- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pane Zdeňku,
pokud jste po skoro již 3 letech tvrdého fungování intergrovaného dopravního systému IREDO (a samozřejmě jeho masivní propagace) zjistil, že něco takového existuje, gratuluji vám.
Jinak dražší cestu jste měl nikoli díky IREDU, ale spíše pro jeho nepoužití, vizte níže.
Pro trasu Pardubice-Černá za Bory <> Chrudim-město (resp. mezi "IREDO zónami" Pardubice a Chrudim):
- cena 43 Kč odpovídá kilometrickému ceníku ČD,
- cena 19 Kč odpovídá ceníku IREDO pro jízdu mezi Pardubicemi a Chrudimí, ovšem nejkratší možnou trasou,
- pro cestu, jak ji uvádíte, tj. z Pardubic přes Moravany do Chrudimi byste měl platit cenu odpovídající hodnotě nejvyšší projížděné zóny, tj. 24 Kč.
Závěrem bych si jen dovolil konstatovat, že chybu bych viděl na obou stranách, jak strojvedoucího ČD, který nepoužil pro vás výhodnější tarif IREDO, ale i průvodčích, že vám akceptovali v podstatě cestování "načerno" - s jízdenkou neplatnou pro zvolenou trasu.
Dobrý den. Není moje povinnost zjišťovat, zda je nový dopravní systém. Člověk má jiné starosti a zájmy. Když mi někdo prodá jízdenku bez nějakého upozornění a vysvětlení za 19 korun a jiný za úplně stejnou trasu za 43, tak je to prostě bordel v systému a komunikaci. Neznalost průvodčích a strojvůdců není bohužel můj problém.