Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Aretta

23. 3. 2012 18:33
Protivo protivná!

Fotky!!!! ;-O

.

Ad článek: :-)R^R^

0 0
možnosti

peterudes

24. 3. 2012 22:29
Re: Protivo protivná!

;-D mám nějaké méně plodné období, ale uuž se to blíží...

0 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

23. 3. 2012 10:23
Souhlas,

uz davno jsem rikal nekterym bogerum, co si stezovali, jak jsou na nectenari zli, ze si za to veskrze muzou sami. Nejen tim co a jak pisou, ale i jak reaguji v diskuzich.

Pises, ze trend bulvarnosti pronika i do serioznejsich medii. To jsou  ktera (bavime se o ceskych)? Obavam se, ze tady uz je bulvar vsechno.

Tam je problem v obchodni rovine: drive se prodavaly noviny jako celek, takze musely mit nejakou uroven (jako si zadali ctenari). Navic driv lidi byli schopni myslet vic do hloubky, po povrch. Nyni - jednak se reklama zobrazuje po kazdem kliknuti, nejvetsi prijmy jsou z reklamy, tedy je treba co nejvice klinuti. Ale na druhou stranu - hlavni je zakaznik. Pokud by to lidi neakceptovali, neklikali by a media by musela pristup prehodnotit. Bohuzel myslim, ze s internetem a hypertexte, se lidi stali linymi myslet, ztratili koncentraci a schopnost se ponorit. Proto klikaji, klouzou po povrchu textu, ale neni cas na ponoreni a zamysleni. Je to anulace zisku, co prinesl knihtisk.

1 0
možnosti

peterudes

23. 3. 2012 12:51
Re: Souhlas,

díky za reakci zipe, souhlasím s tebou, s těmi serioznějšími médii to vnímám tak, že já pořád vidím rozdíl mezi bleskem, aha, super a podobnými plátky a novinkami, aktualně a idnesem, ale vnímám, že ta bulvárnost pronikla i sem, bohužel...já si plně uvědomuji, že obchod a zisk je alfa a omega každé činnosti, která někoho živí, přesto si myslím, že lze dělat novinařinu kvalitněji bez toho, aby se redaktoři a majitelé snižovali k bulváru, což je ta nejjednodušší a nejplošší forma novinařiny a přesně jak píšeš, hodně záleží na zákazníkovi, čtenářovi, zdali to akceptuje nebo ne. Jako ve všem si sílu zákazníka neuvědomuje právě ten zákazník, mimochodem ta poslední věta je naprosto exkluzivním popsáním situace R^

1 0
možnosti
JL

uumaa

22. 3. 2012 15:58
Autore

R^

0 0
možnosti
EH

Kahlan Amnell

22. 3. 2012 15:37
Editor - házení perel bulváru

internetové zpravodajství už dávno je asi jenom médium na výdělek skrz reklamu. Čím bulvárnější titulek, tím víc čtenářů. Čím víc chyb v článku, tím hutnější diskuze.

A co svědčí víc o zájmu o článek nebo reklamu než prokazatelná čísla?

2 0
možnosti
OKV

oldfashioned Kokodák v2

22. 3. 2012 15:35
tlak spotřebitele je na místním bulváru odměňován

mazáním kritických příspěvků a rušením nicků "bez náhrady":-)

3 0
možnosti
C

Camino.

23. 3. 2012 20:35
Re: tlak spotřebitele je na místním bulváru odměňován

je to durazne videt u fotoblogu, tam jsou diskuse jakobychom byli jedna rodina, pokud se tam nedostane tichy potucek a Bucharovic;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4183x
syn, bratr, strýc, bratranec, bohužel již nejsem vnuk, za to jsem šťastný "táta" dvou psích slečen, milovník přírody a sýrů, cestovatel, Afričan, fotograf, posluchač "dobré" hudby, squashista, čtenář, rejpal, filmový divák, vděčný strávník, barman, lenoch...

více na webu: www.petrcunderlik.cz


najdete mě také na facebooku:

Petr Čunderlík Photographer