- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud si tom pamatuji, šlo o to, že autobus u Nažidel řídil řidič, který neměl oprávnění autobus řídit. Tedy název článku by spíše měl být, "Neřiďte bez oprávnění, bude pak méně mrtvých.
Ministerstvo dopravy už plánuje odložení výstavby z důvodu šetření a inflace!
Už to tu jednou bylo, a to za hrůzovlády Petra Nečase a hloupému šetření tehdejšího ministra financí Kalouska. Přesně v té době zmiňované Polsko postavilo 200 km. nových dálnic. U nás se šetřilo a nestavělo nic! Zahájená výstavba dálnic: 2011- 0 km, 2012- 0 km, 2013- 800 metrů!
S rizikem, že můj názor není pravdivý, se odvážím s vámi bezvýhradně souhlasit. V každém případě se těším na Kupkových nových 200 km.
Mluvíte mi z duše, ale obávám se, že dohledné době se žádné změny k lepšímu nedočkáme. Se slzou v oku vzpomínám na doby, kdy jsem byl mladší a kdy jsem ještě cestoval autem po Francii a Itálii. Nemluvě o Německu či Rakousku kam občas ještě někdy zajedu. Bohužel žádná vláda s tím nedokázala něco smysluplného udělat a že ta současná má jiné priority. Ani nevím, co měli v programovém prohlášení, ale to už je teď stejně jenom cár papíru
Také by pomohl zákon, který umožňuje stavět dálnice nebo rychlostní železnice už v době, kdy majitel dotčeného pozemku souhlasí s výkupem, akorát vede spor se státem o výkupní cenu. Čili, vedl by se soudní spor o cenu, ale už by se mohlo stavět. I když, to už snad je možné nebo ne.
To už je v zákoně o liniových stavbách.
Ještě poznámka autorovy, dnes jsme se dočetl, že v Budějkách prodloužili EIU pro severní spojku o 5 let a 2024 plánují započít s výstavbou s dokončením 2027. Moc bych Budějcím přál aby to tak dopadlo.
Uhodil jste hřebík na hlavičku. Ekoteroristé / viz dostavba úseku D1 u Přerova, takže komplet tranzit stále jede přes město/ , totální hloupost politiků / viz Bárta zastavení staveb včetně projekce 2010/, ne úplně srovnatelné podmínky výstavby s Polskem a Maďarskem, kde převládají roviny. Když chtěl ministr Ťok zavést poplatky při podání odvolání , tak se to setkalo s velkým odporem.
Proč je tu plno much? Máme líné pavouky. Proč je tu málo dálnic? Máme špatné politiky.
Karma. Ale s tou legislativou se to ví už desítky let a žádná vláda nic pořádného nepodnikla.