Soudruzi učitelé, je mi z vás zle a nebohé jsou děti které učíte.

Pan ministr Dobeš dal najevo, že by rád, aby se výuka změnila tak, aby byla naplněna výchovou k národnímu sebevědomí, která by se prolínala více předměty. To se ovšem nelíbí několika středoškolským učitelům, kteří napsali panu ministrovi otevřený dopis. V něm mu sdělují, že když oni, soudruzi učitelé, učí o náckovství, uči o něm.Z dopisu učitelů zároveň vyplývá, že  radu  od ministra ,aby se výuka změnila tak, aby byla naplněna výchovou k národnímu sebevědomí, která by se prolínala více předměty neberou, protože má v týmu   blízkých spolupracovníků úředníka Ladislava Bátoru, kvůli němuž dokonce jeden čas ministři za TOP 09 odmítali chodit na jednání vlády. Vadí jim, že pan  Bátora stojí v čele uskupení Akce D.O.S.T., které například u velvyslanectví USA protestovalo proti podpoře pochodu gayů a lesbiček centrem Prahy.

Vážení soudruzi učitelé, chudáci děti, které vy učíte. K čemu je vedete? Vám snad vadí národní hrdost? Vám snad vadí hodnoty, které udělaly společnost lidskou a snesitelnou? Vadí vám hodnoty křesťanství na kterých po tisíciletí stojí naše civilizace? Vadí vám pan Bátora, vadí vám D.O.S.T. a ptám se proč? Kdo z vás to prohlášení vlastně četl? Pro čtenáře přikládám proklamaci akce D.O.S.T., aby si udělali představu o tom, co soudruhům učitelům z plzeňského gymnázia vlastně vadí. Sami si pak udělejte obrázek o těch, kteří tyto hodnoty neuznávají. Dle mého soudu, nemají právo učit naše děti

Prohlášení signatářů D.O.S.T.
Vedeni touhou po obnově důvěry, objektivity, svobody a tradice, jakož i solidaritou se všemi nynějšími i budoucími nespravedlivě pronásledovanými, chceme se my, signatáři iniciativy D.O.S.T., podpisem níže přiloženého textu ještě každý sám za sebe deklarativně přihlásit k oněm pozitivním hodnotám a postojům, které vzbuzují nenávist nové ideologie.
Já, níže podepsaný signatář iniciativy D.O.S.T. veřejně prohlašuji, že:
- Uznávám rodinu založenou na manželském svazku muže a ženy za základní výraz lidské sounáležitosti a odmítám snahy o její demontáž.
- Uznávám nestejnost a komplementaritu muže a ženy a odmítám shora řízený program bezpohlavní společnosti.
- Uznávám výsostné právo rodičů na hodnotovou výchovu potomků v souladu s přirozenými mravními normami a odmítám snahy o ideologizaci školních výchovně-vzdělávacích programů.
- Uznávám hodnotu právního státu a principu presumpce neviny a odmítám jakékoli pokusy o porušení tohoto principu i snahy vnést do české legislativy vágní, právně irelevantní termíny, např. „extremismus“.
- Uznávám hodnotu národa a vlasti jako konstitutivní prvek utváření lidské osobnosti a odmítám se rozplynout v tavicím kotlíku vykořeněného kosmopolitismu.
- Uznávám hodnotu autentického náboženství a odmítám jeho řízené odstraňování z veřejného života, ale také jeho zneužívání pro nenáboženské cíle.
- Uznávám západní, anticko-křesťanské kořeny naší tradiční kultury a odmítám její účelové „úpravy“ v duchu tzv. politické korektnosti.
- Uznávám relativní hodnotu různých lidských kultur a odmítám snahy o jejich umělou nivelizaci za účelem utvoření jediného multikulturního „světového názoru“.
- Uznávám nedotknutelnost soukromého vlastnictví a odmítám snahy o zpochybnění této nedotknutelnosti.

Toto naši středoškolští učitelé neuznávají a prohlašují za náckovství. Podle mého názoru nemají právo učit naší mladou generaci. Já osobně se veřejně hlásím k těmto hodnotám a pokud budu za toto označen jak pan Bátora náckovstvím, tak se k takovému náckovství budu hrdě hlásit.

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Stanislav Andre | středa 12.10.2011 16:42 | karma článku: 34,90 | přečteno: 2347x