Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EP

Aqua

3. 11. 2011 14:03
Co se týče dřevěných sedaček

nedavno jsem jel v 15T (nevím, jestli to tak má každá) a sedačky se střídaly. Jedna byla vždycky hladká jak klouzačka a druhá naopak poměrně drsná - na ní se sedět dalo, ale čištění byl asi trochu problém. Dodneška nevím, jestli snad šlo o záměr nebo co to mělo vlastně znamenat...

0 0
možnosti
LB

luccijas

3. 11. 2011 11:01
Je to šílenost !

JJ, já naprosto souhlasím s článkem... Pokud nespěchám, raději jdu pěšky, nebo si počkám na starou tramvaj = harmonikové dveře nebo polstrované sedačky. A když není jiná možnost, tak se modlím ať jsem co nejdříve v cíli :-D Protože tyhle tramvaje opravdu vymyslel někdo kdo si vozí svou zadnici v luxusních vozech... Jinak tomu totiž taky nerozumím...

0 0
možnosti
TJ

Tomáš Jasný

3. 11. 2011 9:09
Nové tramvaje

Člověk, který prosadil ty příšerné, nepohodlné, dřevěné sedačky, by je měl zaplatit ze svého a odstoupit ze svého postu pro totální nekompetentnost a měl by být prohlášen úřadně za blba :-/

0 0
možnosti
MF

FenyAMG

3. 11. 2011 10:20
Re: Nové tramvaje

To je snad kvůli lepšímu udržování :-/ zlatý T3!

0 0
možnosti
P

pavev1

3. 11. 2011 8:10
Souhlas

Ještě bych dodal, že nové tramvaje nejsou k stání. Nevím proč se dělají dvě řady k sezení u oken. Pokud v nové tramvaji stojíte, tak překážíte prakticky všude.

0 0
možnosti

Martin Šubrt

2. 11. 2011 23:17
Odpovědi zde 2 :-)

Větrání v oknech nových tramvajích může být pouze vyklápěcí, nikoli odsouvací. Prostě proto, aby nikdo nemohl strkat hlavu a jiné důležité součástky ven. Ve Vídni mají odšupovací dále a za nimi mají mřížku, takže se větrá pořád stejně dobře. My to v Praze neumíme. Místo toho jsme u tramvají ForCity ještě každé druhé okno zadeklovali úplně, bo vnitřní prostor podhledů měl za následek to, že vzduch, co se nějakým oknem dovnitř dostal, tak dalším opět utekl ven. Tudíž jako Kocourkovští teď zamknutým oboknem držíme vzduch uvnitř :-)

Topení v nových tramvajích by snad pálit nemělo, to bych připisoval spíše těm starším vozům. Stejně jako poutka, která jsou pro lidičky menšího vzrůstu a také si je nevybavuju jinde než ve starých typech. No a když jste u těch schodů, tak v Praze už se pořizují jen vozy bezschodové, nebo alespoň částečně nízkopodlažní. Máme jich už tak cca 120 a dalších 220 je už objednáno.

0 0
možnosti
ID

Danajka

2. 11. 2011 23:23
Re: Odpovědi zde 2 :-)

Ještě jednou díky- teď už vím úplně všechno! :-)

0 0
možnosti

Martin Šubrt

2. 11. 2011 23:08
Odpovědi zde :-)

Sedačky jsou těsně za sebou proto, aby se jich vešel vysněný, často vysoutěžený, často maximálně možný počet. V Praze má DP rád maximální počet, byť i výrobce tramvají by raději pár sedaček v rámci zachování možnosti přežití ubral. V soupravě T3 je nějakých 48 sedaček, ve 14T Porsche jich je 69...to už je proklatě nutné nacpat, v 15T ForCity jich je 61. Optimum by bylo tak 54...

Ohledně počtu sedaček: http://subrt.blog.idnes.cz/c/154515/Proc-nektere-tramvaje-a-zvlaste-jednu-z-nich-nemame-radi.html 

Dřevěné sedačky vzešly z částečně zmanipulované ankety, která nebyla nijak moc hlídána proti víceklikům. V nabídce byly sedačky s látkovým potahem, modré hnusné plastové (nikoli ty co známe a máme rádi) a tyhle dřevěné. Lidé nechtící látkové a vidící ten nový plastový modrý hnus logicky zvolili dřevo. Omyvatelné, ale nikdo jim nedal možnost zjistit, že ta sedačka nemá boční vedení.

0 0
možnosti
ID

Danajka

2. 11. 2011 23:13
Re: Odpovědi zde :-)

Děkuji, a co ty schůdky? A ty (ne) větračky? Ať vím, proč trpím!:-)

0 0
možnosti
A

AAA2

2. 11. 2011 22:51
Ty hladké, neodolatelně kluzké, rovné světle hnědé sedačky

si vymysleli obcane v internetove ankete, kde vyhraly proti laminatovym a polstrovanym sedackam. Inu krasny priklad, ze vox populi neni vox dei ale spis by potreboval popapuli.

0 0
možnosti
TJ

Tomáš Jasný

3. 11. 2011 9:11
Re: Ty hladké, neodolatelně kluzké, rovné světle hnědé sedačky

Nevím, kdo tam hlasoval. Všichni lidi, které znám, na ty klouzavé, nepohodlné sedačky nadávají. Nejlepší jsou ty polstrované v modernizovaných T 3.

0 0
možnosti
OK

jurnecka

2. 11. 2011 22:46
Naprostý souhlas

0 0
možnosti
VN

Amoniak II

2. 11. 2011 22:35
Nene

Nojo, jenže kdyby pořád jezdily T3, nebyly by objednávky a když nejsou objednávky, nebyly by úplatky.

0 0
možnosti
MD

Mr. Dalby

2. 11. 2011 23:00
Re: Nene

To je sice fakt, al taky by nebyla práce, výplaty, daně...

Všechno je relativní...

0 0
možnosti
  • Počet článků 633
  • Celková karma 29,46
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš",
...a také Danajka. 
Psát mi můžete na: 
ohlasynablogdanajka@seznam.cz            
Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy