- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To, co mne přinutilo k napsání tohoto článku je doba, ve kterou nám média tuto informaci poskytla. V době, kdy nás ohrožuje finanční krize, kdy tisíce lidí přicházejí o práci a kdy všichni zvažují, zda mají dobře uložené své úspory a netuší jak to vše dopadne.
Zveřejnění informace o nákupu obří televize je jistě dobře zvolená reklama a Leoš asi dobře ušetřil. Firmě se zdarma dostalo publicity o které si mohla nechat snít. Leoš Mareš se v médiích pohybuje a pochybuji, že informace do médií unikla aniž by o tom věděl.
Moderátor udělal v Čechách zajímavou kariéru a ukázal, že moderovat doopravdy umí. Někteří lidé ho zbožňují, jiní nenávidí a jeho pěvecká vystoupení v kožichu si jistě pamatuje každý.
V médiích je poslední dobou dost často. Naposledy se oženil a aféra s údajnou prostitukou živila bulvární deníky také pěkně dlouho. Jistě Leoš je showman, ale každý si na druhou stranu přeje, aby jeho mediální obraz byl spíše dobrý než špatný.
Zveřejněním informace o nákupu obří televize si ale spíše uškodil. Možná dostal televizi se slevou a firma si přišla na své, ale v současné době, kdy ti co přišli o práci řeší jak vyžijí další měsíc, si tuto informaci měl spíše nechat pro sebe.
Pokud s firmou spolupracuje v oblasti marketingu, tak se mohl jistě domluvit na jiné propagaci a zakoupenou televizi odvézt bez mediálního humbuku domů. Pokud informace do médií jen unikla, tak se měl postarat, aby se mu to nestalo.
Každá veřejně známá osoba má určitý mediální obraz a upozorňovat na sebe nákupem televize za pár milionů nebyl až tak dobrý mediální tah. Ani mediální, ale koneckonců možná ani lidský.
Další články autora |
Artistů, Praha
14 900 000 Kč