Jak být úspěšný a vytvořit bohatství?

Také jste někdy zatoužili být bohatí a úspěšní? Podíváme-li se blíže na to, jak to dělají bohatí a úspěšní jednotlivci a bohaté rody, najdeme odpověď. Zjistíme, jak se chovají, jaké mají atributy, taktiky a dovednosti. Co učí své děti, jaké mají vzdělání. Proč jsou tedy stále bohatší, proč dokáží držet po generace majetek a aktiva, které jim dlouhodobě generují pasívní příjmy a často jen ovládají právnické osoby, jenž vlastní jejich firemní práva? Jak vlastně dokáží úspěšné rody a rodiny udržovat majetek, vliv a moc? 

Jedna z mnoha odpovědí je, že „znají a předávají si z generace na generaci úspěšné vzorce myšlení a strategie vedoucí k bohatství a systematicky je aplikují“. Příkladem úspěšných rodů s charakterem, tradicí mravní a etickou jsou u nás rody Šternberků a Kinských, kteří začali získávat moc a bohatství od třináctého století.

Pokud toužíte být bohatí a úspěšní, poznejte jejich úspěšné strategie a taktiky, naučte se jejich vzorce myšlení a konání, aplikujte je a snažte se o to, aby se staly Vašimi každodenními návyky! Pak máte šanci uspět. Je nejvyšší čas se začít sami vzdělávat a vytvářet aktiva, něco, co jste vytvořili, a přináší pasivní příjmy s minimálním vynaložením úsilí bez Vaší přítomnosti. 

 

Jaké vlastnosti a vzorce vedou jiné k úspěchu a bohatství?

Kompetentnost - jsou oprávnění nebo způsobilí k tomu, co dělají.

Pracovitost - jsou duševně aktivní, neustále na sobě pracují.

Kontakty - umí najít vlivné spojence, obchodní partnery, investory, učitele, poradce a získat je pro svou vizi a plán.

Řád - jsou disciplinovaní, dodržují vytvořený systém, umí ovládat své emoce.

Původ – pocházejí z bohatých rodin, mají prestižní vzdělání a protekci.

Dědičné výhody - mají talent, charisma a využívají „nespravedlivě“ svůj původ.

PR - umí si udělat PR (Public relations = umění zaujmout jiné a upoutat pozornost).

Sebevědomí založené na zdravé"sebelásce", úctě k sobě a okolí. 

Schopnost se adoptovat na nové situace, odolnost vůči všemu negativnímu.

Úcta k rodinným tradicím, rodině, víra v Boha.

Znalost finanční inteligence – schopnost tvorby majetku a umění vydělat peníze, od dětství je učí finanční inteligenci hrou např. monopoly, CashFlow apod.

Tah na branku - umí se rozhodovat intuicí, prioritami a hodnotami.

Vytrvalost - mají smysluplnou vytrvalost tam, kde má smysl! Mají vnitřní motivaci.

Ctí hodnoty morální a etické, zásady pravdomluvnosti, obecné slušnosti (příkladem je starobylý šlechtický rod Šternberků).

Schopnost „vidět“ peníze „myslí“ (racionálně), ne „očima“ (emocionálně).

Umění odhadnout vývoj trendu a rizika.

 

Jaké dovednosti vedou k úspěchu a bohatství?

Mají jasný cíl - vytvářet a zvelebovat rodinná a osobní aktiva – majetek.

Tvoří týmy - obklopují se podobně smýšlejícími lidmi, se kterými spolupracují.

Vytvářejí sítě „známých“, navzájem se podporujících členů - networking.

Používají urychlovače bohatství - finanční páky (LAVERADGE) a vytvářejí úspěšné systémy např. franšízy, obchodní a distribuční sítě, prodejní řetězce, apod.

Ví, jak používat systémy a investiční strategie k tvorbě bohatství a peněz.

Mají rádi „hru investic“ a ovládají umění zvládat nepříznivá období.

Využívají konzultace s úspěšnými profesionálními manažery, poradci a kouči.

Ovládají umění dělat věci naplno, umět se koncentrovat na určitý projekt a cíl.

Neustále si zvyšují finanční vzdělanosti, úvěrový kredit a kupní sílu.

Systematicky se připravují na budoucí kariéru ve vybrané specializované oblasti.

Ovládají myšlení bohatého člověka - to neznamená být zlý a bezcitný.

Vymýšlí stále nové produkty a služby (které pomáhají řešit potřeby lidí), prodat, prosadit své nápady a umí řídit a motivovat týmy, rozvíjet emocionální a spirituální inteligenci.

Umí aplikovat formuli: BÝT (mít se rád) + DĚLAT (práce je posláním) + MÍT (bohatství)+ DÁVAT ZPĚT (charita).

Používají pravidlo 80/20 ve svůj prospěch.

Bohatí se již od dětství připravují na budoucí kariéru ve vybrané oblasti. Mají strategický plán.

Znají taktiky tvorby peněžních i nepeněžních aktiv a aplikují strategii čtyř fází - cyklus první (1) až čtvrté (4) fáze. Tyto strategie a taktiky, pokud jsou přesně aplikované, pomáhají vytvářet hodnoty a podnikatelské systémy, které generují nesmírné duševní a materiální bohatství.

Bohatí používají tajemství představy hojnosti.

Aplikujte i Vy vlastnosti a vzorce vedoucí k úspěchu a bohatství...

(Ukázka z knihy "Chtějte od života víc aneb Strategie Tvorby Aktiv" v rámci Klubu Gruberteam

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Tomáš tomascincala | středa 23.7.2014 9:15 | karma článku: 13,59 | přečteno: 1116x