O přehlédnuté naději

Jakoby tu byla snaha, více či méně viditelná, která má v liech vyvolávat dojem nevyhnutelnosti lidské zhovadilosti, tak zvaného Ropáctví. Jako kdyby jediný efektivní pohon byl spalovací motor, jediná efektivní elektrárna ta jaderná a jediná budoucnost šedivá. Přitom svět už dnes nabízí mnoho technologií, které by se velmi dobře uplatnily v generátorech pro domácí využití, jako jsou bediniho homopolární motor, grayova elektronka, perreaultova iontová trubice s hradlem, perenděvův motor atd. Proč se výrobou nikdo doposud nezabývá je otázka, na kterou odpověď mnozí tušíme, ale na kterou otevřeně nikdo neodpoví. Na vině stojí průmysl, jehož dnešní organizace výroby podléhá regulaci ze strany korporace, která klade jasné cíle a nepřipouští se od výrobního plánu jakkoli odklonit.

Vynálezce, který má touhu svou prací podpořit zelenou myšlenku, se stává vyvrhelem, jakousi ikonou slepé linie výzkumu, které se neustále podráží nohy. John Bedini, autor mnoha přístrojů, které dokážou z jediného aku nabíjet větší počet stejně velkých akumulátorů, přičemž samotný napájecí - tzv. primární akumulátor- zůstává téměř plně nabit díky přítomnosti iontové elektřiny a díky kick back efektu. Všechno jsem postavil a ověřil, že tomu tak opravdu je, jde pouze o doladění buzení a doplnění vhodnou soustavou cívek pro nabití kaskády, a generátor je na světě. Takový, který postačí spolu s měničem na zásobení malé domácnosti.

Perenděvův motor,  jehož autor proklamuje neuvěřitelné výkony v řádu stovek kilowattů, by zase mohl skvěle posloužit k pohonu dnes naftového agregátu, který by tím pádem nehlučně a čistě mohl zásobit i domácnosti s většími odběry. Po 5-10 letech by se jen vyměnili budící magnety a jelo by se dál. Autor tohoto motoru, stejně jako jeho obchodní zástupce, se však nedájí nikde sehnat, marně jsem hledal výrobce jeho motoru stejně jako autora samotného. Kde je pan Perenděv? Kdo a kde jej schoval? Podle toho, co vymyslel, je na místě obava z toho, že kartely opět udělaly špinavou práci a tuto osobu umlčely? Jak dlouho tomu budeme přihlížet?

Typický příklad je pohon auta na vodu, kterou pomocí vhodného rozkladu na vodík a kyslík lze auto pohánět minimálně od 80. let 20. století, pro nevěřící nemám jeden ale hned stovky odkazů, včetně těch na celé knihy, aby se přesvědčili. Stačí se jen zeptat googlu a ten najde něco jako tohle http://www.google.cz/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=free+energy+car.

Problém je tedy jasný, nejde o beznadějné východisko v oblasti energie, není jí nedostatek, a není jen jedna metoda, jak se k dostatku elektřiny nebo k funkčnímu ekologickému automobilu propracovat. Je to opět o tom, v čim zájmu je,aby lidi jezdili na vodu, aby byli energeticky soběstační? Nikoho nezajímá, že vjsou to všechno ekologicky atraktivní metody, každý hledí na svou nadítou prkenici, kvůli které se neštítí doslova čehokoli.

Je tedy na obyčejném člověku, aby se sjednotil a takové technologie si prosadil sám, jako to už mnozí ve světě udělali, aby byli svobodní a nezávislí. Právě ona energetická nezávislost a neobchodovatelný pohon, to jsou dvě noční můry pánů jako Rockefeller a jemu podobní. Oni potřebují obchodovat s komoditami, oni potřebují, aby lidi neviděli taková východiska, která by je od závislosti na PHM nebo na elektřině dodávané ze sítě osvobodila, a tak jsme svědky toho, že automobilky chrlí pořád jen benzínové a naftové motory, plánuje se dostavba Temelína a masíruje se obyvatelstvo nevyhnutelností a nutností každého kroku, který se v tom podnikne.

Rád bych se dožil toho, že budu žít ve společnosti, která není ve stresu z toho, kde vzít prachy na inkaso a benzín, což je dnešní zhouba a je nutné to tvrě odmítat. Koncepce energetické nezávislosti je cestou k míru a blahobytu, ropné války tím ztratí poslední špetku opodstatněnosti a lidé si budou konečně moci vydechnout, budou moci se zase mít rádi. Zmizí velkou mírou stres, ceny budou odrážet míru lidské práce a ne spotřebované energie. Vzduch ve městech se vyčistí a lidstvo se bude moci vrátit k harmonii s přírodou, jejíž absenci dnes začína vnímat spousta lidí jako příčinu toho, co se ve světě děje.

Není důvod k tomu, abychom takového systému nedosáhli, je potřeba si ale uvědomit, že i jedinec má sílu věci měnit. Nebuďme rezignovaní a neuzavírejme se sami do sebe. Otevřeně diskutujme o koncepci světa, ve kterém pak budeme žít protože dnes je čas více, než kdy jindy na změnu. Máme úžasnou možnost získávat informace díky internetu. Proto studujte taky něco jiného, než je odporně povrvchní bulvár. Vy automechanici, studujte jak přžekopat auto na jiné palivo, Vy elektrikáři, zjistěte si co je to free energy, kdo to byl Nikola Tesla a seznamte se s jeho poselstvím. Vy páni inženýři, magistři, ministři a a jiní mistři, dělejte tak, jak vám velí vaše nejlepší pohnutky, chtějte pomoct i jiným, ne jenom sami sobě, poznáte, že to obohatí Váš život. Pro Vás všechny je tu citát, který se na závěr hodí:

Věda je jen perverzí pokud jejím skutečným cílem není lepší lidstvo. (N. Tesla)

Dejme se buď do práce a zkusme něco změnit, nebo se nechejme dál vláčet jako ovce po pastvinách propagandy, kde je hlavním cílem pást se v beznaději a v hlouposti.

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Radek Čelechovský | úterý 24.5.2011 12:47 | karma článku: 16,62 | přečteno: 1635x