Mohl bych žalovat americký softwarový gigant a vládu USA za vědomé lhaní a podvádění.

Všichni u amerického softwarového giganta vědí, jak je dokonalý každý jeho produkt. Téměř každodenní „záplatování“ často fatálních chyb je v rozporu s tím, za jaký produkt firma svůj software prodává. Ví to i americká vláda.

Jako zákazník, který byl přesvědčený už mnohokrát, že nový systém bude bezproblémový a spolehlivý jsem se opět přesvědčil o tom, že jde o vědomé podvádění mnoha milionů uživatelů po celém světě.  

Trauma, které začínám pociťovat pokaždé, když zapínám svůj počítač a děsím se toho, že nebude fungovat správně, začíná být nesnesitelné. A to nemluvím o šmírování, které systém provádí a bez mého vědomí si sám vybírá data, která z mého počítače chce i přesto, že tvrdí, že se o nic zásadního nejedná. A že o problému ví celý svět včetně americké vlády a nikdo s tím nic nedělá?

Že jsem si takový software nemusel koupit? To je sporná otázka. Byl předinstalovaný do mého počítače a prodejce tvrdil, že jde o skvělý a bezproblémový produkt, který je spolehlivý a uživatelsky přívětivý. 

Aby toho nebylo málo, koupil jsem si ještě novou tiskárnu. Prý spolehlivou, s novou technologií tisku, který je úsporný. Americká firma, která je globálním výrobcem tiskárny ale i stejně spolehlivých stolních a přenosných počítačů, pyšnící se ve svém logu dvěma písmeny abecedy, z nichž první je na 8-mém místě v abecedě, také  zcela vědomě nějakým způsobem do svých zařízení aplikuje tzv. „kurvítko“, které způsobuje „neopravitelné“ poškození po uplynutí záruční doby. A tak mám doma jeden notebook za 15.000,- Kč a jednu tiskárnu za 3.000,- Kč O tom, že v zařízeních je takové „udělátko“, které omezuje dobu funkčnosti, je už mnoho informací. A výsledek? Nic se neděje. Stejně jako v případě software. Nevěříte? Tak se podívejte na následující dva odkazy. A pokud Vám to nebude stačit, zadejte do vyhledávače výraz „kurvítko“ nebo "plannedobsolescence“ a značku výrobku, který je Vám podezřelý krátkou dobou životnosti. Budete překvapeni jak počtem, tak nereagováním. Zejména u renomovaných značek.

https://www.youtube.com/watch?v=gNpqNj69MdU

http://www.penize.cz/nakupy/253982-spotreba-se-nesmi-zastavit!-kazde-zbozi-ma-naprogramovanou-smrt

P.S. A když je něco dobré až příliš, je potřeba tomu trochu pomoci. I jako v případě aféry kolem dieselových motorů VW, které na stejném, principu vyráběly všechny světové automobilky. Včetně amerických.

Autor: Aleš Baloun | pondělí 28.9.2015 12:00 | karma článku: 24,97 | přečteno: 769x