Děkujeme za pochopení.
klávesnice ejč pí
Ještě hůře
Já už nemůžu ani filmy s Norrisem, a to na reklamy nekoukám, páč přepínám.
2X4B-523P
Mně se to líbí
Mám opačný názor. Mně se naopak reklamy s Chuckem líbí, naopak stromečky vodafonu mě hodně zklamaly a ani jedna mi nepřišla vůbec vtipná, spíš to bylo trapný. Myslim si,že přeběhnutí tvůrců reklamy z VF do T-M bylo hodně znát. Co se týče reklamy na O2, tak jsem snad ani žádnou nepostřehla...
Mno, co člověk to názor.
Lucie Cinkova
Re: Mně se to líbí
souhlasim s vami, u vodafonu je to textove dost slabe, a ani machacek s liskou to nezachrani... a ze obzvlaste liska umi rozesmat, jen kdyz rekne "dobry den"... a uplne tragicke mi prislo, kdyz smrcek tyden pred vanoci rika druhemu "ze kazdy jednou musi umrit"... pravdu ma, ale do vanocniho spotu to podle mne nepatri...
My.WinCleaner
Nuda, ale zabírá
jinak by jsi přece nepsal článek o něčem, co jsi přehlédl naprosto bez povšimnutí.
peterudes
Re: Nuda, ale zabírá
v podstatě máte pravdu, ostatně dole píšu, že například reklama na xxxLutz je podle mě povedená reklama, která přitáhla pozornost. Spousta lidí říká, že je hloupá apod., ale jednoznačně přitáhla pozornost a díky ní ten obchod zná tisíce lidí. V případě Chucka Norrise se mi však zdá, že reklama nebyla ani natolik vtipná, aby si o ní lidé povídali, nebo zase natolik hloupá, aby přitáhla pozornost. Je to prostě takové nemastné, neslané...
Stobka
Díky za vysvětlení pointy s bruslením,
kterou jsem nepochopila. Aspoň přidám fór:
Jmenuji se Chuck Norris a nosím Kosmodisk od té doby, co jsem si zk..vil záda na Totalgymu.
Myslela jsem, že aspoň počítačová hra Chuckovice bude k něčemu, ale je to zmetek.
L.Odarčenková.blog.iDNES.cz
Re: Díky za vysvětlení pointy s bruslením,
Tak tohle mě dostalo
baranka
Ta reklama již skoro končí ...
Běží minimálně měsíc a vy jste se nudil . Nejste trapnej ?
juhola
Vážený a milý
synu, bratře, strýci, bratraneče, nevnuku, za to
šťastný "táto" dvou psích slečen a vděčný strávníku (jsou to tví vlastní
potomci?), zaměstnanče, atd.a i jinak multioslovitelný - zační se opravdově zajímat o opravdu dobrou reklamou. Personifikovat lze ledacos, ale stromečky nikoliv. Nemám rád společnost T-Mobil, uznávám však, že se jim Jack Norris nad očekávání povedl. a jště jednu drobnost: snaž se se uhlídat tak, abys zůstal ve svých očích svým člověkem.
peterudes
Re: Vážený a milý
tak hlavně, že si se personifikoval s Jackem...
pefben2
Ale no tak
(skoro) Všechny reklamy jsou festivaly nudy a trapnosti - tak proč jste se zde tolik rozepsal o té jedné?
PS. už nám zase běží ".....TATATATA..." o tom nic?
roman035
Problém je jinde.
Reklama má něco nabízet. Alespoň něco málo. Jenže jak v případě T-M, tak VF nebylo co. Satelitní televize v roce 2010 rozhodně ani se stovkami programů nikoho neohromí, stejně jako digitální rámeček na fotky. Lidé už si všimli že normální fotku nemůže nahradit. Co nabízí VF vlastně ani nevím. Šlo to mimo mě.
- Počet článků 201
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4183x
více na webu: www.petrcunderlik.cz
najdete mě také na facebooku:
Petr Čunderlík Photographer