Reklama na Čapím hnízdě. Letitá finta firem,vysvětluje bývalý šéf Finanční správy-z tisku

Jakápak finta.Asi si pan ředitel nikdy nevšiml,že na lešeních při adaptacích budov jsou reklamy firem,které stavbu realizují. A taková reklama tam není zadarmo. Souvisí s cenou prováděných oprav.

Úvahy o nepřiměřenosti  účtování ceny reklamy mnoho let po realizaci jsou skutečně podivné. Vychází to z našich Zákonů,kdy úředník finanční správy může vyloučit libovolný náklad a napařit pokutu.Pokutovaný má potom již jen jedinou možnost odvolání a soudního řízení,aby dokázal opak. A náklady na advokáta a znalce většinou převyšují cenu reklamy. A jistý postup obnovení spravedlnosti to stejně není !

Osobně jsem zažil někdy v roce 1993 situaci,kdy mi vyřadil úředník finančního úřadu doklad o zaplacení noclehu ve Vídni,kde jsem byl na výstavě s dodavatelem zboží,protože se mu zdála cena 800 šilinků vysoká.. Dnes by to sice asi neudělal a možnost tohoto postupu trvá i nadále.

Navíc reklama na staveništi i před zahájením stavby vůbec ničemu neodporuje. Dokonce může být tato reklama realizována i na zakladě mandátní smlouvy třetí osobou.

Celé uvahy omílané v dnešním tisku ukazují jen na nízkou vzdělanost zodpovědných lidí,kteří nic pořádnéhéo v životě asi nedělali a nevytvořili.

To nemá s nějakým Babišem vůbec nic společného.To ukazuje na úroveň státního oparátu,který jen buzeruje lidi a firmy tam, kde jim to  účelový zákon umožňuje.

Dříve takoví lidé spolupracovali s Veřejnou Bezpečnstí,uličnimi výbory a StB. Blbci to mají v genech.

Blbci se navíc množí rychleji než trpasíci,že.

Autor: Bedřich Dvořák | neděle 1.12.2019 9:34 | karma článku: 19,04 | přečteno: 560x