Telefonní číslo (Vám) bylo zrušeno…

Korektnost nebo arogance mobilního operátora? Je možné jedinou smskou, která Vám ani nemusí dorazit zrušit Vaše dlouholeté mobilní telefonní číslo? ANO, JE!

MS

To takhle zapnete mobil, který se v noci vybil a zjistíte, že Vaše simkarta není aktivní. Operátor Vám jí prostě a jednoduše deaktivoval. A důvod? Prostý, nedobili jste si kredit. Co na tom, že jste ještě nějaký měli. Co na tom, že už od posledního dobití to byl (podle tvrzení operátora) rok. Vždyť z čísla bylo naposledy voláno před pár dny a poslané smsky před pár hodinami. To prý není rozhodující. Rozhodující je, že Jste už dlouho kredit nedobili.

Co na tom, že po Vás operátor před léty chtěl kauci 500 Kč, údajně vratnou o ukončení smlouvy. Co na tom, že Vaše číslo je uvedeno jako spojení v bance, a na dalších úřadech. Co na tom, že je to veřejné číslo pro lidi, co potřebují s něčím poradit, potřebují pomoc… Co je operátorovi po Vašich důvodech, s jakou frekvenci dobíjíte mobil. NEJSTE perspektivní zákazník, ačkoliv u něj máte další aktivní telefonní čísla. A tak Jste ODPOJENI. Bez náhrady…

Pokud by v uplynulých hodinách někdo potřeboval nutnou pomoc, prostě by měl smůlu. A že takových lidí na tento telefon spoléhá několik desítek?

Ano, namítnete, že asi to T-Mobile má ve smlouvě, že když nedobijete kredit 1x ročně, můžete být bez jakékoliv písemné výpovědi smlouvy jednoduše odpojeni. Stačí na to prý jediná smska, která údajně přijde 3 měsíce před datem odpojení. Ovšem jestli byla zaslaná – to nikdo prý nezjistí.

Tak to zkusme obrátit. Dejte operátorovi jedinou smskou navedší, že s ním končíte. A přestaňte po třech měsících platit… Stačí dlužit pětikorunu…To bude frčák, co bude následovat. Pravděpodobně Vás to bud stá hezkých pár tisíc korun na pokutách o kterých se píše tím písmem velikosti 1,0 mm, šedivé barvy na konci strany 8 smluvního ujednání, které se od doby, co telefonní číslo máte, se několikrát změnil a ani jste ho poprvé nedočetli do konce, jak bylo Vám bylo všechno srozumitelné. A že za deset let se toho změní hodně? Váš problém…

V těch milionech zákazníků, co Operátoři mají, se jeden – dva naštvaní zákazníci ztratí. Co takhle tisíc nebo deset tisíc? Bude to operátora bolet? Nebude. Jediné, co ho zabolí, by byla pokuta od soudu ve výši pár milionů. Ale ta z toho nekouká.

Operátor je něco jako bůh. On rozhoduje, jestli Vám udělá cenu, když od něj chcete odejít ke konkurenci. On Vám klidně nechá nejdražší paušál, když se nepřihlásíte o slevu nebo nějakou výhodu. Ale ON Vám ihned prodlouží smlouvu poté, co ta dvouletá vypršela. Samozřejmě za stejných - pokud možno - pro Vás nevýhodných podmínek. Vždyť Jste se neozvali včas…

Budiž. Ale zrušit jedinou smskou Vaše telefonní číslo s tím, že obnovit nejde? Proč ne? Zařiďte si v bance, na úřadech, u leasingové společnosti… všude kde jste toto číslo uvedli jako kontaktní – nějakou změnu. Za svoje náklady.

To je slušné jednání s dlouholetým zákazníkem??? Podle T-Mobile ano. Podle mě ne.

Ovšem tentýž operátor Vám rád nabídne nové číslo, novou smlouvu, nové „výhody“… za „přiměřené“ peníze…

P.S. Za stejných podmínek….

Autor: Aleš Baloun | úterý 22.11.2011 7:30 | karma článku: 31,84 | přečteno: 5840x