- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
S panem Hannigem jsem před časem diskutoval pod jeho článkem, kde se snažil tvářit velmi rozumně. Diskuze se stočila k Adamu Bartošovi. Pan Hannig měl snahu Adama Bartoše bránit ("svoboda slova", "jde o jednu izolovanou věc, takže podle toho se nedá soudit, že by A. Bartoš byl antisemita - navíc se jmenuje druhým jménem Benjamin"). Odpovědi byly takové klasické vykrucování. Potom se ovšem pan Hannig asi upsal, když poté, co naznačoval jakési židovské spiknutí, označil nejspíše sebe coby "poučeného evangelikála", který proto pana Bartoše neodsuzuje. Z toho lze soudit, že asi jeho názory sdílí. Když jsem se ho na to zeptal, najednou ovšem diskuzi utnul, protože mu asi došlo, že prozradil příliš, a vyzval všechny, kdo se na Adama Bartoše ptají, aby se věnovali tématu článku, protože o ničem jiném už nebude diskutovat.
Čili, shrnuto: Pan Hannig je pravděpodobně stejný antisemita jako Adam B. Bartoš, a i proto k sobě mají oba pánové tak blízko.
Souhlas, karma.
Nejvíc mě mate a děsí slovní spojení "židovská otázka". Dovedu si představit: otázka sociálního bydlení, otevřená otázka nezaměstnanosti, otázka dětských exekucí...u všech těchto věcí přesně víme o co se jedná a co by se mělo řešit. Ale otázka nějaké komunity, etnika, či národa?? Fakt nechápu, jak by ta otázka měla znít. A obávám se, že to neví ani ten, který s ní šermuje.
To napadáte TGM, který kromě sociální otázky napsal Českou otázku. Tak si jí přečtěte.
Karma. je neuvěřitelné, jak tu levicový zastánce Řezník tahá výroky Hitlera a snaží se dokázat, že se vlastně nic neděje. Prostě jen dokazuje, že extrémní levice i pravice jedno jsou. A je fuk, k čemu se on zrovna teď hlásí. Ale stále více jen ukazuje co je zač.
To bude s židobijeckou EK aspoň dobře ladit
Je dobře, že onen Bartoš i ten Hannig, jsou našim občanům osoby neznámé
Řeči se vedou a voda plyne. Jak se podpora Bartoše Hannigem rýmuje s podporou Zemana, kterého zcela jistě za židobijce nelze označit.
Pro přesnost: nacisté hovořili o konečném řešení, a to je nebetyčný rozdíl.
Jinak máte pocit, že česká otázka byla uspokojivě vyřešena? To nikdy nebude. U malých národů vždy jde o nesamozřejmé bytí.
Stále je výbušnou otázkou, to co předložil G. Schauer k úvaze, že národní obrození nebylo to pravé ořechové.
Jako v čem vidíte ten rozdíl?
Nacisté: "konečné řešení židovské otázky" (holocaust)
Bartoš: "židovská otázka nebyla dosud uspokojivě vyřešena"
Takže, dle Bartoše, stále zbývá židovskou otázku konečně vyřešit. A není to nějakým vytržením z kontextu, že by to snad myslel nějak jinak. On to myslí tak po arabsku: Hitler byl fajn chlapík, ale je škoda, že umřel moc brzo a nedotáhl to s těma Židama do konce (Mein Kampf je v arabských zemích poměrně populární). Zkrátka, konečné řešení nebylo dotaženo do konce.
Rozdíl mezi nimi není nebetyčný, on není žádný, jen nacisté (poté, co se dostali k moci), přešli od těch stejných slov k činům - Bartošovi chybí ta moc, tak je zatím jen židobijec-teoretik. Ale seznamy si už chystá.
Souhlasím s panem Bártou pode mnou, že název tohoto sdružení "Rozumní" je opravdu nebetyčným fórem.
Rozumní,to je opravdu spolek trapných komiků....
Jen dost dobře nechápu, jak je možné, že pan předseda těch Rozumných je blogerem s nejvyšší karmou, každý jeho článek má vzhledem ke svému obsahu naprosto neskutečně vysoké hodnocení(?)