Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M68a72r86e37k 58V58a71l98i19č32e80k
konecne neco o Lidlu, co ma hlavu a patu a nejen dalsi neobsazeny sedadlo na loveni karmy
diky, Kamilo


M87i64r31k10a 28P79a39n51t70l63í21k45o18v14á
Máte pravdu, Kamilo, myslím si, že odmazáním byzantských křížů si sami sobě "napáchali" víc nepříjemností, než kdyby je tam ponechali. Anebo problém řešili až příště - a věže kostelů na obalech a v reklamně nepoužívali. Byzantské kříže na kopule pravoslavných totiž chrámů patří... Ale nevidíme dost sporných věcí i ČTv? Díky za článek

K54a69m32i49l19a 46B72r91a19n10n30a
Diky za precteni. Skoda nakonec bude zanedbatelna, v jinych zemich se nepohorsuji, a pochybuju, ze by je lidi vydrzeli dlouho bojkotovat ... jsou na to prilis levni

H12o49r92s38t 73A52n38t88o40n 75H31a74s46l82b46a46u38e15r
Kamilo, přeji povedený nový týden

T44o86m19á35š 58T64a45t69í37č62e22k
Ne. Prostě lezou do klobouku muslimům. Howgh

R18a88d92e24k 68J74a98r16o34š
V případě tohoto Lidlovského počinu resp. chování nejde o marketing nýbrž o tzv. Corporate Social Responsibility (CSR) neboli společenskou odpovědnost firem.
To je takový nový moderní trend zejména u velkých korporací, kdy se snaží různými CSR programy naznačit, že jim jde o blaho společnosti a/nebo zaměstnanců nejen tím co vyrábějí či prodávají, ale i tím co aktivně nezištně podporují či hlásají.
V podstatě jde o páchání celospolečenského dobra, které má firmu vůči společnosti ukázat v bohulibém světle. Pozor - neplést se sponzoringem!!!
Naše české firmy to zatím takřka neuplatňují, ale některé zahraniční koncerny působící v ČR ano (např. banky). Lidl tady např. v rámci CSR vytváří v okolí svých velkoprodejen dětská tzv. Rákosníčkova hřiště...

K72a68m61i24l17a 46B94r30a59n93n75a
Diky za zajimavy komentar CSR je ale soucasti marketingu, pomaha prodavat. Pochybuju ale, ze nekdo ty blaboly o pecovani o zivotni pristredi atd. bere vazne.

B84o43h96u84m29i95l 56M56i50c29h97a65l
No vidíte, mě když banka po 30 letech chtěla zase zvýšit poplatky, tak jsem od ní odešel.
A ten burgerkingespana jen šetřil na grafikovi a našel nějakého levného bez nápadů, protože to je trapná variace na slavný "We Can Do It!" z roku 1943: https://en.wikipedia.org/wiki/We_Can_Do_It!#/media...
V97o28k78o30u41n 44V95l69a70d31i38m49i37r
burgerkingespanaje prosim co?

L73i66b72u38š57e 46P17a22l34k39o74v90á
hlavní je obchodní obrat-zákazník je zrnko písku
- Počet článků 181
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1116x
Seznam rubrik
- Na španělských (ne)cestách
- Staré, zchátralé ... krásné
- Přírodní symfonie
- Ostatní
- Tak trochu pracovně
- Koláže
- Automobiloví veteráni