- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Oni mají na válčení a modernizovat armádu. Ostuda, že tak velká země ani v 21.stol. nemá dálnici ke spojení dvou největších měst. Putler to tam vede do kopru a to je dobře.
Typičtí Rusové, v státní Dumě už zazněl návrh na Grefovo odvolání s funkce. Inu, místo zamyšlení se nad jeho slovy, je potřeba trestat za neposlušnost.
Myslím že by si Ziegler měl přečíst koscepci společenské bezpečnosti
Když Rusko prohrálo, tak jak je možné, že vítězové nechali u moci Putina?
Tak vítěz nenechává poraženého u moci.
Zvláště Amíci. Ti většinou poražené nechávají zavraždit.
Zdravím p.Zieglere, "spadl" Vám včera večer z PC řemen ? Ono v tom bude ale asi něco jiného ?
Proč Vám ale dnes píši ? Dovoluji si Vás upozornit (a pro Vaše dovzdělání i pro dovzdělání zdejších "oponentů" to bude zcela jistě potřebné i když překvapivé a neuvěřitelné) dnes t.j. v sobotu 15.ledna 2016 na televizním programu Čt-2 ve 13:40 nabízejí divákovi pořad s názvem Bajkalsko-amurská magistrála, snad jste o tom už někdy něco slyšel ? !
Přeji Vám příjemný zážitek a těším se zde na Váš další "odborný" a "zasvěcený" komentář z BAM .
Rok 2009 spustená vysokorýchlostná trať Moskva - Petrohrad dĺžka 550km, rýchlosť 250km/hod
http://www.cas.sk/clanok/143421/video-prvy-vysokorychlostny-vlak-vyrazil-z-moskvy-do-petrohradu.html
Prvá vysokorýchlostná trať USA rok 2010
V súčasnej dobe dosiahne Acela Express idúci po trati severovýchodného koridoru (z Bostonu cez New York, Philadelphiu a Baltimore do Washingtonu D.C.) na dvoch krátkych úsekoch 240 km/h, priemerná rýchlosť je však iba 109 km/h.
A podobne ako v Rusku len plány a peniaze vláda nemá tak Amíci žobrú od Číny
napr.
"Spoločnosť XpressWest plánuje prepojenie Los Angeles a Las Vegas vysokorýchlostnou železničnou traťou, no keďže sa jej nepodarilo získať federálnu pôžičku vo výške 5,5 miliardy dolárov, rozhodla sa spoločnosť spojiť s firmou China Railway International USA a tak ich plán získava reálne kontúry. Tento spoločný podnik plánuje začať s výstavbou na jeseň 2016."
Trať Moskva - Sankt Petěrburg nemá parametry vysokorychlostní železnice. Rychlost 250 km platí pouze na některých úseky, průjezd stanicemi je omezena často na 100 km a trať má i úrovňové přejezdy. O vysokorychlostní železnici se podle standardů UIC nejedná ani náhodou.
No, jezdím do Číny celkem často, viděl jsem spousta dálnic, kde za celou hodinu nepotkáte auto, obrovská sídliště, která zejí prázdnotou, ale staví se dál, přímořská letoviska s monumentálním pobřežím, ale bez lidí. Když se na to zeptáte, s úsměvem odpoví, že to je pro budoucnost až to bude potřeba. Jenže v Číně direktivně staví stát, který si nedělá hlavu s nějakými místními plány až s celými městy. Prostě se to zplanýruje a staví se, aby se udržovalo tempo plánu, který byl na určité období předepsán. Dopady nikoho nezajímaly, peněz a levné síly je stále dost. Je to fakt velkolepé co dokáží, každým rokem jsou stejná místa jiná, ale dojem je, hezká barevná bublina, užitek se za tím silně ztrácí, navzdory všemu je to stále plán, který se musí plnit a i s možnými budoucími dopady. To v Evropě ani polostátní kapitalista by si takto nemohl mrhat penězi. V tom je ta zrada. Zatím Čína zásobuje svými výrobky svět, ale tlak na mzdy a životní nadstavby je už hodně silný a výrobky jsou stále dražší, ta co potom, až ten tok peněz zeslábne?
A kdyz se pak probudite, delate co?
Jen ještě když dovolíte p.Zieglere malý dotaz. Stále jsem uvažoval proč jste zde už po několikáté prezentoval i dnes použité foto v blogu . Necestoval jste tehdy v té skříňové nástavbě v tom uváznutém Kamazu ? Jestli ano, tak potom se nelze divit Vašemu rozhořčení a prožitému traumatu , a v tom případě s Vámi plně soucítím , přeji pro útěchu alespoň dobrou noc . . . . všem !
nevim, jestli sem uz nekdo psal, ale mate absentujici pismenko v perexu:
"Číně došla s ruskou neschopností stavět dálnic trpělivost"
jinak co se tyce stavby dalnic... ze neni spojena dalnici Moskva a SPB, tedy mesta s 11ti a 5ti miliony obyvatel, to je napovazenou... jinak docela dosti postavili predevsim smerem na jih po trase M4 Don... tam asi vidim nejvetsi stavebni rozmach v pripade tranzitnich komunikaci, ale jsou to obecne marginalie... asi jako kdyz u nas za deset let dostavi kilometrovy usek a pak ho s velkou slavou otevrou... dosti se jeste buduje na vypadovkach z Moskvy, kde jsou komunikace neskutecne pretizene...
Ještě že naše drahá Česká republika je ne tom lépe. Jediný výnos a co máme dálnic. A železnice - fantastická rychlost vyslouzilymi vagóny z Rakouska. Kam se na nás Rusko hrabe - nejdražší cyklostezka v Evropě - to jistě nemají.