Děkujeme za pochopení.
Aqua
Co se týče dřevěných sedaček
nedavno jsem jel v 15T (nevím, jestli to tak má každá) a sedačky se střídaly. Jedna byla vždycky hladká jak klouzačka a druhá naopak poměrně drsná - na ní se sedět dalo, ale čištění byl asi trochu problém. Dodneška nevím, jestli snad šlo o záměr nebo co to mělo vlastně znamenat...
luccijas
Je to šílenost !
JJ, já naprosto souhlasím s článkem... Pokud nespěchám, raději jdu pěšky, nebo si počkám na starou tramvaj = harmonikové dveře nebo polstrované sedačky. A když není jiná možnost, tak se modlím ať jsem co nejdříve v cíli :-D Protože tyhle tramvaje opravdu vymyslel někdo kdo si vozí svou zadnici v luxusních vozech... Jinak tomu totiž taky nerozumím...
Tomáš Jasný
Nové tramvaje
Člověk, který prosadil ty příšerné, nepohodlné, dřevěné sedačky, by je měl zaplatit ze svého a odstoupit ze svého postu pro totální nekompetentnost a měl by být prohlášen úřadně za blba
FenyAMG
Re: Nové tramvaje
To je snad kvůli lepšímu udržování zlatý T3!
pavev1
Souhlas
Ještě bych dodal, že nové tramvaje nejsou k stání. Nevím proč se dělají dvě řady k sezení u oken. Pokud v nové tramvaji stojíte, tak překážíte prakticky všude.
Martin Šubrt
Odpovědi zde 2 :-)
Větrání v oknech nových tramvajích může být pouze vyklápěcí, nikoli odsouvací. Prostě proto, aby nikdo nemohl strkat hlavu a jiné důležité součástky ven. Ve Vídni mají odšupovací dále a za nimi mají mřížku, takže se větrá pořád stejně dobře. My to v Praze neumíme. Místo toho jsme u tramvají ForCity ještě každé druhé okno zadeklovali úplně, bo vnitřní prostor podhledů měl za následek to, že vzduch, co se nějakým oknem dovnitř dostal, tak dalším opět utekl ven. Tudíž jako Kocourkovští teď zamknutým oboknem držíme vzduch uvnitř :-)
Topení v nových tramvajích by snad pálit nemělo, to bych připisoval spíše těm starším vozům. Stejně jako poutka, která jsou pro lidičky menšího vzrůstu a také si je nevybavuju jinde než ve starých typech. No a když jste u těch schodů, tak v Praze už se pořizují jen vozy bezschodové, nebo alespoň částečně nízkopodlažní. Máme jich už tak cca 120 a dalších 220 je už objednáno.
Danajka
Re: Odpovědi zde 2 :-)
Ještě jednou díky- teď už vím úplně všechno!
Martin Šubrt
Odpovědi zde :-)
Sedačky jsou těsně za sebou proto, aby se jich vešel vysněný, často vysoutěžený, často maximálně možný počet. V Praze má DP rád maximální počet, byť i výrobce tramvají by raději pár sedaček v rámci zachování možnosti přežití ubral. V soupravě T3 je nějakých 48 sedaček, ve 14T Porsche jich je 69...to už je proklatě nutné nacpat, v 15T ForCity jich je 61. Optimum by bylo tak 54...
Ohledně počtu sedaček: http://subrt.blog.idnes.cz/c/154515/Proc-nektere-tramvaje-a-zvlaste-jednu-z-nich-nemame-radi.html
Dřevěné sedačky vzešly z částečně zmanipulované ankety, která nebyla nijak moc hlídána proti víceklikům. V nabídce byly sedačky s látkovým potahem, modré hnusné plastové (nikoli ty co známe a máme rádi) a tyhle dřevěné. Lidé nechtící látkové a vidící ten nový plastový modrý hnus logicky zvolili dřevo. Omyvatelné, ale nikdo jim nedal možnost zjistit, že ta sedačka nemá boční vedení.
Danajka
Re: Odpovědi zde :-)
Děkuji, a co ty schůdky? A ty (ne) větračky? Ať vím, proč trpím!
AAA2
Ty hladké, neodolatelně kluzké, rovné světle hnědé sedačky
si vymysleli obcane v internetove ankete, kde vyhraly proti laminatovym a polstrovanym sedackam. Inu krasny priklad, ze vox populi neni vox dei ale spis by potreboval popapuli.
Tomáš Jasný
Re: Ty hladké, neodolatelně kluzké, rovné světle hnědé sedačky
Nevím, kdo tam hlasoval. Všichni lidi, které znám, na ty klouzavé, nepohodlné sedačky nadávají. Nejlepší jsou ty polstrované v modernizovaných T 3.
Amoniak II
Nene
Nojo, jenže kdyby pořád jezdily T3, nebyly by objednávky a když nejsou objednávky, nebyly by úplatky.
Mr. Dalby
Re: Nene
To je sice fakt, al taky by nebyla práce, výplaty, daně...
Všechno je relativní...
- Počet článků 633
- Celková karma 29,46
- Průměrná čtenost 2036x
...a také Danajka.
Psát mi můžete na:
ohlasynablogdanajka@seznam.cz
Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)