- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
mám nějaké méně plodné období, ale uuž se to blíží...
uz davno jsem rikal nekterym bogerum, co si stezovali, jak jsou na nectenari zli, ze si za to veskrze muzou sami. Nejen tim co a jak pisou, ale i jak reaguji v diskuzich.
Pises, ze trend bulvarnosti pronika i do serioznejsich medii. To jsou ktera (bavime se o ceskych)? Obavam se, ze tady uz je bulvar vsechno.
Tam je problem v obchodni rovine: drive se prodavaly noviny jako celek, takze musely mit nejakou uroven (jako si zadali ctenari). Navic driv lidi byli schopni myslet vic do hloubky, po povrch. Nyni - jednak se reklama zobrazuje po kazdem kliknuti, nejvetsi prijmy jsou z reklamy, tedy je treba co nejvice klinuti. Ale na druhou stranu - hlavni je zakaznik. Pokud by to lidi neakceptovali, neklikali by a media by musela pristup prehodnotit. Bohuzel myslim, ze s internetem a hypertexte, se lidi stali linymi myslet, ztratili koncentraci a schopnost se ponorit. Proto klikaji, klouzou po povrchu textu, ale neni cas na ponoreni a zamysleni. Je to anulace zisku, co prinesl knihtisk.
díky za reakci zipe, souhlasím s tebou, s těmi serioznějšími médii to vnímám tak, že já pořád vidím rozdíl mezi bleskem, aha, super a podobnými plátky a novinkami, aktualně a idnesem, ale vnímám, že ta bulvárnost pronikla i sem, bohužel...já si plně uvědomuji, že obchod a zisk je alfa a omega každé činnosti, která někoho živí, přesto si myslím, že lze dělat novinařinu kvalitněji bez toho, aby se redaktoři a majitelé snižovali k bulváru, což je ta nejjednodušší a nejplošší forma novinařiny a přesně jak píšeš, hodně záleží na zákazníkovi, čtenářovi, zdali to akceptuje nebo ne. Jako ve všem si sílu zákazníka neuvědomuje právě ten zákazník, mimochodem ta poslední věta je naprosto exkluzivním popsáním situace
internetové zpravodajství už dávno je asi jenom médium na výdělek skrz reklamu. Čím bulvárnější titulek, tím víc čtenářů. Čím víc chyb v článku, tím hutnější diskuze.
A co svědčí víc o zájmu o článek nebo reklamu než prokazatelná čísla?
mazáním kritických příspěvků a rušením nicků "bez náhrady"
je to durazne videt u fotoblogu, tam jsou diskuse jakobychom byli jedna rodina, pokud se tam nedostane tichy potucek a Bucharovic