Děkujeme za pochopení.
P37a79v38e68l 58Č80e50r15n21í41k
Trápí mě kolik lidí má schopnost si stěžovat i když o tématu nic neví.
To že si každý může nahrát hovor jak se mu zlíbí snad ani není třeba zmiňovat. (v článku uvedena nepravda - prý to nejde. No, záleží na vašem telefonu)
Co se však týče rychlosti - to je totálně padlé na hlavu. T-mobile žádnou rychlost negarantuje. Jasně je uvedeno, že budete připojeni na linku takové a takové rychlosti s agregací tolik a tolik. To znamená že někudy vede kabel, který zvládne "maximálně uvedenou rychlost" a na něj se připojí určitý počet lidí, kteří tuto rychlost sdílejí. Takto to je od dob prvního ADSL od Telecomu. Pokud má zákazník smůlu že bydlí dál od ústředny nebo je na jeho lince napojeno hodně lidí, pak z principu bude mít nižší rychlost než tu maximální. Pokud má naopak štěstí že je blízko ústředny a má linku je pro sebe, může dosahovat i vyšších rychlostí.
Nedokážu se však rozhodnout, zda takovéto stížnosti jsou k smíchu či k pláči. Můžu se smát nad hloupostí autorů ale také můžu plakat, že ani takové základní věci nechápou. Přeci jen v roce 2016 by vzdělání mohlo být na trochu jiné úrovni.
T54o47m11á50š 63K34u12c84h19a52ř
Technicky to samozřejmě např. v androidu není problém, nahrávat si hovory. Otázkou je, zda to není v rozporu se zákonem.
J13a61n 92V32l54a68d40y94k73a
Podmínky máte dané, buď se s tím spokojte, nebo jděte o dům dál.... je to Vaše volba
P25a42v29e35l 39N26o87v31á24k
Co je to za blábol? DSL technologie neumožňuje garantovat nic. Záleží na agregaci, aktuálním počtu pripojených zákazníků, vzdálenosti od ústředny. Takze zbývá volání za 19 kc. A o tom se vyplatí psát blog, proboha?
J35o10s77e27f 72Š76e24m94e58l55í64k
Zkuste při příštím dotazu oznámit také, že pro zkvalitnění jejich služeb si hovor budete nahrávat. Dozvíte se, že s tím operátor nesouhlasía pokud na tom budete trvat, ukončí hovor.
J46i70ř29í 53H64e74r86m15á24n88e49k
Rychlost připojení není kilo jablek. Když si koupíte jabka, hmotnost by měla souhlasit.
Ale rychlost, ta závisí na vzdálenosi od ústředny a agregaci.
Takže vůbec nemá cenu bazírovat na přesné specifikované rychlosti. I podstatně nižší rychlost než 40 Mbps Vám zajistí velmi kvalitní služby. Ani při 150 Mbps Vám video nepoběží rychleji.
J55o41s11e26f 21Š28e75m20e46l46í79k
O Bože, do kohos to zase duši vložil?
P69a83v52e35l 44J29o54s40e72f 81A49b18e72r54l23e
Pokud to nutně potřebujete, nahrávat hovor můžete taky, do mobilu se dá stáhnout program, který poměrně kvalitně nahraje obě strany hovoru. Pokud máte jen tlačítkový mobil, je v prodeji sluchátko, které propojením s diktafonem dokonale splní tutéž službu. A máte potřebné důkazy, v okamžiku, kdy vás operátor nebo jiný subjekt nahrává, máte právo si rozhovor nahrát taky.
B70o64h39u81m17i35l 84M53i45c25h55a65l
Pokud máte na mysli středeční výpadek xDSL u T-mobile, tak se nedivte, protože to vypadlo všem a asi kde kdo volal.
http://mobil.idnes.cz/vypadek-u-t-mobile-030-/mobilni-operatori.aspx?c=A160817_201242_ekonomika_cen
A ty služby jsou zřejmě rozdělené, když máte firemní tarif, dovoláte se taky jinam, než s normálním tarifem, a to i když voláte na obvyklé 4603 místo 4464 pro firemní zákazníky.
J29a47n18a 28K65o10z45á11k38o39v66á 60V82o25l67r16á32b37o71v96á
Beru, ale proc si to v tom pripade má zákazník platit ze svého?
- Počet článků 1047
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1809x