Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J24i92ř15í 71T30u75r51n68e64r
Moje nejmladší( 3. ze 3) dcera končí ZŠ, ve které dosud nedostala známku (ani na vysvědčení), ve škole nezvoní a učitelé se chovají k žákům i rodičům jako přátelé. Mám logicky možnost srovnání s předchozími standardními ZŠ. Nemá to žádný vliv na kvalitu výuky a děti se do školy těší.
Vše má své meze, pohoda nesmí být na úkor kvality, ale názor, že stresovat někoho, aby byl připraven na stres, mi přijde úsměvný.
Dětství a dospívání není příprava na život. To je část života.
R73o55m17a89n 74E62n14d17e70r38s
Bude to jako se vším - kus od kusu. Např. pro mě výchova typu ,,nic z tebe nebude!!, jseš uplně k ho..u!!" znamenala boj o sebevědomí téměř do čtyřiceti, jiné možná zocelila.
L62u39k48a58s 24M71a13d77l59e
Cau bracho!Ja myslel,ze se uz nikdy nesetkame;-)
H35e42l13e10n13a 80Č20í47ž59k59o86v26á
"Příroda proces učení podmínila klidem, příjemnými pocity a hravostí."
To jednoduše není pravda. V přírodě (myslíte-li tzv. přirozené prostředí) totiž vždy bylo všechno možné, ale klid jen zřídka, neboť tam jde o to "sežrat a nebýt sežrán" (ano, u lidí to není tolik dramatické, ale právě proto, že nejsme tak úplně "přírodní zvířatka"). Hru jako nácvik dovedností a poznatku beru, ale s tou výhradou, že právě ona připravuje na to reálné soupeření, které Vy odmítáte. A příjemné pocity? Ty taky beru, jenže zase: jedny z nejpříjemnějších pocitů vzbuzuje vítězství (naštěstí nejen v krvavém boji, ale třeba i ve sportu, v soutěži o to, kdo nejdřív pozná všechna písmenka, nebo o nejzdařilejší referát o člověku kromaňonském).
Ano, spolupráce je důležitá; ale důležité je i to soupeření. Není možné třískat se ode zdi ke zdi. Je třeba vědět, kdy spolupracovat a kdy soupeřit. Klasická zlatá střední cesta, tak jako ostatně ve všem.

M35a68r37t29i32n74a 34M25o55u33d30r12á
Jestli je budete důsledně chránit před stresem, v dospělosti si z nich ostatní udělají rohožku.
V97í58t78ě65z77s42l68a51v 26D26r36o60z72d
Plácáte páte přes deváté. Přečetl jsem Vaše poslední dva blogy, a doufám, že se Vaše děti po Vaší bezstresové výchově nezhroutí až se setkají s realitou života...
V51ě35r79a 36S13ý54k30o53r13o92v11á
Tady je diskuse naprosto k ničemu. Paní je jasno a hotovo. Otázku si položila, pak si ji zodpověděla, tak ji nechme.
J28a36k49u46b 86Z32e35m15á39n15e50k
Jak chcete ověřovat znalosti bez zkoušení?
Vy se v práci neučíte novým věcem? No to musí být radost vás zaměstnávat...
Máte v to řadu nesmyslů. Já si třeba nepamatuju, kdy mi přirozeně z běžného života vyvstala situace, kdy musím mluvit před větším množstvím lidí. Pokaždé se tak stalo jen a pouze uměle, ve škole. Díky Bohu za stresování tam, ze kterého se dítě brzo oklepe. Kdyby se to stalo poprvé v práci, můžete se vsadit, že všechny následky, od psychických, fyziologických až po existenční, by byly daleko horší.
J34a25r41o14s89l17a69v 10P97l18a63c76h95e93t96k21a
Kdyz neco tvrdite, tak byste to mela i dolozit. Treba neverim nasledujicimu: "že se lépe a mnohem efektivněji učí v příjemném prostředí bez stresů" Ja mam teda zkusenost, ze ve stresu se neco naucim nejrychleji, protoze se to kvuli nedostatku casu snazim pobrat co nejefektivneji.
A tohle taky asi bude platit jen pro omezeny pocet pracovnich pozic:
"Při učení se totiž tvoří v mozku zcela nové spoje, zatímco při práci jde o využívání spojů již vytvořených." Ja se kolikrat potykam s nedostatkem casu a musim v kratkem case zvladnout novou technologii.
- Počet článků 50
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1815x