- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vždy mne napadá, proč několik desítek až stovek lidí musí čekat v řádu jednotek až 1 desítky minut než přejede vláček s cca 8 lidmi a jedním machinenfuhrerem ... Nebylo by načase po 150 letech změnit pravidla aby vlak (kór na regionálních tratích dával přednost rychlejší a v konečném důsledku i efektivnější formě provozu než je železnice?
Rozjet vlak dá víc práce než lehké auto, jen pro začátek.
To máte těžké. Že je to plýtvání, to je váš pohled na věc. Jenže je divná doba. Pojede nějaký mamlas, nebude dávat pozor a vlítne pod vlak. Bude se vymlouvat, že blikající zabezpečovací zařízení neviděl, protože mu zrovna jak na potvoru svítilo sluníčko do očí a kdyby tam byly závory, tak by se to nestalo. Chytí se toho Blesk a kauza nezodpovědného majitele přejezdu je na světě. Myslíte, že je to nereálný scénář?
No je dost velká pravděpodobnost, že se ten mamlas vymlouvat nebude...
..pro mne, jako řidiče odchovaného životem, nemusí být závory na žádném přejezdu se signalizací, a u tratí, kde je vidět 200metrů na každou stranu nemusí být ani ta signalizace. Von totiž ten vlak je těžkej a rozjetej.....