- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já jsem jel vlakem naposledy před patnácti lety.Někteří moji , ne již zrovna mladí, potomci nejeli vlakem nikdy.Nemyslím,že primátor či radní vlaky využívají.Takových brněnských vlakových jezdců je většina.Lidé,kterým je to úplně fuk kde je rola budou rozhodovat,kde má stát.Lidé,kteří denně vlakem jezdí k tomu nemají možnost něco říci.Není celé to referendum nějaké uhozené.Vždyť poslouží jen k tomu,aby ti co mají rozhodnout mohli říci :my nic,my jsme muzikanti.Co jste si upekli to si snězte.
Ať tak či tak, bude to minimálně pět let rozsouloženého centra a kolon a já to budu mít z Kyjova, když ze Slavkova půjdu pěšky. (A to i do Blanska na vlak na Prahu - což vypadá na pěknou procházku Moravským krasem.
Rozumný článek s rozumnými názory. V tom byla částečná výhoda komoušů - že se na nic neptali. NAdělali spoustu špatného, ale občas taky díky tomu i něco dobré. Ještě bych vyvolal referendum o tom, jeslti se má temelínská elektrárna přejít na řídící systém Zepalog H nebo Zepalog T.
Nejlepší je odsunout nádraží někam stranou, aby mělo Brno něco podobného jako Praha s letištěm a taxikáři měli na autíčka. Jinde, třeba v Německu, je železnice součástí integrované dopravy a schválně prochází městem, aby ta doprava měla smysl.
Na uvolněném místě se asi postaví kanceláře pro úředníky a doprava v centru se vylepší jejich dojížděním služebními auty. Potom se vybuduje nějaký ten obchvat, ...
, desne se musim smat tomu, kdyz nekdo do prohlasi, ze posun o tech 800m je mimo mesto. to se pak nesmi dotycni nesmi rozcilovat, kdyz se o Brne mluvi jako o vesnici.
po tomto odsunu bude nádraží rovněž stísněné, je tam na něj také málo místo. To je ale fuk, však jej mohou přesunout za pár let podruhé a namastí si kapsu znovu.
Doufejme, že Brňané nejsou padlí na hlavu a nádraží si odsunout nenechají. Současný stav, kdy lze přijet do Brna a být za 5 minut pěšky v centru je boží. Ti, kteří chtějí nádrasží odsunout by si měli změřit, jak dlouho trvá cesta z vyhnálova za Zvonařkou beznadějně ucpanými cestami do centra.
pres Zvonarku a Vankovku dojde zdravy clovek do mesta za 10-13 minut, ten s bolavyma nohoma to vezme salinou, takze bude na svobodaku cca za minut 8.
Přesun brněnského nádraží by vůbec nebyl tak zpolitizovaný, kdyby u jeho zrodu v devadesátých letech nefigurovali tehdejší politici z ODS, kteří si překotně a za pusu skupovali pozemky poblíž Zvonařky. Zákonitě následoval odpor proti těmto spekulacím, pak protiodpor a celá kauza se pak zeširoka rozjela, dnes už se ani neví, o čem. Především by Brno mělo zvládnout, aby nová výstavba nebyla megalomanská, ale rozumná a Brňané by měli mít příležitost se s touto výstavbou sžít, nikoliv z ní být nešťastní
bohuzel je hloupe, ze oponentum odsunu uz jiny argument, nez to, ze se na tom nekdo napakuje, nezbyl.
"Fundovaných expertů" p.Jene máme "neurekom", a podle toho vypadají i "koridory" . Ohledně brněnské žel.stanice. . . .věřím že, "nemáte nárok" .
A propos, p.Jene nezaregistroval jsem,že by se někdo pokušel přestěhovat Hlavní nádraží v Praze, kde je velmi komplikovaný vjezd, mnohdy rychlostí krokem , takže Brno hl. je proti němu výstavní stanice .