Děkujeme za pochopení.
K31l72á49r21a 87T68ů12m46o40v41á
Opět. Nemohla jsem vás najít, protože článek byl už včera. A já mám zmatené dny i bez toho kvůli nemoci dítěte a neustálému přehazování směn...
D94a47n72a 57T90e24n18z14l43e93r
Moje chyba - úplně se mi popletly dny. Mějte krásný den, Kláro, ať se daří.
D41a69n41a 85Š95u62m88o44v54á
Mám radost ze zdejších diskusí a díky za téma, které Dani nabízíte. Zdravím a přeji hezký víkend.
D88a59n74a 19T26e62n74z79l15e11r
Jsem ráda, že se líbilo, přeju krásný den, Dani.
H74o59r94s73t 83A66n90t21o90n 82H61a27s11l53b33a24u60e40r
Raději myslet na hezké dny a dobrou baštu, to je nám blíž. Život je přece tak krátký...
M63o25j34m79í66r 90R51o81d29e37n
Postačí si porovnat věk a vývoj naší planety, a věk a vývoj člověka, jeho mozku – mysli, někde od formování prvních civilizací, k dnešku. Pokud bude toto tempo evoluce mozku pokračovat, kde budeme za 500 - tisíc let, jak se mocně rozšíří naše vnímání a chápaní, tedy realita ... . Bude vše jinak.
M55o94j26m44í13r 13R68o43d45e94n
Celé je to vlastně je to vlastně postavené na dvou veličinách. První veličina je stav formování reality našim mozkem, kde platí zákon zrození vědomí, který říká, kdo se zde narodí tak nemá dnešní vědomí, nemá žádné a podle určitého programu, tak aby byla vzájemná generační a mezigenerační shoda, fungovala řeč, písmo, a další civilizační náležitosti. V dospělosti, a to je důležitá část, pak je jen několik stabilních celoživotních fázích, jež mají svůj "odstín" reality, navíc je "usměrňována počtem smyslů. Pak je i duální podle aktivnější části mozkové hemisféry. Pravá, kde je cit pro celek, emoční inteligence, láska, duchovnost, tu mají aktivnější ženy, levou, kde je cit pro realitu, řád, autoritu, čas, tak tu mají aktivnější zase muži. My vlastně historicky máme jen několik stabilních celoživotních fázích a díky nim vše poznání, a to že stále dokola se objevuje Amerika a vyskytují stejné, chování a dějiny. Tyto celoživotní fáze pak mají svůj "odstín" reality, jež se celkem snadno pozná, z frekvence určitých slov, životního prostředí atd. Zde ale zatím nemáme moc rozvinutou časově dějovou inteligenci, tedy schopnost "podvědomě" vnímat kontinuální děje, tak jak jdou měsíc za měsícem, rok, za rokem. Zde pak vše má jiný smysl, účel, řád než v našem denním, vědomí, které končí spánkem. Pak tu je fenomén duálních smyslů, kde máme smysly v párech z určitého důvodu. Dnešní stav evoluce člověka, je vlastně jako jedním okem se dívat a vnímat věci blízké, to mají aktivnější muži, a druhým okem do dálky, to zase ženy. Od dob osvícenství, zrušení poddanství, zavedení vzdělání, a nárůst informačního tlaku, od telegrafu, po televizi, tak je zde evoluční tlak na mozek, zvládnout dnes už globální informační tlak. Tím pádem je tzv. našlápnuto na další evoluci a formu člověka, kde ta dnešní je v roli Neandrtálců s duálním mozkem, a evoluční cestou v dynamice formování civilizací a civilizační soběstačnosti.
M57o28j15m50í96r 61R92o71d58e30n
Tím pádem se rozvinou další celoživotní stabilní fáze, a že se to děje tak je zde přibudu další roviny do tzv. skládačky Univerza. To že se to děje, tak je snadné poznat z tzv. druhé puberty, a to duševní, kdy mozek už má rozvinutou architekturu, a program učení se ze zpětných vazeb od okolí, už vytvořil velkou databázi, algoritmy, a struktury formování reality, tak že se začne dotýkat věcí, za smysly, a jelikož nemá a nemůže mít zde poznání, tak postupuje určitou charakteristickou cestou, učení se, za nímž jsou určité zákony formováni reality, jak se mozek učí. Tato druhá duševní, celostní puberta, pak objevuje svět mimo smysly, neboť tam má mozek prázdno, a má to určitý postup a charakteristiku, bohužel duální, jinou u žen jinou u mužů, ženy tíhnou k ezoterice, přírodě, lásce, různým entitám, a muži zase k náboženství, víře, hermetickým vědám, či mimozemským civilizacím a v závěru zkoumání vesmíru a jeho řádu. Tím pádem zde poprvé v historii, máme další stupeň, celoživotní stabilní fáze a sni určité projevy a vlastně i další krok evoluce. Je to vlastně oddělení od lidská cesty a reality. Mozek formují dvě roviny, první rovina je vzdělání, prostředí, a to má své limity, tedy určitou konfiguraci mozku, někdo má cit pro matematiku, jiný pro kreslení. Druhá rovina, je dnes zašlapávána, a opomíjena a tím je potřeba myriád zpětných vazeb, zkušeností, což ale činí život dost drsný, ale přináší onu moudrost stáří. Další rovina pak vyvstane z dokončení procesu duální existence a reality a rozpoznání na základě zákonů, principů, řádů a myriád zpětných vazeb, prostředí za smysly. Tím se otevřou dveře pro další rovinu, a to kontinuální časově dějovou inteligenci s citem pro vnímání řádu a principů kolem. To už nebude mít lidské kontury. Uvidíme Univerzum úplně v jiných rozměrech a dynamikách, a realit, kde bude třeba popsána mentální, a existenční realita, jež určuje souřadnice časoprostoru kde jsme a co jsme a co děláme.
F84r12a11n43t25i89š75e94k 92K13š32í12r
Rotace Země urychluje obíhání Měsíce, který se od Země postupně vzdaluje. Změny jsou ale tak malé, že se dřív Slunce stane červeným obrem, než stačí Země o svůj Měsíc přijít. Tohle lovím z paměti, tak doufám, že jsem si to zapamatoval správně .
S46t62a65n95i66s26l24a96v 84J88e77l64e82n
Ty změny především rychle klesají. Pokud bude Měsíc dvakrát dál, jeho vzdalování bude o dva řády pomalejší.
- Počet článků 1036
- Celková karma 22,93
- Průměrná čtenost 1274x