Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

karin22

29. 12. 2010 15:29
Tak já jsem zase pro stromečky...:-)

R^

0 0
možnosti

klávesnice ejč pí

29. 12. 2010 15:13
Ještě hůře

Já už nemůžu ani filmy s Norrisem, a to na reklamy nekoukám, páč přepínám.

0 0
možnosti
2

2X4B-523P

29. 12. 2010 14:19
Mně se to líbí

Mám opačný názor. Mně se naopak reklamy s Chuckem líbí, naopak stromečky vodafonu mě hodně zklamaly a ani jedna mi nepřišla vůbec vtipná, spíš to bylo trapný. Myslim si,že přeběhnutí tvůrců reklamy z VF do T-M bylo hodně znát. Co se týče reklamy na O2, tak jsem snad ani žádnou nepostřehla...

Mno, co člověk to názor.

0 0
možnosti
LC

Lucie Cinkova

29. 12. 2010 14:27
Re: Mně se to líbí

souhlasim s vami, u vodafonu je to textove dost slabe, a ani machacek s liskou to nezachrani... a ze obzvlaste liska umi rozesmat, jen kdyz rekne "dobry den"...  a uplne tragicke mi prislo, kdyz smrcek tyden pred vanoci rika druhemu "ze kazdy jednou musi umrit"... pravdu ma, ale do vanocniho spotu to podle mne nepatri...

0 0
možnosti
M

My.WinCleaner

29. 12. 2010 14:08
Nuda, ale zabírá

jinak by jsi přece nepsal článek o něčem, co jsi přehlédl naprosto bez povšimnutí.

0 0
možnosti

peterudes

29. 12. 2010 14:18
Re: Nuda, ale zabírá

v podstatě máte pravdu, ostatně dole píšu, že například reklama na xxxLutz je podle mě povedená reklama, která přitáhla pozornost. Spousta lidí říká, že je hloupá apod., ale jednoznačně přitáhla pozornost a díky ní ten obchod zná tisíce lidí. V případě Chucka Norrise se mi však zdá, že reklama nebyla ani natolik vtipná, aby si o ní lidé povídali, nebo zase natolik hloupá, aby přitáhla pozornost. Je to prostě takové nemastné, neslané...

0 0
možnosti
BR

Stobka

29. 12. 2010 14:07
Díky za vysvětlení pointy s bruslením,

kterou jsem nepochopila. Aspoň přidám fór:

Jmenuji se Chuck Norris a nosím Kosmodisk od té doby, co jsem si zk..vil záda na Totalgymu.

Myslela jsem, že aspoň počítačová hra Chuckovice bude k něčemu, ale je to zmetek.

0 0
možnosti
LO

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

29. 12. 2010 23:05
Re: Díky za vysvětlení pointy s bruslením,

Tak tohle mě dostalo ;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JB

baranka

29. 12. 2010 14:06
Ta reklama již skoro končí ...

Běží minimálně měsíc a vy jste se nudil . Nejste trapnej ? ;-)

0 0
možnosti
ZT

juhola

29. 12. 2010 14:05
Vážený a milý

synu, bratře, strýci, bratraneče, nevnuku, za to

šťastný "táto" dvou psích slečen a vděčný strávníku (jsou to tví vlastní

potomci?), zaměstnanče, atd.a i jinak multioslovitelný - zační se opravdově zajímat o opravdu dobrou reklamou. Personifikovat lze ledacos, ale stromečky nikoliv. Nemám rád společnost T-Mobil, uznávám však, že se jim Jack Norris nad očekávání povedl.  a jště jednu drobnost: snaž se se uhlídat tak, abys zůstal ve svých očích svým člověkem.

0 0
možnosti

peterudes

29. 12. 2010 14:13
Re: Vážený a milý

tak hlavně, že si se personifikoval s Jackem... ;-D

0 0
možnosti
JA

pefben2

29. 12. 2010 14:01
Ale no tak

(skoro) Všechny reklamy jsou festivaly nudy a trapnosti - tak proč jste se zde tolik rozepsal o té jedné?

PS. už nám zase běží ".....TATATATA..." o tom nic? ;-D

0 0
možnosti
RH

Kruton

29. 12. 2010 13:58
Mě se to líbí!!

R^

0 0
možnosti
R

roman035

29. 12. 2010 13:42
Problém je jinde.

Reklama má něco nabízet. Alespoň něco málo. Jenže jak v případě T-M, tak VF nebylo co. Satelitní televize v roce 2010 rozhodně ani se stovkami programů nikoho neohromí, stejně jako digitální rámeček na fotky. Lidé už si všimli že normální fotku nemůže nahradit. Co nabízí VF vlastně ani nevím. Šlo to mimo mě.

0 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4183x
syn, bratr, strýc, bratranec, bohužel již nejsem vnuk, za to jsem šťastný "táta" dvou psích slečen, milovník přírody a sýrů, cestovatel, Afričan, fotograf, posluchač "dobré" hudby, squashista, čtenář, rejpal, filmový divák, vděčný strávník, barman, lenoch...

více na webu: www.petrcunderlik.cz


najdete mě také na facebooku:

Petr Čunderlík Photographer