- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Toto je typický příklad, proč neberou řidiči policii vážně. Zaměřují se na cypoviny ( např. měření rychlosti 5 metrů za počátkem obce v poli), a přitom by na těchto místech stačil jeden policajt ...
A co na to mistni serifove?
Vzpominam si jak na Fürstenriederstraße vzdy odpoledne cihali u toho autobusoveho pruhu. A nejenze toho dobraka odlehcili o nejakejch 50 DM ale jeste ho poucovali tak dlouho, ze kdyby se hodne pomalu soukal, ci sel pesky, byl by doma driv.
Jo, policejní stát mnohým vyhovuje i těm co v žádném případě nejsou jako oni.
Ne, bayerischer Mistwagen.
Manželka šla včera se čtyřletým synem do školky a před vjezdem dovnitř jsou žluté čáry. Na nich parkovalo auto a syn hned halekal, že se tam parkovat nesmí, že přijede policajt. Paní řidička byla hned vedle, tak ho usadila odpovědí, že zaparkovat může, protože pustila blinkry. Tak nevím. Vídám to často, asi si řidiči myslí, že to jsou světla neviditelnosti.
To nejsou světla neviditelnosti, to jsou světla "parkovat můžu, kde mě zrovna napadne".
Souhlas.
Obdoba toho, co píšete, je zřejmě národním sportem a jakýmsi vytahováním před ostatními - koukejte, kde všude si dovolím zastavit.
Platí to jak na vámi uvedený vyhrazený jízdní pruh, ale také na parkování na zákazu či vyhrazeném stání. Je asi obecně známo, že je mezi hříšníky vysoké procento majitelů či uživatelů dražších aut, zejména vyhlášených značek. Někdy mi to připadá, jakoby řidič předváděl své ego a říkal ostatním: "To čumíte, kde všude si dovolím zastavit a stát".
"Stačí porucha auta, a je to." No a třeba i jemu scíplo to bávo z bazaru, a tak jen hledal odtah