- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ten rozdíl opravdu všude vrací, byla by totiž hloupost trvat na již nové ceně za "cenu" naštvání zákazníka - k omylům dochází hlavně proto, že se po týdenní či víkendové akci opomene dát novou cenovku, již bez slevy. Jakou by mělo logiku dbát přes omyl na nové ceně, když se to třeba celý předchozí týden klidně prodávalo se slevou?
Snad byste nechtěla aby německý moloch platil českým otrokům německé mzdy.Za stejnou práci? Nenechte se vysmát, češi to tak chtějí.
a) jak psali kolegove prede mnou - platna je cena u zbozi, ne to, co ma pokladni v pokladne
b) odpovedna prace? ano - kdysi kdyz museli znat sortiment, ceny a vsechno markovaly (ty zeny pokladni - nebo chcete-li marlovali - uvazujeme o pokladnich muzich i zenach) rucne. Dnes jsou to jen "pipaci" a prijimaci penez/karet
No tak zkuste pípat 12 hodin za den.
Proč dřou prodavačky za málo peněz? Protože zákazníci chtějí nakupovat co nejlevněji. Supermarket nízkých cen dosahuje hlavně těmito dvěma způsoby:
1) odběr zboží od dodavatelů ve velkém (množstevní slevy)
2) osekáním nákladů na minimum (včetně malého množství personálu s malými mzdami)
Z toho vyplývá, že ačkoli autorka verbálně navyšuje prodavačkám plat na 25000 Kč, tak ve skutečnosti svým konáním (cíleným nakupováním zlevněného zboží) praktikuje pravý opak.
Možná máte díl pravdy, ale nechodím cíleně nakupovat slevy, to nedělám. Koupím jen co potřebuji. V tomto případě byly melouny za nižší cenu již nějaký čas, bez cedule.
Taky mám pro ně pochopení. Na druhou stranu mne dokáže vytočit, když v regálech věčně něco není a vlastně pokaždé když do "našeho" Albertu přijdu, něco z mého nákupního seznamu nemají. A někteří dokladači skutečně stojí za to. Ale kdyby nebylo zbytí a musela bych se v obchoďáku nechat zaměstnat, radši bych doplňovala než seděla za kasou.
:-) Za a) pokladní dělají obojí, nejen stojí či sedí za kasou, a za b) asi byste si nemohla vybírat... :-(
To jste zaplatila tu cenu podle pokladny? Máte právo dostat zboží za tu cenu, za jakou je označené na krámě. Dělal jsem v tom dva roky a byla běžná praxe, že se bez dohadování zákazníkovi vrátil rozdíl. Ve Vašem případě to asi byla chyba zelináře, který nechal akční cenu z minulého týdne. Mně se často stávalo, že u běžných změn cen mimo akce nepřišel z firmy žádný pokyn k přecenění, ale na pokladnách byla cena nastavená jinak (centrálně z ústředí pro všechny prodejny řetězce).
máte pravdu, taky mi vždy účtovaly cenu v regále /dámy pokladní/
Kde jste seděla za pokladnou 12 hodin denně, prosím? :-)
To bylo v Baumaxu, ano. Zkuste si to.