Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ten článek jste měl napsat německy, aby tomu u VW lépe rozuměli....

Ovšem při současné pověsti VW v USA.... no nevim, nevim

5 0
možnosti
SB

Osobně se domnívám, že Škoda má mnohem více šancí na trhu ruském než na trhu americkém.

Ano, americký trh je mnohem větší za prvé díky většímu počtu obyvatel a za druhé díky větší kupní síle v přepočtu na jednoho člověka. Avšak oč více by hrály do karet tyhle dva faktory, o to více je ten americký trh přesycen jinými značkami, které jsou tam natolik tradiční, že Škodu v pohodě vytlačí.

To je můj laický názor. Ale opakuji, že laický.

5 0
možnosti
SN

:-) Dovolil bych si cosi připodotknout k těm platům ! 75000 je jistě pěkný průměr, vzhledem k tomu kolik je tam dolarových miliardářů, podobných Trumpovi ! Jaký je plat těch afroameričanů, co po nich policie tak často střílí? Myslím si, že procentuelně je jich tam více, než ve Vámi permanentně osočovaném Rusku ! Nebo ne ? !!!!!!

5 11
možnosti
Foto

A je to tady - mlácení černochů. Už to tu dlouho nezaznělo. A Putler s Medveděvem jsou jistě velmi chudí sociální týpci, že ;-)

10 1
možnosti
Foto

Ona ta Skoda by na us trh rada ale brzdi ji nemecky koncern. Pro ne bylo prioritou zaplavit americky trh nemeckymi vozy. Situace se zvolna meni ale myslim ze to jeste potrva. Kazdopadne vysledek nezalezi na skodovce

6 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
JN

J93o83s55e82f 45N28i38k94l

10. 10. 2016 19:35

V USA většina osobních vozů má kubaturu nad 2,5 litru..takže nějaké šumítko ze škodovky je moc zajímat nebude...navíc po průšvihu německých vozů s emisemi!!...

7 3
možnosti
Foto

To bych tak úplně netvrdil. To byla pravda před lety. Myslím, že tam teď dost frčí ty malé krámy.

Ten Kodiaq by se možná ujal, ale Fabie by se v té konkurenci Japonců asi ztratila.

Je to věc prodejní strategie.

3 1
možnosti
Foto

Je to pravda. Automobilní trh v USA právě ožívá. Ford právě přišel se svým modelem T, Tiny Lizzy a Japonsko je nějaká vzdálená země na Východě. Tak hurá do toho.

3 1
možnosti
Foto

Bylo by to jistě hezké, ale není zcela jasné, co by z tohoto projektu jako mělo mít Česko. OK, Škoda bude dělat fíkový list dieselovému šlendriánu Němců, ale to bude tak asi všchno. Auta se budou vyrábět jinde a zisk půjde také jinam.

2 6
možnosti
Foto

Faktem je, že USA není jen větším, ale i náročnějším trhem než Rusko. Škoda momentálně ale hodně šlape v Číně, která dle mě náročností trhu leží někde mezi nimi, ale objem je gigantický. VW takticky stáhne značku VW po Dieselgate z USA a nahradí to jednou ze svých dcer, pravděpodobně Škodovkou. To bude dobrá příležitost, obzvláště když VW do začátku pomůže svou infrastrukturou (sklady, servisy apod.). Mohli by vydělat všichni, VW i Škoda. Tím pádem i naši zaměstnanci a náš stát na daních. A než tu bude zase někdo něco psát o vykořisťujících Němcích, tak si uvědomme, že bez VW by Škoda dnes byla naprosto bezvýznamnou značičkou v moři jiných, asi jako Lada. V lepším případě montovna Renaultu.

17 1
možnosti
MD

To se nam to ekonomicky zaoceansky roste, kdyz nam cinsti komuniste pujcuji. Kdyby pujcili vice rostli bychom vice. Minimalne jako ceske domacnosti.

1 2
možnosti
  • Počet článků 3326
  • Celková karma 25,14
  • Průměrná čtenost 1805x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz