Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hasmen - náhradní nick

31. 12. 2010 16:47
Já si myslím,že to eště de..

Furt je to lepší,než ty blbky co nosej do divadla prací prášek v kabelce... PS.Nejlepší reklamy jsou na pivo,ty nikoho neurážej a necpou .

0 0
možnosti

peterudes

31. 12. 2010 17:36
Re: Já si myslím,že to eště de..

ad prací prášky - souhlas ty reklamy jsou stupidita na kvadrát, jak psal někdo dole, snad jediné obecně dobré reklamy jsou na auta a chlast R^

0 0
možnosti

Platebni doklad SIPO 14.634 Kc

31. 12. 2010 16:45
klasická blogařská trapka co má potřebu něco plácnout

syn, bratr, strýc, bratranec, bohužel již nejsem vnuk, za to jsem šťastný "táta" dvou psích slečen, zaměstnanec, cestovatel - Afričan, kameraman, fotograf, posluchač "dobré" hudby, obchodník IT, squashista, čtenář, rejpal, filmový divák, vděčný strávník, barman, lenoch, masér diskutující o všem a kdekoliv, vystupující pod nickem peterudes

0 0
možnosti

peterudes

31. 12. 2010 17:28
Re: klasická blogařská trapka co má potřebu něco plácnout

závidíš co?

0 0
možnosti

Lanai

30. 12. 2010 11:12
Mě se naopak reklamy

 s Norisem líbí , je to zas něco jiného a  oživení.  A už to že k nám přijel a natočil to R^[>-]Já tasy nemusím Lišku v jakékoliv podobě..:-( 

0 0
možnosti

cara al sol

30. 12. 2010 9:15
Nejsa pravidelným divákem televize,

o smrčcích jsem se dozvěděl víceméně náhodou. Chucka Norrise byly plné noviny i jejich internetové verze. Z tohoto pohledu je reklama T-Mobile daleko lepší. Reklamy s Chuckem Norrisem jsou možná poměrně primitivní až trapné, ale Chuck je pojem (díky legrační pověsti Supermana), příjemný člověk (viz třeba rozhovory na youtube) a reklamy si budou lidi pamatovat dlouho. A teď smrčky - ty příběhy jsou zhruba tak "vtipné" jako vtipy v dětských časopisech (bránici netrhají), reklamy jsou dlouhé a tedy i drahé a podle mě na ně člověk dříve zapomene. Vtipné reklamy míval Oscar (Parníček, Na velikosti nezáleží). Vodafone ukázal, že ani komici kalibru Čtvrtníčka nebo Macháčka vtipnost nezaručí. Nemluvě o Li Li Liškovi. ;-)

0 0
možnosti

hendrixx

30. 12. 2010 8:50
Humor je věc osobního vkusu....

Pokud nějaký smysl pro humor máte, proč jste ho v článku nepoužil? Mě se spoty s Chuckem líbí, zdají se mi vtipný, je fajn, že se netačí na pilu Chuckova proslulého supermanství a Chuck je v nich takovým milým unaveným méďou. Pokud pokládáte jeho potenciál v reklamě nevyužitý, navrhňete, jak by měl podle vás vtipný spot s CH.N. vypadat. Myslím to vážně, vy "festivale". Zkuste předestřít, co by tam měl Chuck dělat, abyste se zasmál. 

0 0
možnosti

hendrixx

30. 12. 2010 8:52
P.S.

Mně se naopak nelíbí smrčkové Liška s Macháčkem. Přijdou mi zdlouhaví, nudní, užvanění, občas přímo trapní, jako dílo nějakého "kreativce" z dob Televarieté.

0 0
možnosti

falm

30. 12. 2010 6:21
To uz se medvedi probouzeji ze zimniho spanku?

Ja, ze jste s kritikou reklam prisel teprve ted, kdyz uz v podstate tyto reklamni kampane konci.

Nebudu hodnotiti ani stromecky ani kyslik, ale pokud se tyka neboheho Chucka (udajne museli mistrovi davat paruku), tak ty reklamy jsou predevsim zpackane remeslne filmarsky. Nazorny priklad toho, jak zazdit ve filmu i ty nejlepsi vtipy; a to ma humor techto klipu hodne daleko do nejakych vtipu... v tom jste se strefil dokonale, ovsem uz temer s krizkem po funuse. ;-D

0 0
možnosti

peterudes

30. 12. 2010 10:30
Re: To uz se medvedi probouzeji ze zimniho spanku?

daval jsem těm reklamám šanci co to šlo a čekal, že přeci jenom vytáhnou z rukávu nějakou pecku, proto ten odstup.... ;-)

0 0
možnosti

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

29. 12. 2010 23:21
Myslím,

že už jen tímto článkem děláte reklamu firmám, které si Chucka vzaly do své reklamy. Já je budu teprve teď sledovat díky Vám, jelikož žádnou neznám. Ludmila ;-)

0 0
možnosti

peterudes

30. 12. 2010 1:29
Re: Myslím,

no vidíte, aspoň si rozšíříte obzory .. ;-) přeji příjemnou "zábavu" :-P

0 0
možnosti

prony

29. 12. 2010 22:22
Kdo vás nutí intelektuále.

Jestli se chcete bavit  a nehodláte tomu věnovat příliš času zkuste Krtečka nebo Křemílka. Do větších stopáží se nenuťte, ono to výjde.

0 0
možnosti

peterudes

30. 12. 2010 1:28
Re: Kdo vás nutí intelektuále.

Krteček i Křemílek jsou naprosto skvostné animáky ;-)

0 0
možnosti

Hroznej_puberťák

29. 12. 2010 17:32
Nejlepší jsou stejně "žahnutý žuby"

;-)

0 0
možnosti

SID09

29. 12. 2010 18:12
Re: Nejlepší jsou stejně "žahnutý žuby"

;-D Já nemuším, já už ho vidíííím R^!!;-D

0 0
možnosti

marek.voksay,blogidnes

29. 12. 2010 16:27
Mně se naopak reklamy s Norrisem líbí

!

0 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4195x
syn, bratr, strýc, bratranec, bohužel již nejsem vnuk, za to jsem šťastný "táta" dvou psích slečen, milovník přírody a sýrů, cestovatel, Afričan, fotograf, posluchač "dobré" hudby, squashista, čtenář, rejpal, filmový divák, vděčný strávník, barman, lenoch...

více na webu: www.petrcunderlik.cz


najdete mě také na facebooku:

Petr Čunderlík Photographer