Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

Bude, ale opět se posune ona laťka pohledu na dějiny, které bude zase intelektuálnější a některé dnešní konání a myšlení bude považováno za "barbarské". Ještě před několika desítkami let, neměl lidský život takovou hodnotu a zprznění pseudohumanismem jak dnes, zde byl spíše boj o přežití, uživení a zaopatření rodiny, boj o dobrou sklizeň atd. Navíc zde bude snad vedení žáků tak aby si sami uměli udělat obraz, vyhledat informace a pracovat s nimi, než je biflovat. K tomu je zde přechod od epochy nacionalismu a různých izmů k individuální bytosti a globalizace, zde třeba pomocí internetu a komunikace. Ostatně i u nás proběhla "globalizace"   po nástupu Přemyslovců na trůn, jež sdružili pod sebe slovanské kmeny, Moravu ... . Další globalizace přišla s nástupem císaře Karla IV ... .  Vzpomene si někdo na kmeny Doudlebanů, Lutéčanů, Chebanů ... . Za B, nebude když svět upadne do temnot ... .

0 0
možnosti
LN

..nebylo by lepší mít dějiny zaznamenány objektivně...bez onoho zakřivení zprava nebo zleva......???

...i když...sami v tom nejsme...např. v německých učebnicích dějepisu jaksi vypadlo období od roku 1939 do 1945.....;-)

1 0
možnosti
IH

Tak tomu ale docela rozumím, představte si, že by se děti učili o hrůzách, které dělal jejich dědeček, babička (dříve tatínek, maminka). Namočení byli všichni.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1047
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1810x
Nejsem věčně nespokojený, ale spokojený také nejsem. A o tom, co to obsahuje, hodlám občas psát...