- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak když jsem si přečetl blog, dal jsem Vám logicky karmu. Po přečtení odkazu jí ovšem odvolávám a dávám ji panu Weberovi.celej Váš blog je jak z Rudýho Práva. Malinko pravdy, a zbytek lži a výmysly. Jedna jízdenka za život Bruselskou kasu rozhodně nezruinuje a pro spoustu mladíků, třeba z Německa by to byla první cesta vlakem vůbec. Ty keci o chudácích soukromých dopravcích jsou trapný, když jim budou peníze z Bruselu smrdět, tak každý stát má národního dopravce, kterýmu je jedno odkuď peníze za jízdenky dostane. Koneckonců ta jízdenka už existuje, takhle by jí jenom místo studenta zaplatil Brusel, ten Brusel, který souhlasí s tím, že Draghi každy měsíc nakoupí dluhopisy za 40 miliard €.
Pan europoslanec uvažuje - mladý člověk pocestuje a získá lepší vztah k evropké integraci. Zachutná mu to a bude poté jezdit za své. I když tu první cestu bude mít zadara, tak další služby - ubytování, jídlo atd. zaplatí. A potom - z určitého pohledu dopravní společnosti žádné náklady nevzniknou. Jestli jede vlakem 100 nebo 101 lidí - je to nákladově jedno. Asi tak ...
Koukam ze jste se dal na lobbing. Za toho Zdechovskeho kopete uz dost napadne
Pro Německo by to bylo nesporně přínosem. Jako celá Unie.
V současné politické a migrační situaci je to nesmysl. Ale karmu nedám, protože si nepoctivě vybíráte jen co se hodí do krámu. V článku na nějž jste dal odkaz totiž jasně stojí, že jde o jednorázovou jízdenku na 5 dní až měsíc ( zřejmě 2 různé varianty - za cca 5000 nebo 13000,- Kč ). Aspoň, že jste odkaz uvedl, protože jinak bych si musel informace shánět sám. Natolik je už obrat "neomezené cestování" mimo realitu.
Správně a karma!!! Žádné sluníčkově-neobolševické fanrasmagorie...
Navíc si dokážu představit, že takovýto imbeciliosní zákon by neskutečně ulehčil cestu hordám mladistvých imigrantů, kteří by prostě v Řecku nasedli do vlaku a dojeli zadara pěkně a nerušeně až do Berlína, Paříže, Amsterodamu, Stockholmu atd.
Holt by se jen vydávali za študenty a nikoliv za již vystudované doktory či inženýry...
Další výhrada - diskriminace ostatních věkových skupin.
Já nevím. Dotace z Bruselu se dávají na každou hloupost, tak proč ne na cestování mladých do 26 let?
Ale určitě ne zadarmo, ale třeba sleva 30% by už někoho k cestování motivovala.
Jestli mohou být sponzorovány dotacemi rozhledny- proč ne i cestování vlakem?
Technicky to lze vyřešit velmi jednoduše-poukázkami, které si dopravci nechají proplatit.
Neznám přesné dezaily návrhu, ale tak úplně od věci to není-dalo by to možnost mladým se seznámit s tím jak to v Evropě vypadá, potrénovat jazyk...
Určitě jsou podobné nárokové dotace (nárok vznikne dosažením věku) přímo spotřebitelům lepší než různé nenárokové dotace křivící podmínky na trhu.
A co kdyby radši nebyly sponzorovány ani ty rozhledny? To trh nekřiví?