- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No tak já zaznamenala fakt, že po provolání Ropidu (nebo DP?), že se změní některé linky a tratě, aby se zlepšila průjezdnost Prahou, se vskutku podařilo. V minulém čase jsem v pohodě přestupovala na Karláku z 3 tramvaje na 10, nebo 16, nebo 4 tramvaj a prakticky jsem v cestě pokračovala hned, vždycky nějaká jela. Po těch změnách to vypadá, že každá z nich jeden jednou za čtvrt hoďky. To samé zpět, na stanici I.P. Pavlova. Opravdu se podařilo proklestit ty tramvaje, ale zato se neproklestili lidi, takže se vracíme k dřívějším dobám, kdy se tramvaje nadouvaly...
Plánování tras linek pražské MHD a intervalů mezi spoji je v kompetenci ROPIDu a nikoliv Dopravního podniku.
Proč o tom nepíší v novinách? Zřejmě kmotři a na ně napojené partaje nejásají. Proč mlčí magistrát. Mám pocit, že chtěli úspěšného ředitele odvolat.
Takze dotace 10G a jakysi zisk 400M. To mi nepripada jako buhvijaky zazrak. Je to scista ztrata 9.6G.