- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Koukám, že si v diskuzi stačíte sám.
Jakékoliv urážky a osobní útoky nebudou tolerovány. Nehodlám se pro příště opakovat.
Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.
Pedagogické fakulty a obory byly vždy školami, na kterých končili nejméně úspěšní vysokoškoláci. Dnes mají vysokou školu 2/3 populace. Z toho vyplývá, že na pedagogické fakulty a obory dnes nastupují studenti, kteří dříve končili vzdělávání střední školou. Jsou rádi, když svůj předmět zvládají a před skutečně nadanými dětmi se moc neztrapní. Nemůžete od nich čekat nějaký zvláštní pedagogický zápal.
Navíc jim do třídy pošlou i děti, které dříve chodily - ano, to slovo existuje - do zvláštní, posléze praktické, školy. Tím se doba na výuku v některých hodinách zkrátí téměř k nule.
Tento systém nám po rozsudku DH Evropského soudu pro lidská práva nařídila Rada Evropy https://osf.cz/wp-content/uploads/2017/11/STRUCNA_HISTORIE_ROZSUDKU_DH.pdf
Poslední stupeň na němž se v České republice racionálně vzdělává je mateřská škola. Je to jeden z důsledků našeho plnění všech nařízení na 150%
Tento článek je úplně o něčem jiném a nikoliv o základním, ale o středním školství, kde z velké části neučí absolventi pedagogických fakult, ale odborných vysokých škol.