Halóóó, Česká pošto! Vstávat! Je 21. století...

Již drahnou dobu se jako čert kříži vyhýbám "službám" České pošty. Dokonce si při nákupech na internetu vybírám takové obchody, mám-li tu možnost, které nabízí rozvoz balíků i jinými dopravci a pokud nabízí jenom Českou poštu, tak vždy hledám alternativu, neboť služby České pošty v oblasti doručování balíků patří dle mého názoru do minulého století a nikoliv do století jednadvacátého...

Nedávno však byla přítelkyně okolnostmi donucena objednat zboží na dobírku (fotoknihu), kterou doručovala Česká pošta. Jak to tak bývá, ačkoliv byla do 15:00h doma, tak pošťák nepřišel a deset minut poté co musela odejít, tak pošťák zavolal. Dohodli jsme se, že zásilku zaplatím a vyzvednu já a s pošťákem jsem se telefonicky domluvil, že si budu moci vyzvednout knížku ještě týž večer na poště. Jelikož byla na balíku informace o tom, že není potřeba doklad totožnosti, tak jsem předpokládal, že nebude žádný problém.

Když jsem 30 minut před uzavřením dorazil na poštu a vystál si 20 minutovou frontu, tak mě milá paní pošťačka, kterou 5 let znám, odvětila, že mi balík vydat nemůže, protože nemám doklad totožnosti přítelkyně. Marně jsem dával na pultík peníze za dobírku, nabízel svůj občanský průkaz, dokonce jsem argumentoval tím, ať se do fotoknihy podívá (což je samozřejmě iracionální argument, ale co mi zbývalo...?) ale paní pošťačka byla neoblomná a odmítla balíček vydat. No, hezkého večera jsem ji tentokrát nepopřál a nebyl-li bych celkem slušně vychovaný, tak bych i nějaký ten peprnější výraz utrousil, ale takto jsem si to nechal v sobě, respektive jsem dal průchod svým emocím až v autě...

Milá Česká pošto, opomíjím fakt, že si někteří vaši pošťáci ulehčují práci a místo donášení zásilek, raději vhodí do schránky upozornění, že jste nebyl zastižen, ačkoliv jste byl prokazatelně doma (kolikrát se mi tohle stalo...) a nutíte tak svého zákazníka, aby si buď na poštu zašel sám (proč mám tedy platit za doručení do domu?) nebo vás laskavě telefonicky urgoval o znovu doručení (na to se vám vykašlu), ale vysvětlete mi, proč ve 21. století musím pro vyzvednutí obyčejné zásilky předkládat občanský průkaz a ještě ne svůj, když i v každém internetovém obchodu, ba co víc, dokonce i v každé bance v jejím internetovém bankovnictví stačí již několik let zaslat unikátní kód na předem vybraný telefon nebo e-mail a tím se autorizovat?

Vaší neschopností využívat běžné technologie ku prospěchu zákazníků je nejenom ztrácíte, ale ty co zbyli, ještě okrádáte o jejich drahocený čas! Vzpamatujte se, je vás tam dost a prostředků máte hodně! Už abyste byli zprivatizovaní a v soukromých rukou, státní řízení tomuto podniku evidentně nijak neprospívá...

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Petr Čunderlík | pondělí 19.11.2012 13:56 | karma článku: 43,29 | přečteno: 9319x
  • Další články autora

Petr Čunderlík

Chci mír za jakoukoliv cenu!

2.4.2023 v 14:44 | Karma: 31,78

Petr Čunderlík

Ve stínu krále... (fotoblog)

18.3.2016 v 9:24 | Karma: 24,91

Petr Čunderlík

Jarní fotolovy... (fotoblog)

15.6.2015 v 12:30 | Karma: 32,80