého řetězce jsou shodné.

Tak třeba uspořádání Lidlu na JM a na Lhotce se liší.

Těžko si ale představit, že nějaká 80letá důchodkyně jezdí x kilometrů z Jižního Města na Lhotku nakupovat v krámu stejného řetězce.

2 0
možnosti
  • Počet článků 123
  • Celková karma 33,58
  • Průměrná čtenost 2158x
Vystudoval žurnalistiku na Univerzitě Karlově v Praze, v toku času sportovní novinář, tiskový mluvčí, PR ředitel, Corporate Affairs Manager, politický komentátor Amerických listů vydávaných v New Yorku, autor knih Dobrodružství triatlonu, Kde výčep můj a 2022: Rok hlupců, aktuálně PR konzultant. Také bývalý triatlonista, stále amatérský fotbalista, pomalý maratonský běžec a biker, trochu cestovatel na pěti světadílech, kytarista a zpěvák v rock&blues bandu Beer Reminder. Celoživotní vyznavač zdravého selského rozumu a fair play.

Seznam rubrik