- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dnes jsme byl nucen služebně objet trasu Pha -Brno - HK - LB a zpět. Včetně 3 jednání, oběda, nějakého menšího převozu zboží a mat. do 100 kg jsem to v pohodě zvládl za nějakých 11 hodin. Ukažte mi chytrolíne vlak na této trase , který to zvládne pod 2 dny a ten materiál aby dorazíl dříve než za týden ... Jestli Vám říká něco slovo produktivita, tak zde ji máte v názorném příkladě ... Chcete-li zpátky životní podmínky první poloviny 20. století, tedy zlatého věku železnice, odjeďte si do Severní Koreje apod. končin ale nenuťte tuto svou vizi ostatním. Je zajímavý, že vy různí rádobyzelený pošuci si vždy vyberete z toho "pokroku" jenom co se Vám hodíá do krámu. Ale takhle to prostě nefunguje, nelze si vybrat např. PC a klávesnici ale odmítat petrochemický průmysl ... Z čeho by jste tu kisnu a tlačítka klávesnice tak asi tak vyrobili, že? Ze dřeva?
Já bych řekl že by se měly dotace přepočítat na kilometr a člověka. Protože argumentace že vlak převeze 1000 lidí a autobus jen 50 je taky zavádějící ... Zvlášť když autobusy bývají většinou plné a regionální vláčky vozí 2-30 lidí ... Takže jaká je kde dotace na člověka a kilometr ?
nějak jsem si nevšimnul, že by ke každému marketu byly natažené koleje......takže se těch kamionů hned tak nezbavíte