Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

konecne neco o Lidlu, co ma hlavu a patu a nejen dalsi neobsazeny sedadlo na loveni karmy

diky, Kamilo

1 0
možnosti
JS

Jest tak. Dobře napsáno R^

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, Kamilo, myslím si, že odmazáním byzantských křížů si sami sobě "napáchali" víc nepříjemností, než kdyby je tam ponechali. Anebo problém řešili až příště - a věže kostelů na obalech a v reklamně nepoužívali. Byzantské kříže na kopule pravoslavných totiž chrámů patří... Ale nevidíme dost sporných věcí i ČTv? Díky za článek R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Diky za precteni. Skoda nakonec bude zanedbatelna, v jinych zemich se nepohorsuji, a pochybuju, ze by je lidi vydrzeli dlouho bojkotovat ... jsou na to prilis levni :-)

0 0
možnosti
Foto

Kamilo, přeji povedený nový týden!!R^

1 0
možnosti
Foto

Diky a napodobne Horste :-)

0 0
možnosti
PB
TT

Ne. Prostě lezou do klobouku muslimům. Howgh

0 0
možnosti
RJ

V případě tohoto Lidlovského počinu resp. chování nejde o marketing nýbrž o tzv. Corporate Social Responsibility (CSR) neboli společenskou odpovědnost firem.

To je takový nový moderní trend zejména u velkých korporací, kdy se snaží různými CSR programy naznačit, že jim jde o blaho společnosti a/nebo zaměstnanců nejen tím co vyrábějí či prodávají, ale i tím co aktivně nezištně podporují či hlásají.

V podstatě jde o páchání celospolečenského dobra, které má firmu vůči společnosti ukázat v bohulibém světle. Pozor - neplést se sponzoringem!!!

Naše české firmy to zatím takřka neuplatňují, ale některé zahraniční koncerny působící v ČR ano (např. banky). Lidl tady např. v rámci CSR vytváří v okolí svých velkoprodejen dětská tzv. Rákosníčkova hřiště...

2 0
možnosti
Foto

Diky za zajimavy komentar R^ CSR je ale soucasti marketingu, pomaha prodavat. Pochybuju ale, ze nekdo ty blaboly o pecovani o zivotni pristredi atd. bere vazne.

0 0
možnosti
Foto

No vidíte, mě když banka po 30 letech chtěla zase zvýšit poplatky, tak jsem od ní odešel.

A ten burgerkingespana jen šetřil na grafikovi a našel nějakého levného bez nápadů, protože to je trapná variace na slavný "We Can Do It!" z roku 1943: https://en.wikipedia.org/wiki/We_Can_Do_It!#/media/File:We_Can_Do_It!.jpg

0 0
možnosti
VV

burgerkingespanaje prosim co?

0 0
možnosti
Foto

R^hlavní je obchodní obrat-zákazník je zrnko písku

0 0
možnosti