Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PGS

pgjed

24. 6. 2010 22:07
Autor opravdu kecá

Jak autor předesílá v návěstí svého blogu hodlá do všeho kecat. Bereme-li kecání, jako slovní výlev, k němuž chybí základní znalosti problému, naplňuje to v tomto článku vrchovatou měrou.  Podařilo se mu totiž splantat dohromady dvě naprosto nesouvisející věci, které jsou dokonce vzájemným protikladem. Princip předběžné opatrnosti, který je jedním ze základních principů moderního konzervativizmu a alarmismus, který je typickým projevem nekvalifikované zbrklé reakce a unáhlených závěrů z neúplných a nedostatečných poznatků. Autorovi tedy uniklo, že princip předběžné opatrnosti je metoda, která mimo jiné slouží jako prostředek předcházení alarmistických kampaní a škod jimi vznikajících. Vskutku úsměvné!;-D

0 0
možnosti
PV

Peterjan Vereijken

24. 6. 2010 21:15
.

Vám přijde normální, dívat se na někoho skrz optiku palné zbraně? Byť nefunkční, což samozdřejmě nemohl nikdo vědět?

0 0
možnosti
DS

Streit

24. 6. 2010 21:32
Re: .

Ne.

Ale "trest smrti" by byl moc, ne? Jak byste se díval na to, kdyby zastřelili třeba vašeho syna? Přál byste mu to za hloupost? Jsem rád, že k tomu nedošlo. Ale novináři to víceméně provokovali, aby příště ochranka "neselhala". Tak jsem to chtěl vyvážit.

Znovu opakuji, že těžiště článku bylo jinde.

0 0
možnosti
MV

Martin V

24. 6. 2010 20:30
Svoboda?

Opravdu je důkazem svobody, že se na někoho může beztrestně mířit střelnou zbraní??8-o

0 0
možnosti
D

derik

24. 6. 2010 23:56
Re: Svoboda?

Plny souhlas. Pan Streit ma vynikajici postrehy a komentare, ale dnes to prekombinoval a nema to logicky v poradku.. Rovnost zivotu (kterym argumentuje) neni v tom ze se VIP nemaji chranit a mladi muzi na ne muzou kdykoliv mirit ze strechy puskou s dalekohledem, Rovnost zivotu je v tom ze nikdo nema na nikoho mirit puskou.

0 0
možnosti
AP

shrink

24. 6. 2010 19:23
Jelen vagyok

Ano, je to kontroverzní. (Diskusi ani nebudu číst.) Ale ze svého pohledu (na jednotlivce, v analogii na Váš pohled na celou společnost ) velmi velmi souhlasím s myšlenkou zhoubnosti strachu - téměř vždy víc škodí strach než jeho objekt. Teprve beze strachu může člověk opravdu svobodně žít, osobnostně růst a tvořit. Se společností to bude ejspíš podobně (Mám samořejmě na mysli ne zdravý, ale "neurotický" strach - ale to Vy také, chápu-li Vás správně.)

0 0
možnosti
DS

Streit

24. 6. 2010 21:42
Re: Jelen vagyok

Som rad, že ste dnu ;-)

Kdo rychle a bez rozmyslu zmáčkne kohoutek, není hrdina, ale strašpytel.

0 0
možnosti
8

837

24. 6. 2010 19:16
No souhlasím s těmi tanečky s

globálním oteplováním, prasečí chřipkou nebo nemocí šílených krav ale ten terorismu to se s tímhle srovnávat nedá, ten tady skutečně je a na tohle se musí nějak reagovat, nás evidentně čeká to co už mají celá desetiletí v Izraeli, takže ty zkušenosti že je tady potřeba jednat ty tady už jsou.

No že by měl mít každý mladík svaté právo pozorovat presidenta dalekohledem namontovaným na pušce to už vidím jako docela úsměvné, že jsou chlapci naživu to vidím osobně jako selhání ochranky presidenta, přece nikdo nemohl tušit že to je jen vzduchovka a ani vzduchovkou nelze mířit na presidenta.

0 0
možnosti
DS

Streit

24. 6. 2010 18:10
Z předběžné opatrnosti se nestřílí ani na hlupáky

Já bych to prostě nezmáčknul. Nejsme v Izraeli ani na divokém Západě.

Ale diskuse se svezla jen k té perličce (bouři ve sklenici vody). A článek byl přitom o svobodě.

0 0
možnosti
K

kevinbb

24. 6. 2010 18:32
Re: Z předběžné opatrnosti se nestřílí ani na hlupáky

samozrejme, ze mate pravdu o te svobode, to je bez diskuze.

Ale tady se jedna o dva "nesvepravne" vyrostky kteri si na neco chteli hrat. Ale jak to ta ochranka ma na dalku poznat.

0 0
možnosti
B

beda24

24. 6. 2010 15:58
tentokrát jste úplně mimo

většinou s Vámi souhlasím, ale dneska jste úplně mimo. když někdo míří na prezidenta (kohokoli) zbraní, pak by se neměl divit že se  po něm bude střílet. je jedno, že zbraň není funkční, nebo že je to jen maketa, to mnohdy nejde na dálku poznat. ti kluci vděčí za život jen profesinalitě prezidentovi ochranky.

každý má právo na vlastní ochranu a mířit na někoho zbraní je prostě blbost a obranu v takovém případě nepovažuji za předběžnou opatrnost.

sundat ten dalekohled se vzduchovky nemůže trvat víc jak 10 minut

0 0
možnosti
K

kevinbb

24. 6. 2010 16:00
Re: tentokrát jste úplně mimo

R^

0 0
možnosti
K

korzár

24. 6. 2010 15:55
Dnes karma vyjímečně nebude

Mířit na někoho zbraní (byť vzduchovkou, ono se to z dálky nepozná) není bezpečné. To, že na ní mám zaměřovací zařízení, je ještě podezřelejší. Blbá výmluva je, že jsem si chtěl někoho prohlédnout. Tak si, vy pitomci, vezměte příště dalekohled a nikdo vás v klepetech neodvede. Pane Streit, v naprosté většině máte pravdu, ale v tomto konkrétním případě bych byl i já, ačkoliv nejsem VIP, byl rád, kdyby takového pitomce, co na mě míří z vikýře, policie sebrala a vyšetřila. Nebo byste i Vy, v rámci přehnané svobody, nechal na sebe mířit zbraní? To Vám nevěřím. ;-)[>-]

0 0
možnosti
K

kevinbb

24. 6. 2010 15:58
Re: Dnes karma vyjímečně nebude

R^

0 0
možnosti
VP

Profík

24. 6. 2010 15:48
Smutné, leč pravdivé.

0 0
možnosti
PP

Pavel Pátek

24. 6. 2010 15:47
Obávám se,

že "předběžná opatrnost" ze strany státu není příčinou, ale prostředkem, jak násilí "legálně" použít. Být jakkoli opatrný je dobré. Jen jde o to, kdo je nebo má být opatrný. Opatrnost nelze kolektivisticky vnucovat. To, že racionální chování člověka je vždy v jeho prospěch, ještě neznamená, že nebude jednat iracionálně. Svoboda znamená dobrovolné a svébytné uplatnění vůle jedince, tj. svobodnou volbu. Přeneseně svoboda znamená nepoužití násilí jako první. Člověk má a musí mít možnost provádět volbu dle své vůle a tato volba může být racionální i iracionální. Vnucení tzv. "předběžné opatrnosti" a jejích důsledků státem je iracionální. "Předběžná opatrnost" jedince či firmy poskytující zboží nebo službu je racionální, pokud zajistí nebo zvýší hodnotu toho, co poskytuje, očekávanou za strany kupujícího. Od státu si nelze nic koupit, protože stát nic nevytváří. To může jen producent nějaké hodnoty.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...