- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Problémem jmenovaného řidiče je především to, že je odborář. To se v dnešní kapitalistické společnosti moc nenosí a hned jste trnem v oku. Kolik těch stížností bylo oprávněných. U kolika byla provedena konfrontace. Ani u jedné. Protože cestující má vždy pravdu. A jestli mají řidiči nějaké benefity, ať si jich považují, proto že ty jsou výsledkem odborové práce a jsou zakotveny v kolektivní smlouvě. Než začnete někoho kritizovat, nechte prostor obou stranám. Jmenovaný řidič ovládá volant podtatně lépe než vy pero. Ale tím vy, nemít klávesnici počítače, by jste se nedokázal možná ani podepsat.
Vy jste rozený komik , expert přes všechno a v budoucnosti snad ředitel zeměkoule. Nejsem si jistý co vám na dotyčném pánovi vadí víc, že je odborář nebo tzv. hulvát řidič.
To záleží na tom co má daný řidič ve smlouvě - pokud nemá ve smlouvě nijak upraveno jak se má chovat k zákazníkům pak ho nelze vyhodit ať je jeho chování jakékoliv.
Je třeba aplikovat vždy doslovné znění zákona. Cokoliv jiného je nesmysl.
Znám mnoho hulvátů kteří najeli tisíce kilometrů bez nehody, proto není nutné štětit se za každé slovíčko. Důležité je, že Vás dovezl z místa A do místa B a nikdo nechybí ani nepřebývá.
Já bych - byť jako invalidní důchodce z Prahy který se do Vašich Jižních Čech se nemá montovat - Vám dávám za pravdu.
Hulvát či nedejbože sprostý idiot nemá za volantem co dělat. A jest-li je navíc odborář, tak potom lituji všechny cestující v Budějovicích.
V Praze, když normální řidič MHD (městské hromadné dopravy) i v zrcátku vidí, že se snažím s berlemi nastoupit, tak mě počká s otevřenými dveřmi tak, abych mohl klidně nastoupit i vzadu. Jo, jsou vyjímky - ale ty jen potvrzují pravidlo.
A myslím si, že o penězích co vydělají šoféři to není. Věřte, že i v té "Zlaté Praze" byť si vydělají trochu více, tak zase více musí vydat, než v v Budějovicích.