Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Takovou potupu od Vás si Hřib nezasloužil, stavět ho proti velmi bystrému a pracovitému Havlíčkovi.

Kdybyste pochopil podstatu problému, jistě by se Vám to nestalo.

5 11
možnosti
JZ

Bystrý a pracovitý Havlíček, to jste vážně hodně mimo. Snad nejhorší ministr dopravy od revoluce. ;-D;-D;-D

8 5
možnosti

M43a62r37t13i49n 93Š65u36l13c

10. 9. 2021 12:47

Mimochodem.. v jiné diskuzi jiného autora jste razantně popřel jakoukoli podobnost rysů Zemana a Churchilla. Jelikož nečekám, že se k reakci tam ještě vrátíte, dovolím si ji překopírovat sem. Po přečtení klidně smažte, neboť to sem skutečně nepatří:

Oóó.. jak lidé Churchilla málo znají.. respektive jen jeho válečné zásluhy, které pochopitelně přebíjejí jeho méně lichotivé stránky.

Doporučoval bych knihu jeho velkého obdivovatele Borise Johnsona "Faktor Churchill", kde se nevyhýbá ani těmto stránkám (jelikož ve srovnání s jeho zásluhami jsou nepodstatné).

Namátkou:

"Takto tedy ctihodní toryové smýšleli o Winstonu S. Churchillovi: jako o Göringovi, dobrodruhovi, Amerikánovi, zrádci, otylém miminu a katastrofě pro vlast."

"Za čtyřicet let svého působení v parlamentu prokázal Churchill naprosté pohrdání jakoukoli politickou věrností, natož věrností konzervativní straně"

"Jinými slovy neodpovídal obecné představě zásadového muže: byl to oportunista toužící po slávě a číhající stále v malém vápně. Přešel na protější stranu parlamentního sálu, usedl po boku Lloyda George a získal si tím si od toryů zasloužené přízvisko „krysa z Blenheimu“. Jejich pocity zjevně opětoval: „Jsem anglický liberál,“ psal teď. „Nesnáším konzervativní stranu, její členy a její metody.“ To se ví, že když pod ním o dvě desítky let později jeho liberální oř víceméně vypustil duši, přeběhl Churchill zase zpátky. Hbitější přesedání ze sedla do sedla parlament nezažil. Svou pověst Churchill ostatně potvrzoval i po návratu k toryům: většinu třicátých let strávil tím, že v bezostyšné snaze sbírat osobní body tloukl vedení konzervativní strany libovolnou holí, kterou si našel.."

https://uloz.to/file/wvzbZjFifp53/johnson-boris-faktor-churchill-pdf#

0 0
možnosti

M95a70r23t72i85n 21Š58u51l27c

10. 9. 2021 12:48

"Jak tedy Churchill přistupuje k domovským politickým stranám? Sám jednou s otevřeností, kterou by v dnešní neslané nemastné politice nebylo možné tolerovat, přirovnal výběr partaje k výběru koně: prostě si osedláte toho, který vás co nejrychleji dostane co nejdál. Jak jsme viděli, jednoho si zvolí a zase z něj seskočí, když mu začne mlít z posledního. Nasedne na hřbet liberálního oře, a když se i ten očividně chystá vypustit duši (nebo jen sotva plete nohama), přeskočí zpátky na nového toryovského koně. Před Churchillem ani po něm nikdo tak velkolepý a bezskrupulózní nedostatek loajality neprokázal."

Já myslím, že lze srovnávat i jiné prvky, nežli jen whisky x becherovka či doutníky x cigarety;-)

0 0
možnosti
PP

Vážený pane Zieglere, vy zjevně ve smyslu poučky "účel světí prostředky" směšujete jablka a rajčata. Jde o dva technicky úplně rozdílné případy. Zatímco zde v Praze jde o naprosto nezvládnutou koordinaci oprav a s nimi souvisejících uzavírek, za kterou je plně zodpovědný radní pro dopravu Scheinherr u kterého se domnívám, že jde o záměr neb poměr tohoto pána k řidičům je obecně známý, tak na D1 jde o nedodržení technologické kázně ze strany dodavatelských firem, což ostatně ony firmy uznaly a v rámci reklamace vady zdarma opraví. Z toho nelze vinit jakéhokoli ministra dopravy. Nadto jde i co do rozsahu o dvě nesouměřitelné věci. Na D1 jde o dva krátké úseky v řádu stovek metrů, kdežto v Praze jde o vyšší desítky uzavírek poskládaných tak "dobře", že například zatímco od Chlumce Nad Cidlinou jsem na okraji Prahy za 25 minut, tak další cesta od okraje Prahy do Dejvic zabere téměř hodinu. A to prosím mimo hlavní špičku.

Ale nejste v tom sám. Podobnou ideologickou slepotou trpí i mnozí jiní zde i jinde.

8 5
možnosti
JZ

Za opravy na dálnicích zodpovídá ministerstvo dopravy. Ministr Havlíček lhal, že se situace na D1 lepší, nelepší. Lhal, že v říjnu budou opravy hotové. Nebudou. A těch problémů je na D1 víc, zdaleka nejde jen o ony dva úseky.

3 2
možnosti
JS

Skandál to rozhodně je. Mosty na Hitlerově dálnici jsou plně provozuschopné a dálnice opravená před několika měsíci ne.

0 0
možnosti
VV

Ty mosty na "Hitlerove dalnici" uz jsou davno strzene a nahrazene jinymi, nebo zkrasluji prirodu v posazavi, ale ani pesi na ne kolikrat vstoupit nemohou, mozna ale horolezci.

0 0
možnosti

M41a90r31t45i76n 62Š38u97l51c

10. 9. 2021 11:22

"Člověk má jednat konzistentně a měřit každému ve stylu padni, komu padni." :-)

Což o to, mě se tenhle princip líbí.. i když pro značnou míru všeobecné subjektivity ho beru s jistou rezervou.

Ale co mě zaujalo je to, že se na něj odkazujete právě vy. To bych opravdu nečekal. Ne, že byste nebyl konzistentní, to věru jste... ale jako pravý frontový válečník s jasně vytýčenými zákopy. Žádné padni, komu padni .. pálíte z vlastních zákopů do zákopů nepřátel..

Jasně, nejste sám, ale vy, být v armádě, byste byl už samý metál;-)

https://www.youtube.com/watch?v=GJ6CICbojvU

5 0
možnosti
JZ

Ano, jsem konzistentní a proto kritizuji obě strany za selhání v dopravě. :-)

1 2
možnosti
VB

ANO se prostě snaží o "mediálně přehledné" výsledky své práce, ale v realitě je to fiasko: doprava, zdravotnictví, tahanice kolem peněz z EU, nepřiměřené zasahování do práv občanů, nerespektování názorů soudů atd.

8 4
možnosti
VB

Pan Havlíček by si zasloužil odvolání z funkce už dávno.

5 8
možnosti
Foto

Kdyby pan ministr Havlíček nechal na opravovaných úsecích dálnice rozestavět velké cedule s nápisy (obvyklými za socialismu) "Kvalita práce, příkaz dne" případně "Závěry XVI. sjezdu KSČ spolu s odkazem Velkého října a Vítězného února splníme" - tak by se nic takového nikdy nestalo a povrch dálnice by držel pevně jako helvitská víra. Ale pan ministr tam ty cedule nedal - a to má za to. ;-(

6 0
možnosti
  • Počet článků 3319
  • Celková karma 25,88
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz