- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tohle není zrovna typický blog, spíše sdělení dopravních podniků.
To sdělení ale vítám, tramvaje 14T jsou mí oblíbenci a chyběly mi. Všimla jsem si, že se začínají vracet. Už se na ně těším.
Dík p.Zieglere za info o stavu pražských tramvají. Počátkem dubna mám nějaké dvoudenní školení v hotelu "International" v Dejvicích. Chtěl jsem z Hlaváku cestovat do Dejvic linkou č.5 , na Vaše upozornění raději použiji metro či taxi ,riskovat že zůstaneme někde stát nemohu, ještě jednou dík a . . . karma
14T jsou proti patnáctkám jen částečně nízkopodlažní, hrozná nevýhoda. Takže jejich opravení je jen menším zlem - včera u staré - asi T3 - na mne vypadlo v Motole celé "okno" oddělující řidiče od cestujících. Docela jsem se lek ́
editace blogu umožňuje udělat aktivní odkaz...
to jsou hrozné kraksny lepší by bylo je už vůbec nevytahovat z garáže
Dobrá zpráva, dal jsem karmu. Ale přimlouval bych se za to do článku dát i ono technické řešení a ten odkaz udělat opravdu odkazem, aby stačilo na něj kliknout a nemuselo se používat CTRL+C, CTRL+T a CTRL+V.
já ve firefoxu text odkazu označím, kliknu do něj pravým a vyberu "otevřít v novém panelu" - a bez schránky
nevím jestli je to nativní funkce, nebo za ní může addon TabMixPlus