Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ten rozdíl opravdu všude vrací, byla by totiž hloupost trvat na již nové ceně za "cenu" naštvání zákazníka - k omylům dochází hlavně proto, že se po týdenní či víkendové akci opomene dát novou cenovku, již bez slevy. Jakou by mělo logiku dbát přes omyl na nové ceně, když se to třeba celý předchozí týden klidně prodávalo se slevou?

0 0
možnosti
VM

V46á73c73l16a69v 70M57a95c41h

27. 7. 2016 18:14

Snad byste nechtěla aby německý moloch platil českým otrokům německé mzdy.Za stejnou práci? Nenechte se vysmát, češi to tak chtějí.;-D;-D!!

0 0
možnosti
JK

J59i71r77k94a 70K58o22c64h

27. 7. 2016 15:45

a) jak psali kolegove prede mnou - platna je cena u zbozi, ne to, co ma pokladni v pokladne

b) odpovedna prace? ano - kdysi kdyz museli znat sortiment, ceny a vsechno markovaly (ty zeny pokladni - nebo chcete-li marlovali - uvazujeme o pokladnich muzich i zenach) rucne. Dnes jsou to jen "pipaci" a prijimaci penez/karet

0 0
možnosti
ZD

No tak zkuste pípat 12 hodin za den.

0 0
možnosti
AS

Proč dřou prodavačky za málo peněz? Protože zákazníci chtějí nakupovat co nejlevněji. Supermarket nízkých cen dosahuje hlavně těmito dvěma způsoby:

1) odběr zboží od dodavatelů ve velkém (množstevní slevy)

2) osekáním nákladů na minimum (včetně malého množství personálu s malými mzdami)

Z toho vyplývá, že ačkoli autorka verbálně navyšuje prodavačkám plat na 25000 Kč, tak ve skutečnosti svým konáním (cíleným nakupováním zlevněného zboží) praktikuje pravý opak.

0 0
možnosti
ZD

Možná máte díl pravdy, ale nechodím cíleně nakupovat slevy, to nedělám. Koupím jen co potřebuji. V tomto případě byly melouny za nižší cenu již nějaký čas, bez cedule.

0 0
možnosti
Foto

H22a35n59a 51V34l48k11o42v76á

27. 7. 2016 14:08

Taky mám pro ně pochopení. Na druhou stranu mne dokáže vytočit, když v regálech věčně něco není a vlastně pokaždé když do "našeho" Albertu přijdu, něco z mého nákupního seznamu nemají. A někteří dokladači skutečně stojí za to. Ale kdyby nebylo zbytí a musela bych se v obchoďáku nechat zaměstnat, radši bych doplňovala než seděla za kasou.

0 0
možnosti
LV

:-) Za a) pokladní dělají obojí, nejen stojí či sedí za kasou, a za b) asi byste si nemohla vybírat... :-(

0 0
možnosti
Foto

K70a32r71e28l 52M27á13d62l59e

27. 7. 2016 13:52

To jste zaplatila tu cenu podle pokladny? Máte právo dostat zboží za tu cenu, za jakou je označené na krámě. Dělal jsem v tom dva roky a byla běžná praxe, že se bez dohadování zákazníkovi vrátil rozdíl. Ve Vašem případě to asi byla chyba zelináře, který nechal akční cenu z minulého týdne. Mně se často stávalo, že u běžných změn cen mimo akce nepřišel z firmy žádný pokyn k přecenění, ale na pokladnách byla cena nastavená jinak (centrálně z ústředí pro všechny prodejny řetězce).

0 0
možnosti

máte pravdu, taky mi vždy účtovaly cenu v regále /dámy pokladní:-)/

0 0
možnosti
LV

Kde jste seděla za pokladnou 12 hodin denně, prosím? :-)

1 1
možnosti
ZD

To bylo v Baumaxu, ano. Zkuste si to.

0 0
možnosti