- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Havlíčka lze při lhaní přistihnout velmi snadno: pohledem do vyhledávače spojení.
Ministr dopravy Karel Havlíček (ANO 2011) se rozhodl, že bude zachraňovat lokálky. Nemá smysl řešit, že ještě na počátku roku jeho resort tlačil naopak novelu zákona o dráhách, která by přinesla jejich rychlejší konec (pardon, konzervaci). Stejně tak není podstatné, že ještě na jaře nabízela ministerstvu podřízená Správa železnic přebudování Kozí dráhy na cyklostezku, zatímco teď se ministerská centrální komise na druhý pokus rozhodla povolit její opravu.
Viz. https://zdopravy.cz/glosa-havlickovo-ministerstvo-vypousti-v-boji-za-lokalky-nepodlozene-udaje-89594/
Já to tedy nesleduji, tak jen moje taková úvaha o rušení tratí. Pokud kraj nebude stát o vlakovou dopravu na nějaké lokální trati, tak kdo tuto trať bude za velké peníze udržovat a proč?
Neřekl ten Havlíček, že chtějí zrušit železniční spoje a ne tratě? To je jen taková malá drobnost, ale dopustit se jí kobliha, to by bylo hysterického řevu o lhaní.
Docela bomba je, že si nejspíš představujete, že ministr bude mít přehled o cenách jízdného z buranova do Prahy. Tyto materiály mu připravuje plebs. Takřka stejný, jako tam byl za minulé vlády a bude i za vlády budoucí.
Divné, že se nepozastavíte nad tvrzením o těch taxíkách, myslíte, že toto vyjádření je pravdivé?
Ano připravuje mu to plebs, tak se měl za svůj plebs omluvit. Havlíček však evidentně žvaní o problémech, kterým nerozumí. Když už tak by si měl zjistit obsazenost jednotlivých spojů, ztrátovost atd.
Hmm, tak to je krok vedle tenhle blog....
Krokem vedle je provozování silně prodělečných lokálek.