Děkujeme za pochopení.
M97a39r20t91i38n89a 45M51o13u69d71r44á
Takovou potupu od Vás si Hřib nezasloužil, stavět ho proti velmi bystrému a pracovitému Havlíčkovi.
Kdybyste pochopil podstatu problému, jistě by se Vám to nestalo.
J54a97n 35Z39i78e40g26l69e74r
Bystrý a pracovitý Havlíček, to jste vážně hodně mimo. Snad nejhorší ministr dopravy od revoluce.
M43a62r37t13i49n 93Š65u36l13c
Mimochodem.. v jiné diskuzi jiného autora jste razantně popřel jakoukoli podobnost rysů Zemana a Churchilla. Jelikož nečekám, že se k reakci tam ještě vrátíte, dovolím si ji překopírovat sem. Po přečtení klidně smažte, neboť to sem skutečně nepatří:
Oóó.. jak lidé Churchilla málo znají.. respektive jen jeho válečné zásluhy, které pochopitelně přebíjejí jeho méně lichotivé stránky.
Doporučoval bych knihu jeho velkého obdivovatele Borise Johnsona "Faktor Churchill", kde se nevyhýbá ani těmto stránkám (jelikož ve srovnání s jeho zásluhami jsou nepodstatné).
Namátkou:
"Takto tedy ctihodní toryové smýšleli o Winstonu S. Churchillovi: jako o Göringovi, dobrodruhovi, Amerikánovi, zrádci, otylém miminu a katastrofě pro vlast."
"Za čtyřicet let svého působení v parlamentu prokázal Churchill naprosté pohrdání jakoukoli politickou věrností, natož věrností konzervativní straně"
"Jinými slovy neodpovídal obecné představě zásadového muže: byl to oportunista toužící po slávě a číhající stále v malém vápně. Přešel na protější stranu parlamentního sálu, usedl po boku Lloyda George a získal si tím si od toryů zasloužené přízvisko „krysa z Blenheimu“. Jejich pocity zjevně opětoval: „Jsem anglický liberál,“ psal teď. „Nesnáším konzervativní stranu, její členy a její metody.“ To se ví, že když pod ním o dvě desítky let později jeho liberální oř víceméně vypustil duši, přeběhl Churchill zase zpátky. Hbitější přesedání ze sedla do sedla parlament nezažil. Svou pověst Churchill ostatně potvrzoval i po návratu k toryům: většinu třicátých let strávil tím, že v bezostyšné snaze sbírat osobní body tloukl vedení konzervativní strany libovolnou holí, kterou si našel.."
https://uloz.to/file/wvzbZjFifp53/johnson-boris-faktor-churchill-pdf#
M95a70r23t72i85n 21Š58u51l27c
"Jak tedy Churchill přistupuje k domovským politickým stranám? Sám jednou s otevřeností, kterou by v dnešní neslané nemastné politice nebylo možné tolerovat, přirovnal výběr partaje k výběru koně: prostě si osedláte toho, který vás co nejrychleji dostane co nejdál. Jak jsme viděli, jednoho si zvolí a zase z něj seskočí, když mu začne mlít z posledního. Nasedne na hřbet liberálního oře, a když se i ten očividně chystá vypustit duši (nebo jen sotva plete nohama), přeskočí zpátky na nového toryovského koně. Před Churchillem ani po něm nikdo tak velkolepý a bezskrupulózní nedostatek loajality neprokázal."
Já myslím, že lze srovnávat i jiné prvky, nežli jen whisky x becherovka či doutníky x cigarety
P93a32v91e66l 52P27ř45i37d67a89l
Vážený pane Zieglere, vy zjevně ve smyslu poučky "účel světí prostředky" směšujete jablka a rajčata. Jde o dva technicky úplně rozdílné případy. Zatímco zde v Praze jde o naprosto nezvládnutou koordinaci oprav a s nimi souvisejících uzavírek, za kterou je plně zodpovědný radní pro dopravu Scheinherr u kterého se domnívám, že jde o záměr neb poměr tohoto pána k řidičům je obecně známý, tak na D1 jde o nedodržení technologické kázně ze strany dodavatelských firem, což ostatně ony firmy uznaly a v rámci reklamace vady zdarma opraví. Z toho nelze vinit jakéhokoli ministra dopravy. Nadto jde i co do rozsahu o dvě nesouměřitelné věci. Na D1 jde o dva krátké úseky v řádu stovek metrů, kdežto v Praze jde o vyšší desítky uzavírek poskládaných tak "dobře", že například zatímco od Chlumce Nad Cidlinou jsem na okraji Prahy za 25 minut, tak další cesta od okraje Prahy do Dejvic zabere téměř hodinu. A to prosím mimo hlavní špičku.
Ale nejste v tom sám. Podobnou ideologickou slepotou trpí i mnozí jiní zde i jinde.
J42a35n 49Z81i81e64g75l81e87r
Za opravy na dálnicích zodpovídá ministerstvo dopravy. Ministr Havlíček lhal, že se situace na D1 lepší, nelepší. Lhal, že v říjnu budou opravy hotové. Nebudou. A těch problémů je na D1 víc, zdaleka nejde jen o ony dva úseky.
J87o94s79e25f 10S73l10a30v80í21č24e79k
Skandál to rozhodně je. Mosty na Hitlerově dálnici jsou plně provozuschopné a dálnice opravená před několika měsíci ne.
V23o32k46o81u75n 20V20l66a21d36i74m61i69r
Ty mosty na "Hitlerove dalnici" uz jsou davno strzene a nahrazene jinymi, nebo zkrasluji prirodu v posazavi, ale ani pesi na ne kolikrat vstoupit nemohou, mozna ale horolezci.
M41a90r31t45i76n 62Š38u97l51c
"Člověk má jednat konzistentně a měřit každému ve stylu padni, komu padni."
Což o to, mě se tenhle princip líbí.. i když pro značnou míru všeobecné subjektivity ho beru s jistou rezervou.
Ale co mě zaujalo je to, že se na něj odkazujete právě vy. To bych opravdu nečekal. Ne, že byste nebyl konzistentní, to věru jste... ale jako pravý frontový válečník s jasně vytýčenými zákopy. Žádné padni, komu padni .. pálíte z vlastních zákopů do zákopů nepřátel..
Jasně, nejste sám, ale vy, být v armádě, byste byl už samý metál
J76a66n 77Z26i24e56g55l75e93r
Ano, jsem konzistentní a proto kritizuji obě strany za selhání v dopravě.
V14l21a26d45i98m87í65r70a 30B75o67š14k62o39v13á
ANO se prostě snaží o "mediálně přehledné" výsledky své práce, ale v realitě je to fiasko: doprava, zdravotnictví, tahanice kolem peněz z EU, nepřiměřené zasahování do práv občanů, nerespektování názorů soudů atd.
V88l88a88d78i13m74í83r34a 93B15o19š41k93o52v64á
Pan Havlíček by si zasloužil odvolání z funkce už dávno.
P80e98t67r 64Š58i14n95d90e43l79á15ř
Kdyby pan ministr Havlíček nechal na opravovaných úsecích dálnice rozestavět velké cedule s nápisy (obvyklými za socialismu) "Kvalita práce, příkaz dne" případně "Závěry XVI. sjezdu KSČ spolu s odkazem Velkého října a Vítězného února splníme" - tak by se nic takového nikdy nestalo a povrch dálnice by držel pevně jako helvitská víra. Ale pan ministr tam ty cedule nedal - a to má za to.
- Počet článků 3319
- Celková karma 25,88
- Průměrná čtenost 1809x
Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz