Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

brurad

27. 5. 2011 7:49
Je to záměr ?

V každé větší firmě (což řetězce jsou) fungujou pokyny na vše. Jsou detailně popsané v interních manuálech a nařízeních. Jinak řečeno, činnosti jsou řízené a za každý úsek nebo činnost má odpovědnost nějaký manager. Marně jsem se však snažil najít volnou pracovní pozici "Manager pro nastavování špatných cen", nebo "Manager pro klamání spotřebitele". Sám mám kamarády pracující v obchodním řetězci a není jim známo, že by taková pozice někde existovala. Tedy situace, kdy objevíte špatnou cenovku na obchodě, je neřízený proces, tudíž NENÍ TO ZÁMĚR.

Tato situace může nastat chybou jednotlivce, nedokonalým IT řešením, nedokonalým kontrolním mechanismem společnosti,atd. Co je důležité, spotřebitel v ČR má možnost se bránit. Obchodník Vám skutečně MUSÍ prodat zboží za deklarovanou cenu. V případě, že tak neudělá, vystavuje se riziku prodeje za dvojí cenu a klamání spotřebitele, za co hrozí vysoké pokuty od ČOI a živnostenského úřadu.

0 0
možnosti
F

franco20

20. 5. 2011 1:28
Jak typické v Česku......

Buď se hodně nudíte, a nebo znáte Vámi popisované okrádání a "nedbalost" z té druhé stránky, kterou tu popisujete a nyní si myslíte a věříte, že všichni Vám dělají to samé. Podle sebe soudím tebe, že? I já občas nakupuji v Electroworldu a zatím bez problémů. A je jen na Vás jestli "tam" či "tam" budete nakupovat nebo nebudete....:-)

0 0
možnosti
VH

Stará kára

18. 5. 2011 11:46
Vaše odpověď měla znít:

Nezájem. Vy jste nabídli veřejně cenu a já jsem s ní nákupem a achotou zaplatit jednoznačně souhlasil. Tím byla uzavřena kupní smlouva na 499 Kč. Pokud se vám to nelíbí, vyčkáme rozhodnutí obchodní inspekce.    Funguje to.

0 0
možnosti
R

Roman36a

18. 5. 2011 11:59
Re: Vaše odpověď měla znít:

Já nějak nechápu v čem je problém. Pokud se cítím okraden, prodávající se sám snaží celou záležitost na místě uvést do stavu abych byl spokojený, nevidím důvod proč bych se obracel na ČOI. Co funguje? Že seš vůl který potřebuje za každou cenu lidem škodit a "vychovávat" je?

0 0
možnosti
R

Roman36a

18. 5. 2011 11:45
V tomto případě bych věřil té chybě.

Nevím kolik se v tom obchodě prodá cartridgí, ale řekl bych že jich moc nebude. Nakonec u nich je to spíš doplňující sortiment. Ten rozdíl je příliš velký aby si toho nikdo nevšiml. Něco jiného je to v HM kde jde o koruny a řada lidí nemá důvod účet kontrolovat.

0 0
možnosti
JP

Chytrakz hospody

18. 5. 2011 9:36
Chyba nebo záměr ?????

Záměr!!!!!!

0 0
možnosti
AA

Saša

18. 5. 2011 8:14
Nejvíc v tom vyniká Hypernova,

ale Tesco se také nedá zahanbit.

Účet je třeba vždy zkontrolovat a neváhat zboží s vyšší cenou vrátit.

Lidé se musí naučit říkat "za tu cenu to nechci":

0 0
možnosti
G

gessel

18. 5. 2011 9:13
Re: Nejvíc v tom vyniká Hypernova,

To čo hovoríte je veľký omyl, ktorý vyplýva z neznalosti obchodného zákonníka. Nemusíte tovar vracať, a nemusíte ani tvrdiť, že "za tú cenu to nechcem".

Práve naopak, vy musíte tvrdiť, že "chcem to za tú cenu uvedenú na regále". Pretože podľa obchodného zákonníka (predpokladám, že máte obdobný ako u nás) je cena uvedená na regále ZMLUVNÁ cena medzi obchodníkom a kupujúcim. Čiže má rovnakú váhu ako napr. dojednaná cena v zmluve o dielo.

Mne sa takáto vec stáva veľmi často v Baumaxe. Ale vždy odídem aj s tovarom a vždy zaplatím len cenu, ktorá je uvedená na regále.

Predstavte si situáciu, že pri stojane natankujete benzín za 1000 Kč, ktoré sa vám aj zobrazia na počítadle. Ale vnútri by pokladníčka od vás chcela 1500 Kč s odôvodnením, že v systéme majú nahodenú už novú cenu. Pripadá vám to absurdné, že?

0 0
možnosti
EB

corydoras

18. 5. 2011 8:05
Je to globální spiknutí...

Tiskárny jsou mylně chápány jako prostředek k realisaci imaginace uživatele prostřednictvím výstupu z PC. Ve skutečnosti je to prostředek k realisaci zisků prostřednictvým prodeje náplní.

A zrovna tak mylně, jsou chápány prodejní subjekty, jako prostředek k uspokojení potřeb spotřebitele prostřednistvím kupní smlouvy. Ve skutečnosti jsou prodejní subjekty prostředek k realisaci zisku jejich majitelů prostřednictvím vovcí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1047
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1810x
Nejsem věčně nespokojený, ale spokojený také nejsem. A o tom, co to obsahuje, hodlám občas psát...