Milé Tesco, chtělo jsi mi zkazit Velikonoce?

Snažilo ses, snažilo ses hodně, ale nepovedlo se ti to! Sice jsi mě naštvalo, ale rozhodla jsem se, že ti ještě dám šanci.

Objednala jsem si dovoz na "místo, kam ani pošta nechodí", jak hezky říkala moje předchůdkyně. I když tu paní nemám úplně ráda, tenhle obrat se mi moc líbí, a tak jsem si ho přivlastnila a trochu ho upřesnila - je to místo, kam ani pošta nechodí, ale Tesco sem jezdí.

Když jsem včera večer doobjednávala ještě pár zbývajících věcí, zjistila jsem, že z původní objednávky zmizely všechny velikonoční sladkosti. Sice sem nechodí pošta, ale chodí tu koledníci, hodně dětí... Tesco mi to zboží prostě z objednávky vyhodilo, aniž se namáhalo oznámit mi to, abych měla ještě šanci koupit ty věci jinde. V podstatě všechna čokoládová vajíčka, zajíčci a berušky zmizely z jejich nabídky i z mé objednávky. Koho by to napadlo, že před Velikonoci bude o toto zboží zájem, že, páni tescoví nákupčí? Do objednávky jsem tedy přihodila nějaká nevelikonoční  cukrátka a doufám, že mi to koledníci odpustí. Hlavně, že jsem si toho všimla. Lentilky a Kinder čokoládičky snad taky nejsou k zahození. 

Termín dovozu na Velký pátek jsem volila s předstihem a v samém nadšení z toho, že byl volný slot, jsem zapomněla napsat upřesnění adresy pro řidiče. Nebo jsem možná předpokládala, že tam tu poznámku budu moci dopsat později... každopádně už to nešlo, a proto jsem ráno volala na hotline s prosbou, aby  informaci předali řidiči. Uvedla jsem GPS souřadnice i přesný popis kudy jet a kde odbočit. Slečna v call centru byla moc milá, vše si pečlivě zapsala, a i když se těm dlouhým číslům trochu divila, ubezpečila mě, že to takto bude předáno řidiči. 

Ve stanovený čas zazvonil telefon - volal řidič, že neví, kudy jet, protože v objednávce to není uvedeno. Napsali mu tam pouze "pro upřesnění cesty volat zákazníka". K čemu tedy je to call centrum? Tohle by napadlo i průměrně inteligentního šimpanze, že když bloudí, má si zavolat, na to nemusí u telefonů sedět unuděné slečny, pro něž GPS je jen nahodilý shluk písmen, a které vzkaz stejně nevyřídí.

Nicméně dorazili včas, byli hrozně fajn, vůbec se nezlobili, že příjezdová cesta vypadá, jak kdyby po ní projela tanková divize, celý nákup mi odnesli až do domu, popřáli hezké Velikonoce a byli fuč. 

V objednávce chyběl ještě protiklíšťový spot, ale Nikkimu, svému pejskovi, jsem to vysvětlila. Pochopil to a slíbil, že mě nekousne, až mu budu ta klíšťata tahat.

Takže, milé Tesco, protože jsem od přírody líná a nechce se mi vláčet těžké tašky, protože mě nudí pochodovat s vozíkem mezi regály, protože mě nebaví kroužit po parkovišti a hledat volné místo, protože prostě nerada ztrácím čas ve frontách, stejně si tě zase objednám. Jen zkrátka budu počítat s tím, že to, co potřebuju stoprocentně, si musím koupit jinde.

 

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Anna Novacek | pátek 19.4.2019 15:06 | karma článku: 18,23 | přečteno: 1589x
  • Další články autora

Anna Novacek

Čekání na obra

15.5.2023 v 11:32 | Karma: 11,53

Anna Novacek

Po letech...

26.4.2023 v 17:17 | Karma: 16,92

Anna Novacek

Máme covid? - II.

21.12.2020 v 16:34 | Karma: 15,72