Z"a"tracená podprsenka

Zachvátila mě sportovní mánie. Naběhám měsičně dost kilometrů, tak jsem se rozhodla udělat si radost v podobě drahé sportovní podprsenky. Nákupy nejsou moje hobby a už vůbec ne, vyžaduje-li to náročnější zkoušení. Sebrala jsem dostatek odvahy, pevné nervy a vyrazila do pár větších prodejen. Níže popsaný zážitek nebyl vyjímkou, ba naopak.

Po deseti minutách prohrabování stojanů s prádlem dvou velkých výrobců sportovního oblečení se vzdávám. Snažím se najít personál prodejny, vybírám si ženu a prosím ji o nalezení určité velikosti a určitého střihu. Paní se tváří, že vidí stojan poprvé. Nedivím se jí. I stojan na sluneční brýle, které zrovna nejsou top produktem prodeje v tomto měsíci jsou na lepším místě, než stojan s prádlem. Prádlo, jehož cena nejde pod 800 Kč za kus se krčí bojácně v rohu. Stojan, ač oboustranný, je namáčknutý na výlohu. Tím je polovina výrobků neprodejná. Ona polovina má „zdobit“ výlohu, ale spíše straší zákazníky z nákupní galerie. Ti se nezastaví nad hromádkou neuspořádaných podprsenek v roztrhaných krabičkách, nebo se pletu? Po chvilce paní odbíhá do skladu a vrací se se slovy: „Promiňte, nemáme.“. Mezi tím jsem pracně odsunula zaprášený stojan a našla správnou velikost. Zajímalo by mě jak vypadá sklad a jak vypadá přehled skladových zásob v pc. Jak vypadají prodeje tohoto značkového zboží? Nedivím se, že za pár měsíců bude viset bez krabiček na regálech u vchodu s nápisem „SLEVA“. Dobré pro zákazníky, zboží bude konečně vidět. Špatné pro prodejce, který bude muset dát 30% slevu, aby se zbavil loňských modelů. Nakonec jsem si ji nekoupila, nechtělo se mi utrácet v obchodě s takovým „ne“přístupem.

 Co zkusit  nenajímat ostrahu, která vypadá, že umí spát s otevřenýma očima. Zkuste najmout jednoho studenta, který bude neustále rovnat, doplňovat a upozorňovat prodavače na zákazníka, který vypadá, že by si i něco koupil? Proškolit lépe personál, nebo nenajímat ony unylé typy nekomunikativních lidí? O kolik se zvýší počet krádeží, bude-li na prodejně chybět „ochranka“ a o kolik se zvýší prodeje, bude-li se zákazníkům a vzhledu prodejny někdo lépe věnovat?

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Gabriela Bernatová | pátek 11.2.2011 11:57 | karma článku: 25,80 | přečteno: 3704x
  • Další články autora

Gabriela Bernatová

Muži s nadhledem

7.4.2012 v 19:32 | Karma: 27,92

Gabriela Bernatová

Wasabi love

8.4.2011 v 23:18 | Karma: 13,69