- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zajímalo by mne,kdo ta škatulata hejbejte se z místa na místo vymejšlí - co a kam posunout, toho bych uvázala uprostřed prodejny a oni by mu už nakupující vysvětlili,k čemu to je....a klidně i ručně
Ježíš, tohle na Západě fungovalo už před 45 lety. Cíl je přinutit zákazníka projít okolo regálů, které normálně ignoruje a nakoupit zboží, které doteď nekupoval.
pokud ho nechci,tak okolo stejně projedu bez povšimnutí..to už jsem se za ty roky naučila!
U nás nakupuje manžel. A jak ten co chvíli nadává, když se vrátí z nákupu!?
Všechno je jinde. A to, co lidi nejvíc nakupují, je nejdál...
Dělají to snad všechny supermarkety, a všude. Aby při hledání zboží lidi koupili i to, co nechtěli.
Ale kolik času tím nakupováním lidi tráví? A zbytečně! Hledání zboží, čtení bleších etiket se složením potraviny na tom, kterém výrobku.
A tak hlavně, že jsme spokojení:-D
Já nechci stále oponovat. Já jsem manžel, který vyřizuje naprosto všechny nákupy a nikdy jsem se ani neztratil a ani neměl jiné potíže.
Je pravda, že kdyby místo stěhování regálů věnovali čas a energii hlídání zlodějů, mohlo by být zboží v supermarketech podstatně levnější. Protože ty krádeže zaplatí zákazníci v podobě vyšších cen....
Nakupování v super hyper a jiných marketech opravdu vyžaduje plné nasazení. Najít některé produkty je úkon často srovnatelný s hledáním pokladu. Možná těžší, protože poklady zůstávají tam, kde byly zakopány a ještě je šance, že vám poradí papoušek. A pokud víceméně náhodou uspějete, ještě není vyhráno. Ještě vás čeká další nelehký úkol, tedy správně odhadnout, do které fronty před pokladnami se postavit. Když už na základě dlouholetých zkušeností dokážete vytipovat pokladní, které to jde od ruky, nedojde jí páska ani nebude právě střídána, ještě s vysokou pravděpodobností hrozí, že zákazník (zákaznice) před vámi bude reklamovat cenu nákupu odlišnou od letáku o celých pět Kč.
Ano, u některých produktů máte pravdu. Indukční džezvu v Tesco nenajdete.
Řetězce o nás zákazníky pečují s nesmírnou láskou proto, že nám zdarma trénují naši paměť a hlavně přitom nedovolí tomu Němci (jak on se jen safra jmenuje?), jo Alzheimer se jmenuje, co nám neustále někam v jejich regálech schovává mléko, jinde zase prášek na zubní protézy, onde místo jablek vloží rum a božolé a tam, kde byly kompoty jsou mouky všeho druhu.
nebo proste v supermarketech nenakupujeme...
Myslím, že hodně přeháníte. V obou mnou navštěvovaných obchodech těchto řetězců se už dlouho nic nezměnilo.
To ale neznamená, že všechny obchody nějakého řetězce jsou shodné.
Tak třeba uspořádání Lidlu na JM a na Lhotce se liší.
Těžko si ale představit, že nějaká 80letá důchodkyně jezdí x kilometrů z Jižního Města na Lhotku nakupovat v krámu stejného řetězce.