Děkujeme za pochopení.
P64a64v66e57l 98Č32e91r13n14í57k
Trápí mě kolik lidí má schopnost si stěžovat i když o tématu nic neví.
To že si každý může nahrát hovor jak se mu zlíbí snad ani není třeba zmiňovat. (v článku uvedena nepravda - prý to nejde. No, záleží na vašem telefonu)
Co se však týče rychlosti - to je totálně padlé na hlavu. T-mobile žádnou rychlost negarantuje. Jasně je uvedeno, že budete připojeni na linku takové a takové rychlosti s agregací tolik a tolik. To znamená že někudy vede kabel, který zvládne "maximálně uvedenou rychlost" a na něj se připojí určitý počet lidí, kteří tuto rychlost sdílejí. Takto to je od dob prvního ADSL od Telecomu. Pokud má zákazník smůlu že bydlí dál od ústředny nebo je na jeho lince napojeno hodně lidí, pak z principu bude mít nižší rychlost než tu maximální. Pokud má naopak štěstí že je blízko ústředny a má linku je pro sebe, může dosahovat i vyšších rychlostí.
Nedokážu se však rozhodnout, zda takovéto stížnosti jsou k smíchu či k pláči. Můžu se smát nad hloupostí autorů ale také můžu plakat, že ani takové základní věci nechápou. Přeci jen v roce 2016 by vzdělání mohlo být na trochu jiné úrovni.
T44o88m54á23š 61K33u91c92h33a12ř
Technicky to samozřejmě např. v androidu není problém, nahrávat si hovory. Otázkou je, zda to není v rozporu se zákonem.
J11a79n 20V66l21a14d58y73k63a
Podmínky máte dané, buď se s tím spokojte, nebo jděte o dům dál.... je to Vaše volba
P83a72v74e24l 71N86o38v77á95k
Co je to za blábol? DSL technologie neumožňuje garantovat nic. Záleží na agregaci, aktuálním počtu pripojených zákazníků, vzdálenosti od ústředny. Takze zbývá volání za 19 kc. A o tom se vyplatí psát blog, proboha?
J51o92s42e97f 28Š31e31m46e80l69í28k
Zkuste při příštím dotazu oznámit také, že pro zkvalitnění jejich služeb si hovor budete nahrávat. Dozvíte se, že s tím operátor nesouhlasía pokud na tom budete trvat, ukončí hovor.
J79i96ř58í 51H90e83r53m98á46n94e72k
Rychlost připojení není kilo jablek. Když si koupíte jabka, hmotnost by měla souhlasit.
Ale rychlost, ta závisí na vzdálenosi od ústředny a agregaci.
Takže vůbec nemá cenu bazírovat na přesné specifikované rychlosti. I podstatně nižší rychlost než 40 Mbps Vám zajistí velmi kvalitní služby. Ani při 150 Mbps Vám video nepoběží rychleji.
J28o48s30e84f 68Š74e81m36e33l55í95k
O Bože, do kohos to zase duši vložil?
P74a80v18e67l 81J91o44s88e66f 77A14b45e13r74l26e
Pokud to nutně potřebujete, nahrávat hovor můžete taky, do mobilu se dá stáhnout program, který poměrně kvalitně nahraje obě strany hovoru. Pokud máte jen tlačítkový mobil, je v prodeji sluchátko, které propojením s diktafonem dokonale splní tutéž službu. A máte potřebné důkazy, v okamžiku, kdy vás operátor nebo jiný subjekt nahrává, máte právo si rozhovor nahrát taky.
B72o80h12u83m77i59l 32M78i74c93h77a42l
Pokud máte na mysli středeční výpadek xDSL u T-mobile, tak se nedivte, protože to vypadlo všem a asi kde kdo volal.
http://mobil.idnes.cz/vypadek-u-t-mobile-030-/mobilni-operatori.aspx?c=A160817_201242_ekonomika_cen
A ty služby jsou zřejmě rozdělené, když máte firemní tarif, dovoláte se taky jinam, než s normálním tarifem, a to i když voláte na obvyklé 4603 místo 4464 pro firemní zákazníky.
J61a56n64a 54K46o72z83á31k76o42v33á 12V61o64l56r37á93b24o13v26á
Beru, ale proc si to v tom pripade má zákazník platit ze svého?
- Počet článků 1047
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1809x