- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pane Zieglere, vy našemu dobráckému všemi milovanému prezidentovi ubližujete. On jezdí po Praze prakticky každý den, ale jak by mohl znát situaci na D1, když do Brna jezdí letadlem?
Odvoláním ministra ale kvalitu dálnice nevylepšíte. Kdyby Havlíčka Zeman nebo Babiš na Staroměstské náměstí nechali přetrhnout vejpůl, bude mi to jedno, ale dálnice a dopravní cesty obecně vyžadují systémové řešení.
1. Dodnes se u nás systémově neváží kamióny projíždějící přes naše území, dopravci to moc dobře vědí a přetěžují je.
2. Přes poukazování na ceny a kvalitu jiných dodavatelů se u nás na výstavbě dálnic nehorázně krade, nedodržuje se technologie stavby a šidí se materiál.
3. Výsledný stav je kombinací obého, kdo je systémově vyřeší, bude prvním polistopadovým ministrem dopravy, kterému se to podařilo.
Nemyslím si, že by to bylo tak těžké, naopak si myslím, že současný marast, při kterém protékají státu miliardy mezi prsty, vyhovuje všem zúčastněným včetně ministra.
Bohužel, Miloš zklamal své voliče, ale většina jeho voličů to dodnes nepochopila!
Hnutí ANO má na ministerstvu dopravy svého ministra již 8 let, takže vymlouvat se na ministry předchozí je poněkud nemístné a časově pochybné. V prvních letech lze chápat stížnosti na obstrukce při přípravě a schvalování výstavby dálnice , ale po skoro 8 letech je to trochu alibistické nebo jde prostě jen o neschopnost.
Svádět se to nedá ani na finance, protože od roku 2014 se postavilo jen 105 km dálnic (průměrně 14 km ročně), na nichž se výrazně finančně podílela EU.
Autor má pravdu, že kvalita dopravní situace v Praze je stejně zoufalá jako kvalita dálnic, pochopitelně bereme-li do úvahy rozdílnost městské dopravy a dálnic.
Blog dle mého jasně reagoval na nepatřičnost dopisu prezidenta. Proč obdobně nereagoval již dříve, když primátorkou byla Andrea Krnáčová z ANO a tvrdila cosi o "zpovykaných Pražácích", když kolabovala doprava na Praze 3. Dopravní situace byla i tehdy podobně špatná (ostatně s problémem dopravy v hlavních městech se potýká většina vyspělých zemí světa - stačí se podívat jen na Paříž nebo Londýn).Je tedy "velmi zvláštní", že měsíc před volbami má prezident nutkání hodnotit dopravu v Praze a vybízet primátora k rezignaci.
Za mě karma
Současný ekonomický systém má svoje mouchy, pokud nebude stavět státní dálnice státní firma, nekvalitní díla se budou množit.
Všechny státní firmy jsou jen černou dírou na prachy a odkladištěm kamarádíčku. Státni firma by fungovala ještě hůře. Navíc pod kvalitním dohledem by se stavělo dobře. Problém je rsd.
Jestli na tohle opravdu čekáte, tak vám není pomoci.
To on by pan president už dávno Havlíčka vyzval, ale copak on by ho poslechl?
Přesně . Jenže stařec plive z Lán své sliny pouze cíleně. A plebsem stejně opovrhuje.
Za mě samozřejmě karma.
Také dost dobře nechápu, proč nedošlo k rozšíření na tři pruhy. To je neprozíravé.
Já čekám, že už konečně přestanete psát nesmyslné blogy. Ale ani já ani vy se nedočkáme.
Vidíte, já čekám, kdy konečně přestanete psát hloupé nesmyslné příspěvky.