- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jarní únava, nejen u lidísillydogs.net
Práce softwarového testera vyžaduje jasnou analytickou mysl, schopnost chápat dosud neznámou problematiku, rychlost a pohotovost, přesné vyjadřování a také nepochybně určité charakterové vlastnosti, jako je hnidopišství a schopnost se radovat z chyb druhých a někdy je použitelný i ostrovtip. Správný tester se zase nesmí radovat moc, aby neurazil tvůrce dané chyby. Musí chybu najít, prokázat, že skutečně existuje a přesně ji popsat. Dále ji pak musí kategorizovat dle obecných, nebo příslušných metodik, pokud existují. Nakonec je třeba chybu sdělit jejímu původci dohodnutým nebo obecně přijímaným způsobem - a to pokud možno dřív, než se produkt dostane ke konečnému uživateli. Celé to nakonec vede k vyšší kvalitě daného produktu.
Stejnětak tomu bylo i v tomto případě. Každé ráno jsem chodil do práce kolem obrazárny-galerie. Ta je totiž součástí budovy, kde jsem až donedávna pracoval. Čas od času galerie inzeruje v prosklených výlohách slevy. Slevy letní, podzimní, zimní a v tomto případě i JARNÍ SLEVY. Tentokrát šlo ale spíš o jarní únavu naší galeristky. Jak to celé dopadlo můžete vidět na obrázku.
Samozřejmě mi profesionální hrdost nedala, chybu jsem zaznamenal, jasně pojmenoval a jal se ji reportovat. Pominul jsem přitom typografickou nevhodnost zvýraznění podtržením a nevhodnost lepení upoutávek formátu barevné A4 na výlohu galerie a soustředil se na to podstatné. Chybu závažnosti "B", tedy: "uživatel může produkt používat jen s velkými obtížemi" jsem reportoval naší galersitce. Galeristka se sice divila, ale nápis hned opravila. Aspoň se kvůli tomu nemusím stavět na hlavu. Dnes už má slevy letní - ty jsou už vylepeny správně.
No ještě že už je LÉTO... užijte si ho.
Další moje většinou zcela politicky nekorektní články naleznete zde: http://dalibormusil.blog.idnes.cz/
Další články autora |