Děkujeme za pochopení.
hasmen - náhradní nick
Já si myslím,že to eště de..
Furt je to lepší,než ty blbky co nosej do divadla prací prášek v kabelce... PS.Nejlepší reklamy jsou na pivo,ty nikoho neurážej a necpou .
peterudes
Re: Já si myslím,že to eště de..
ad prací prášky - souhlas ty reklamy jsou stupidita na kvadrát, jak psal někdo dole, snad jediné obecně dobré reklamy jsou na auta a chlast
Platebni doklad SIPO 14.634 Kc
klasická blogařská trapka co má potřebu něco plácnout
syn, bratr, strýc, bratranec, bohužel již nejsem vnuk, za to jsem šťastný "táta" dvou psích slečen, zaměstnanec, cestovatel - Afričan, kameraman, fotograf, posluchač "dobré" hudby, obchodník IT, squashista, čtenář, rejpal, filmový divák, vděčný strávník, barman, lenoch, masér diskutující o všem a kdekoliv, vystupující pod nickem peterudes
peterudes
Re: klasická blogařská trapka co má potřebu něco plácnout
závidíš co?
Lanai
Mě se naopak reklamy
s Norisem líbí , je to zas něco jiného a oživení. A už to že k nám přijel a natočil to Já tasy nemusím Lišku v jakékoliv podobě..
cara al sol
Nejsa pravidelným divákem televize,
o smrčcích jsem se dozvěděl víceméně náhodou. Chucka Norrise byly plné noviny i jejich internetové verze. Z tohoto pohledu je reklama T-Mobile daleko lepší. Reklamy s Chuckem Norrisem jsou možná poměrně primitivní až trapné, ale Chuck je pojem (díky legrační pověsti Supermana), příjemný člověk (viz třeba rozhovory na youtube) a reklamy si budou lidi pamatovat dlouho. A teď smrčky - ty příběhy jsou zhruba tak "vtipné" jako vtipy v dětských časopisech (bránici netrhají), reklamy jsou dlouhé a tedy i drahé a podle mě na ně člověk dříve zapomene. Vtipné reklamy míval Oscar (Parníček, Na velikosti nezáleží). Vodafone ukázal, že ani komici kalibru Čtvrtníčka nebo Macháčka vtipnost nezaručí. Nemluvě o Li Li Liškovi.
hendrixx
Humor je věc osobního vkusu....
Pokud nějaký smysl pro humor máte, proč jste ho v článku nepoužil? Mě se spoty s Chuckem líbí, zdají se mi vtipný, je fajn, že se netačí na pilu Chuckova proslulého supermanství a Chuck je v nich takovým milým unaveným méďou. Pokud pokládáte jeho potenciál v reklamě nevyužitý, navrhňete, jak by měl podle vás vtipný spot s CH.N. vypadat. Myslím to vážně, vy "festivale". Zkuste předestřít, co by tam měl Chuck dělat, abyste se zasmál.
hendrixx
P.S.
Mně se naopak nelíbí smrčkové Liška s Macháčkem. Přijdou mi zdlouhaví, nudní, užvanění, občas přímo trapní, jako dílo nějakého "kreativce" z dob Televarieté.
falm
To uz se medvedi probouzeji ze zimniho spanku?
Ja, ze jste s kritikou reklam prisel teprve ted, kdyz uz v podstate tyto reklamni kampane konci.
Nebudu hodnotiti ani stromecky ani kyslik, ale pokud se tyka neboheho Chucka (udajne museli mistrovi davat paruku), tak ty reklamy jsou predevsim zpackane remeslne filmarsky. Nazorny priklad toho, jak zazdit ve filmu i ty nejlepsi vtipy; a to ma humor techto klipu hodne daleko do nejakych vtipu... v tom jste se strefil dokonale, ovsem uz temer s krizkem po funuse.
peterudes
Re: To uz se medvedi probouzeji ze zimniho spanku?
daval jsem těm reklamám šanci co to šlo a čekal, že přeci jenom vytáhnou z rukávu nějakou pecku, proto ten odstup....
L.Odarčenková.blog.iDNES.cz
Myslím,
že už jen tímto článkem děláte reklamu firmám, které si Chucka vzaly do své reklamy. Já je budu teprve teď sledovat díky Vám, jelikož žádnou neznám. Ludmila
peterudes
Re: Myslím,
no vidíte, aspoň si rozšíříte obzory .. přeji příjemnou "zábavu"
prony
Kdo vás nutí intelektuále.
Jestli se chcete bavit a nehodláte tomu věnovat příliš času zkuste Krtečka nebo Křemílka. Do větších stopáží se nenuťte, ono to výjde.
peterudes
Re: Kdo vás nutí intelektuále.
Krteček i Křemílek jsou naprosto skvostné animáky
SID09
Re: Nejlepší jsou stejně "žahnutý žuby"
Já nemuším, já už ho vidíííím
- Počet článků 201
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4195x
více na webu: www.petrcunderlik.cz
najdete mě také na facebooku:
Petr Čunderlík Photographer