- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro upřesnění. Dopravu a změnu podvozku tramvaje na rozchod 1520 mm by si platila ukrajinská strana.
rozhazovat z cizího, na to havlisty užije
Ano,jsem pro. Nejlevnější možnost jak se zbavit starého železa.
Tak staré železo se často krade a tramvaj má železa dost a dost.
To já bych si klidně nechal takových deset starých tramvají darovat, ale museli by mi je, stejně jako do toho Mariupolu dovézt a složit na pozemku.
Našel bych dost nepřizpůsobivých, kteří by ty tramvaje za půl zisku rozebrali a když je šrotu dost, tak si šrotaři přijedou.
Taky bychom mohli na Ukrajinu darovat slavné padáky Anex.
Ty se asi rovněž nedají prodat.
. . . . . ."Čili tento dar by prospěl hlavně nemajetným Ukrajincům" . . . . . .též bych chtěl mít tramvaj sám pro sebe p. Ziegler. Ale vážně, jste přesvědčen že i když ty tramvaje jsou již jen "staré šunky" že budou "nemajetné Ukrajince" vozit levněji než kdyby měli nejnovější typy ? ! A nebo mají tak jako tomu bylo kdysi u nás na dráze první, druhou a třetí vozovou třídu ? !
Všichni blog pochopili až na pana Marka. Inu je to marný, je to marný, je to marný.
Jen aby ty tramvaje T3 nekonkurovaly ruskym T72.